Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 79 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، همزمان با آتش‌سوزی‌های گسترده در جنگل‌های استان کهگیلویه و بویراحمد مردم و مسئولان در کنار هم برای خاموش کردن آتشی که بر خرمن جنگل‌های بلوط زاگرس افتاد هم‌پیمان و همدل شدند.

نیروهای مردمی در قالب‌های مختلف از جمله کوهنوردان وارد عرصه شدند که یکی از آنها البرز زارعی‌مقدم، کوهنورد فداکار گچسارانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی‌مقدم به مانند سایر جوانان دلسوز این دیار، داوطلبانه برای خاموش کردن آتش جنگل اقدام کرد که دچار سوختگی شدید شد و به مراکز درمانی اصفهان انتقال یافت.

این جوان کهگیلویه و بویراحمدی بر اثر جراحات ناشی از سوختگی در اصفهان جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

کد خبر 523565 برچسب‌ها استان کهگیلویه حوادث - آتش سوزی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه حوادث آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۱۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز

سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان از بازگشت ۲۲ هزار میلیارد ریال از پرونده مسکن مهر مشاهیر به بیت‌المال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج ذبیح الله زارع بعد از ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات شرکت عمران شهر جدید مهستان با اشاره به اینکه در حوزه نهضت ملی  آسیب‌شناسی‌های بسیاری انجام شده  و سبب برطرف شدن مشکلات مسکن ملی نیز شده است، اظهار داشت: در نهضت ملی تمام پیمانکاران از طریق فراخوان و تایید کمیته فنی شرکت عمران انتخاب شد.

وی با توجه به اینکه نزدیک به 50 هزار واحد مسکن به صورت خود واحد، انبوه سازی و دولتی در حال ساخت استکه بخش اعظم آن تعیین و تکلیف و واگذاری شده‌اند، خاطرنشان کرد: از بزرگترین دستاوردهای این شرکت پرونده مسکن مهر مشاهیر بود که تعیین تکلیف شده و 22 هزار میلیارد ریال به بیت المال بازگشته است.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان، افزود: در حال حاضر جمعیت شهر جدید مهستان به 200 هزار نفر رسیده است که انتظار می‌رود دستگاه هاب اجرایی نمایندگی‌های خود را در این شهر مستقر سازند.

زارع عنوان کرد: یکی از مشکلات عمده شهروندان این شهر نبود دستگاه‌های خدمات‌رسان در این شهر است و شهروندان مجبور هستند برای انجام کارهای خود به کرج مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه شهر جدید مهستان از نظر زیرساخت‌های آموزش و فرهنگی با مشکلات بسیاری مواجه است، عنوان کرد: در طرح تفضیلی مهستان برای 500 هزار نفر جمعیت پیش‌بینی شده است.

سرپرست شرکت عمران شهر مهستان عنوان کرد: 2 هزار واحد مسکونی مهر تا پایان اردیبهشت‌ماه در این شهر به مردم واگذار می‌شود.

زارع با اشاره به اینکه در طرح نهضت ملی پروژه‌های مهدکودک، مدرسه، مراکز بهداشتی، مرکز آموزشی و رفاهی در شهر مهستان دیده شده است، بیان کرد: 33 هزار واحد مسکونی در اجرای طرح نهضت ملی در این شهر پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: 20 هکتار زمین برای احداث آرامستان‌ها در کنار شهر جدید مهستان اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز
  • حمله به سایت اس ۳۰۰ اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • خودنمایی بخشی از جنگل‌های بلوط زاگرس در روستای مله پنجاب + فیلم
  • حمله موشکی اسرائیل به سامانه پدافندی اس ۳۰۰ اصفهان صحت دارد؟ /بررسی یک ادعا از سوی خبرگزاری دولت
  • تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی‌جان کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • حمله به سایت اس ۳۰۰ اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت/ تصاویر ماهواره‌ای چه می‌گوید؟ (+عکس)
  • حمله اسرائیل به سایت اس۳۰۰ اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت | تصاویر ماهواره‌ای چه می‌گوید؟