Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-19@02:13:51 GMT

آغاز سری جدید مسابقه «شوتبال» از فردا

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۱۴۴۸

آغاز سری جدید مسابقه «شوتبال» از فردا

ایران اکونومیست-سری دوم مسابقه «شوتبال» به تهیه کنندگی مسعود رجبیان، مقداد مومن نژاد و به کارگردانی محمد پیوندی از فرداشب آغاز می شود.

مقداد مومن نژاد تهیه کننده درباره جزئیات مسابقه «شوتبال» گفت:سری قبل «شوتبال» ۵۸ قسمت بود، اما سری جدید در دو فصل ساخته می‌شود که فصل اول آن ۳۸ قسمت خواهد بود و طرح برنامه کاملا تغییر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره حضور شرکت کنندگان ادامه داد:در سری قبل چهره‌های شناخته شده شرکت می‌کردند، اما در سری جدید شرکت کنندگان برنامه،مردم با سوژه‌های اجتماعی هستند.

این تهیه کننده با اشاره به چالش اصلی مسابقه «شوتبال» عنوان کرد:ما در «شوتبال» ۲۴ بازی داریم می‌توان گفت چالش اصلی تنوع بازی‌ها برای شرکت کنندگان است، چراکه ابتدا فکر می‌کنند مسابقه راحت است. اما در جریان مسابقه با بازی‌هایی مواجه می‌شوند که در زندگی خودشان با آن چالش دارند،دور مقدماتی یک شب آقایان و یک شب خانم ها هستند.

وی افزود:در سری اول مسابقه ما شاهد حضور شرکت کنندگانی هستیم که از نقاط مختلف ایران حضور پیدا کردند؛ بیشتر آن‌ها چالش بزرگ زندگی خود را سپری کرده اند و حالا با مسابقه‌ای همراه می‌شوند که خودشان را دوباره می‌سنجند.

مقدادنژاد درباره حضور بانوان توضیح داد:در سری قبل به خاطر عدم حضور بانوان واکنش‌های خوبی نداشتیم، اما در سری جدید قرار است خانم‌ها با هم رقابت کنند.

گفتنی است سری دوم مسابقه «شوتبال» به تهیه کنندگی مسعود رجبیان، مقداد مومن نژاد و به کارگردانی محمد پیوندی با اجرای حامد آهنگی و مبینا نصیری در حال ضبط است و قرار است یکشنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش شود‌.

سری جدید «شوتبال» در قالب ۲۴ مسابقه فیزیکی و تمرکزی طراحی شده که دو بخش آقایان و خانم‌ها شامل سرگروه و دو همیار با هم به رقابت می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سری جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۱۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقه طرح دادرس ویژه دانش آموزان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عدالت دوست افزود: در این مسابقات دانش آموزان در زمینه‌های مخاطرات طبیعی ایمنی، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، احیای قلبی و ریوی، آسیب‌های بافت نرم، آسیب‌های اسکلتی و مفصلی، انتقال و حمل مصدوم، اطفاء حریق و اسکان اضطراری با هم رقابت می‌کنند.
وی ادامه داد: از میان گروه‌های شرکت کننده، گروه‌های برتر به مرحله کشوری این مسابقات اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • دربی اصفهان به یاد اسطوره‌ها (عکس)
  • تأمین پاکت شیر چالش توزیع شیر در مدارس کشور!
  • صادقی: فردا کیفیتمان را به سپاهان نشان خواهیم داد
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران از فردا
  • آغاز مسابقه طرح دادرس ویژه دانش آموزان
  • چالش تامین کودهای کشاورزی در خراسان شمالی
  • هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران با ۱۸۰۰ شرکت‌کننده آغاز به‌کار می‌کند
  • فردا؛آغاز بکار سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی