Web Analytics Made Easy - Statcounter

انصراف فیلم «خوب، بد، جلف2» از ادامه اکران از ابتدای تیرماه شکل قطعی به خود گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، با مهیا نشدن شرایط لازم برای اکران فیلم‌هایی که قرار بود از ابتدای تیرماه آغازگر بازگشایی سالن‌هایی سینما باشند، «خوب، بد، جلف 2: ارتش سری» رسما از ادامه اکران خود از فردا، اول تیرماه کنار کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدم تدارک تبلیغات و اطلاع‌رسانی لازم و احتمالا اکران چندین اثر سینمایی به موازات فیلم پیمان قاسم‌خانی، از دلایل عقب‌نشینی از اکران عمومی این پروژه بوده است.

بر این اساس با توجه به جریمه‌ای که سازمان سینمایی برای انصراف فیلم‌ها از نمایش عمومی در نظرگرفته است، «خوب، بد، جلف 2» نیز به مدت 6 ماه نمی‌تواند راهی پرده سینماها شود.

پیش از این صاحبان فیلم «شنای پروانه» نیز به همین منوال از انصراف موقت خود از اکران عمومی از تیرماه خبر داده بودند.

با توجه به اتفاقات رخ داده، همچنان مشخص نیست که رویه بازگشایی سینماها در روزهای پیش رو چگونه خواهد بود. این درحالی است که پیش فروش فیلم‌های مدنظر برای اکران آغازین سال 99 نیز درحال انجام است! براین اساس باید منتظر دستورات جدید سازمان سینمایی در پی این اتفاقات بود.

انتهای فیلم/ 4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: سینمای ایران پیمان قاسمخانی اکران سینما فیلم خوب بد جلف 2 بازگشایی سینماها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۱۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سال‌ها انتظار؛ استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند

به گزارش همشهری آنلاین، پس از تأیید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی‌سازی، مزایده رسمی برای واگذاری ۸۵ درصد از سهام این دو باشگاه از صبح امروز (دوشنبه - ۳ اردیبهشت‌ماه) در فرابورس آغاز شد و در نهایت خرید سهام به طور رسمی از سوی خریداران انجام شد.

براساس هماهنگی‌های انجام شده قرار است ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن شامل شرکت‌های پتروشیمی شهید تندگویان، بوعلی، پارس و بندرامام و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز توسط بانک‌های شهر (۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵درصد) انتقال پیدا کند.

قرار است پس از این مراحل اداری انتقال سهم از سوی سازمان خصوصی‌سازی انجام شود.

پیش از این نیز ۱۰ درصد از سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به هواداران فروخته شده بود.

در حالی که سرخابی‌ها تا ۵ اردیبهشت‌ماه برای بارگذاری مدارک در سامانه AFC مهلت دارند، با واگذاری رسمی ۸۵ درصد از سهام سرخابی‌ها به خریداران جدید، مشکل مالکیت مشترک این دو باشگاه حل شد.

کد خبر 846350 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • (تصاویر) اکران خصوصی فیلم سینمایی «مست عشق»
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • «پرویزخان» به خانه‌ها می‌آید
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • پایان سال‌ها انتظار؛ استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند
  • رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • فضای فانتزی «سال گربه» کار را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری