Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سید مصطفی علوی در جریان بازدید از فولاد مبارکه از تأمین گاز فولاد مبارکه به‌صورت مستمر در تمام طول سال خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه؛ مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، ضمن ابراز خرسندی از بازدید از فولاد مبارکه گفت: تکنولوژی و عظمت این شرکت و تولید انواع محصولات خاص و موردنیاز صنایع کشور ازجمله خودروسازی و لوازم‌خانگی برای هر ایرانی غرورآفرین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این‌که شرکت گاز استان اصفهان از این‌که تأمین‌کنندۀ گاز این مجموعۀ عظیم صنعتی است احساس غرور می‌کند، گفت: بخشی از گاز در فولاد مبارکه به‌عنوان مادۀ اولیه و بخش دیگری از آن در سیستم‌های گرمایشی و سایر مصارف استفاده می‌شود.
علوی اظهار داشت: تلاش ما این است که گاز شرکت فولاد مبارکه را به‌طور مستمر در طول سال تأمین کنیم؛ البته در فصل سرد، ناچار به کاهش و ایجاد محدودیت هستیم. اما تلاش بیشتری خواهیم کرد تا انرژی موردنیاز فولاد مبارکه را به‌عنوان یک مشتری بزرگ و ارزشمند که باعث افتخار کشور است، به‌صورت مستمر تأمین کنیم. همکاران من در شرکت گاز استان اصفهان تلاش می‌کنند با حضور خود در منطقۀ مبارکه تأمین گاز موردنیاز فولاد مبارکه را تداوم ببخشند تا چرخ این شرکت عظیم به‌طور مداوم بچرخد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهرابیان: تلاش می‌کنم به بازی با تراکتور برسم

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: مشکلی در کشاله ران دارم و تلاش می‌کنم به بازی با تراکتور تبریز برسم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آرمین سهرابیان که در دیدار امروز (جمعه) استقلال - شمس آذر قزوین را به دلیل مصدومیت از دست داد، درباره آخرین وضعیت خود گفت: من مشکل جزئی در کشاله پایم اتفاق افتاد و 10، 12 روز دیگر خوب می‌شوم.

وی در مورد شانس قهرمانی استقلال پس از برتری برابر شمس آذر تصریح کرد: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که قهرمان شویم. با همه چیز می‌جنگیم و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد. هواداران لطف کرده و امروز استقبال خیلی خوبی داشتند.

مدافع تیم فوتبال استقلال راجع به اینکه تا اینجای فصل چهار گل برای تیمش به ثمر رسانده است، خاطرنشان کرد: در ضربات ایستگاهی تاکتیک‌های خوبی داریم و با آقاجواد خوب تمرین می‌کنیم و خدا را شکر در زدن ضربات ایستگاهی جلو می‌آییم و می‌توانیم گل بزنیم.

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که به دیدار با تراکتور تبریز می‌رسد یا نه، گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که برسم.

یک مصدوم تازه روی دست استقلال/ دست نکونام خالی‌تر شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهرابیان: تلاش می‌کنم به بازی با تراکتور برسم
  • ویسی: با ناسزا گفتن چیزی عوض نمی‎‌شود/ نیاز به یک برد داریم
  • تقدیر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران
  • زنگ خطر مدیریتی برای فولاد در صورت شکست مقابل مس
  • دلیل توقف واحدهای تولیدی و نیمه‌تمام لرستان کمبود اعتبار است
  • ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند
  • ایمن‌سازی کامل کانال آب ری - ورامین در گرو تأمین اعتبار
  • باز هم این تیم بیمار ایران را به من دادند | همه دنیا ما دو نفر را می‌شناسند
  • چاه‌های کشاورزی، شرب و صنعت باید مجهز به کنتور هوشمند شود
  • تأمین پاکت شیر چالش توزیع شیر در مدارس کشور!