Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-20@05:05:22 GMT

ماجرای استعفای رضایی از پارالمپیک چیست؟

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۱۲۷۴

ماجرای استعفای رضایی از پارالمپیک چیست؟

ایران اکونومیست- هادی رضایی دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در حالی از این سمت استعفا داده که به نظر می‌رسد طبق توافق صورت گرفته بین او و خسروی وفا باید از بین مدیریت تیم‌های ملی والیبال نشسته و دبیر اجرایی، یک سمت را انتخاب کند. موضعی که ظاهرا تاکنون با مخالفت رضایی روبرو شده است.

 چند ماه پیش و با نظر و تصمیم هیات رئیسه کمیته ملی پارالمپیک مقرر شده بود که هادی رضایی که به عنوان دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک و سرمربی تیم والیبال نشسته فعالیت می‌کرد از بین این دو پست مذکور یکی را انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیرا نیز پس از تاخیر رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ مجددا این موضوع در کمیته ملی المپیک مطرح می‌شود و طبق توافقی که بین او و محمود خسروی وفا صورت گرفته، قرار شده طبق نظر هیات رئیسه در نهایت هادی رضایی از بین والیبال نشسته و دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک یک سمت را انتخاب کند، هر چند هادی رضایی در جلسه هیات رییسه کمیته ملی پارالمپیک استعفای خود را از هر دو سمت اعلام کرده، اما قرار بر این است که او تا آخر هفته جاری تصمیم نهایی خود را اعلام کند که در کدام سمت قصد همکاری دارد.

به نظر می‌رسد رضایی اصرار به ماندن در هر دو پست دارد، موضوعی که می‌تواند بمعنای پایان همکاری او با پارالمپیک باشد، چرا که هیات رئیسه پارالمپیک با ادامه فعالیت او در هر دو پست مخالفت قطعی دارد و در نهایت او راهی جز انتخاب یکی از دو پست را ندارد.

با توجه به این که هادی رضایی امروز استعفای خود را از دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک اعلام کرده باید منتظر ماند و دید که تا روز دوشنبه او واقعا قصد قطع همکاری با کمیته ملی پارالمپیک را دارد یا قرار است پس از صحبت با محمود خسروی وفا تصمیم جدیدی بگیرد.

 

 ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک هادی رضایی دو پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۱۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ثبت نام از کاندیدا‌های فدراسیون شطرنج که از روز ۱۵ فروردین آغاز شد، سرانجام روز چهارشنبه ۲۹ فروردین به پایان رسید. در حالیکه تا روز گذشته تنها ۳ نفر ثبت نام کرده بودند که مهمترین آنها کمال جوانمرد دبیر سابق کمیته پارالمپیک بود، روز چهارشنبه و در آخرین روز ثبت نام ۱۲ نفر دیگر نام نویسی کردند تا تعداد کاندیدا‌های ثبت نامی فدراسسون شطرنج به ۱۵ نفر برسد. 

مهمترین اتفاق روز آخر عدم ثبت نام شادی پریدر سرپرست فدراسیون بود. پریدر که در روز آخر برای حضور در انتخابات استعفای خود را اعلام کرده بود، پس از دیدار با وزیر ورزش و مذاکره با وی از تصمیم خود منصرف شد و استعفای خود را پس گرفت تا در انتخابات حضور نداشته باشد. با منتفی شدن حضور پریدر ۱۲ کاندیدای دیگر به فدراسیون مراجعه کرده و برای حضور در انتخابات ثبت نام کردند. 

بدین ترتیب با وجود حمایت جامعه شطرنج از وی، شادی پریدر که در زمان ریاست حسن تامینی به عنوان نایب رییس فعالیت داشت و از ۲۷ آذر پارسال با حکم وزیر ورزش به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب شد، در انتخابات شطرنج حضور نخواهد یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتصاب معاون اول قوه قضاییه پس از استعفای مصدق
  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • کمال: استعفای ربیعی یک شوک مثبت بود
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • باقری اولین بانوی داور ایرانی تکواندو در المپیک
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • بازدید غفور کارگری از تمرینات تیم ملی پاراتیراندازی با کمان
  • بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از تمرینات پاراکمانداران