Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مصطفی نعمتی شهردار منطقه ثامن گفت: با توجه به موج دوباره شیوع بیماری کرونا در کشور و قرمز شدن وضعیت چند استان و همچنین در پیش بودن ایام دهه کرامت و آغاز فصل تابستان،بیش از ۶۰ عدد بنر با موضوع مقابله با کرونا در خیابان های اطراف حرم مطهر رضوی اکران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این بنرها با موضوع نحوه پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا طراحی شده است، تا شهروندان اطلاعات کافی و جامعی برای مقابله با این بیماری داشته باشند.

شهردار منطقه ثامن ادامه داد: علائم ویروس کرونا، روش های انتقال، گروه های حساس و در معرض خطر، ترویج پویش بیماری در خانه بمانید، شستشوی صحیح دست ها، رعایت فاصله با دیگران و پرهیز از لمس سطوح عمومی در مکان های شلوغ  از جمله محتواهایی است که جهت اطلاع رسانی به عموم شهروندان به نمایش گذاشته شده است.

نعمتی بیان کرد: این بنرها در خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی، مراکز محلات پیرامون حرم و نقاط پر تردد در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.

انتهای پیام//ی.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا مقابله با کرونا دهه کرامت رعایت فاصله گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی «هما» از مسافران پرواز ۷۱۸ استانبول- تهران

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) ضمن پوزش از مسافران پرواز شماره ۷۱۸ مورخ ۹ فروردین در مسیر استانبول- تهران، اعلام کرد: پرواز فوق در روز هشتم فروردین ماه توسط اداره کل کنترل و عملیات پرواز هما باطل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «حسام قربانعلی» مدیرکل روابط عمومی هما درباره پرواز شماره ۷۱۸ در مسیر استانبول- تهران اظهار کرد: از آنجا که فروش بلیت‌های پرواز فوق به صورت چارتری انجام یافته، مسؤولیت کل پرواز از جمله اطلاع رسانی و پرواز جایگزین، برا ساس قرارداد منعقده بین هما و چارتر کننده، بر عهده شرکت مذکور است و هیچ گونه اطلاعات تماسی از مسافران در سامانه‌های هما ثبت نمی‌شود.

وی گفت: همچنین با وجود عدم مسئولیت اطلاع رسانی فوق، شعبه هما در ترکیه به‌صورت شبانه روزی ضمن پاسخگویی و حضور در نزد مسافران، تلاش کرده است تا حداکثر همکاری لازم با مسافران برای مراجعت ایشان انجام شود.

قربانعلی ادامه‌داد: همچنین برابر بررسی‌های انجام شده، تعداد مسافران این پرواز ۲۲۰ نفر بوده است که برای تعداد زیادی از این مسافران اطلاع رسانی به موقع انجام شده و بقیه افراد به‌علت سفر خارج از کشور تلفن همراه خود را از دسترس خارج و یا خاموش نگه داشته‌اند که این امر فرآیند اطلاع رسانی را با مشکل مواجه کرده است.

وی بیان‌داشت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن پوزش مجدد از مسافران گرامی، به صورت شبانه روزی در تلاش است تا ضمن ایجاد رضایتمندی و پاسخگویی به‌موقع، حداکثر ایمنی و آرامش را برای مسافران به ارمغان آورد.

منبع: ایرنا

کد خبر 740111

دیگر خبرها

  • عذرخواهی «هما» از مسافران پرواز ۷۱۸ استانبول- تهران
  • عذرخواهی «هما» از مسافران پرواز ۷۱۸ استانبول- تهران
  • شهادت ۲۰۰ فلسطینی در حمله به بیمارستان شفا
  • آخرین اطلاع رسانی وزیر نفت درباره بنزین
  • افراد بزرگسال تا ۸۰۰ بار در روز صورت خود را لمس می‌کنند/ ما چطور مریض می‌شویم؟
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • راز کثیف؛ دستان ما چگونه بیماری‌ها را انتقال می‌دهند؟
  • دستان ما چگونه بیماری‌ها را منتشر می‌کنند؟
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا