Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامکی به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: شهرستان حسن آباد فشاوفیه که از توابع شهر ری است و در ۳۰ کیلومتری تهران قرار دارد با مشکل تامین آب شرب رو به رو است.

حسین توکلی فرماندار شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به این موضوع که آب شرب حسن آباد فشافویه از چاه تامین می‌شود، خارج شدن یکی از سفره‌های آب زیرزمینی این شهرستان  از مدار باعث شده است در هفته‌های اخیر ساکنان این منطقه با مشکل قطعی آب مواجه باشند که در حال حاضر برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: اگر چه مشکل قطعی آب این منطقه با وارد کردن دو چاه آب به مدار، در حال حاضر برطرف شده است اما حسن آباد فشافویه همچنان با کمبود آب مواجه است که این موضوع نیز چندین سال است وجود دارد و در تابستان به اوج خود می‌رسد.

توکلی از برنامه‌ریزی های انجام شده برای حل این مشکل خبر داد و گفت: طی جلساتی که فرمانداری با سازمان آب و فاضلاب استان تهران در هفته های گذشته داشته است‌، تصمیماتی مبنی بر لوله کشی آب شرب به شهرستان فشافویه اتخاذ شده است تا بخشی از آب شرب مورد نیاز شهروندان این منطقه از آب های سطحی و لوله کشی تامین شود.

او با اشاره به بهبود کمیت و کیفیت آب شرب شهرستان ری در چند سال اخیر گفت: لوله کشی آب شرب فرایندی هزینه بر و زمان بر است اما در تلاش هستیم تا هر چه زودتر این امر محقق شود و دیگر شاهد قطعی آب در حسن آباد فشافویه نباشیم.

بیشتربخوانید

همکاری شهرداری با مالکان جهت احقاق حقوق مالکیت احداث میدان میوه و تره بار در شهرک قدس با درخواست اهالی وعده مدیریت شهری برای احیای محله شمیران نو در سال آینده

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرری فرمانداری حسن آبادفشافویه حسن آباد لوله کشی آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل گفت: ضارب دانش آموزان آملی طی کمتر از چند ساعت دستگیر و به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

محمد طالبی چاری افزود: در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن سه نفر از دانش آموزان شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفته و در کمتر از چند ساعت، خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی، افزود: راننده خودرو نیز دستگیر شده و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تاکید کرد: ۳ دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودروی توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

کد خبر 846790 منبع: میزان برچسب‌ها خبر ویژه دادستانی دانش آموز تصادف

دیگر خبرها

  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی
  • چرا گاز ایران به پاکستان نرسید؟
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد
  • ۷ هزار مدرسه توسط دولت سیزدهم احداث شده است
  • اصلاح شبکه آبرسانی روستای گیروناویک شهرستان خوی
  • یک کشته بر اثر سقوط خودروبه دره/ کشف مواد مخدر