Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر عتباتی گفت: کسانی که قمه و قداره‌کشی می‌کنند اعلام می‌کنم لیاقت حضور در بین مردم و حق شهروندی اردبیل را ندارند و ضمن مجازات شدید، تبعید در انتظار آنها است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، ناصر عتباتی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: برای کسانی که قمه و قداره‌کشی می‌کنند اعلام می‌کنم لیاقت حضور در بین مردم اردبیل را ندارند و ضمن مجازات شدید، تبعید در انتظار آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجازه نمی دهیم کسی مزاحم نوامیس مردم شود؛ در حقوق عامه و امنیت مماشات نداریم.

رئیس دادگستری استان اردبیل گفت: اولین مجموعه قضایی که پوری‌حسینی را مورد بازخواست قرار داد؛ مرجع قضایی استان اردبیل بود؛ برنده اول کشت و صنعت مغان، مجموعه ای از شرکت‌های کاغذی بود که برخی از اعضای آن در بازداشت قرار داشتند.

وی با اشاره به اینکه از نفس خصوصی سازی حمایت می‌کنیم اما این واگذاری باید باعث جهش اقتصاد شود، تصریح کرد: حقوق بیت المال و حقوق عامه، اصلی ترین مطالبه در واگذاری دوم است. ارزیابی ها ابهام داشته و صورت وضعیتهای  مالی صحیح نبود؛ منتظر جمع بندی و تصمیم هستیم.

عتباتی با اشاره به اینکه در ایام شیوع کرونا دستگاه قضا استان متاثر از این پیامد نشد و خدمت رسانی ها انجام می شد، ابراز داشت: دستگاه قضایی استان به جهت سهولت در امر خدمت رسانی 89 درصد امورات خود را بصورت التکرونیکی کرده است و امورات مربوط به سو پیشینه نیز بصورت الکترونیکی خواهد.

وی اظهار داشت: سرعت ورود پرونده ها  در سال 98 نسبت به گذشته روند کاهشی داشته  که در این زمینه می خواهیم شورای های حل اختلاف را تقویت کنیم.

رئیس دادگستری با اشاره به اینکه تنها 8 هزار پرونده توسط بانک های تولید شده است گفت: منشا بسیاری از پرونده مشکلات معیشی است که در این زمینه سعی داریم واحد های تولیدی راکد را با حمایت قضایی به چرخه بازگردانیم.

انهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۱۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دیوان عالی کشور: حکم پرونده قضایی هشت مهر زاهدان صادر شده است

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، حجت الاسلام والمسلمین منتظری در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: زیارت مردم این استان توفیقی بزرگی است و ما خودمان را مدیون شهدا و عزیزان متولی امنیت در این استان می‌دانیم که اگر نبودند این پاسداران و صیانت کنندگان از امنیت کشور و مردم، وضعیت ما به گونه‌ای دیگر بود.
وی افزود: همه مولفه‌های پیشرفت یک جامعه و ترقی یک کشور در لوای امنیت تحقق پیدا می‌کند.
رئیس دیوان عالی کشور گفت: دشمن به شدت تلاش می‌کند امنیت این امر حیاتی را در کشور سلب کند و امنیت را از جامعه ما بگیرد بخشی از آنها توسط مسوولان امنیتی و اطلاعاتی به اطلاع مردم می‌رسد و بسیاری نیز اطلاع رسانی نمی‌شود.
رئیس دیوان عالی کشور گفت: دشمن در ناامید کردن مردم اتاق‌های فکر بسیار زیادی در حال فعالیت دارد، اما دشمن از نظام جمهوری اسلامی چنان سیلی خورده که هنوز گیج است و در حال تجزیه و تحلیل این موضوع است که این افتخار منشا آن همین انقلاب عظیم و تربیت یافتن در مکتب قرآن و اهل بیت است.
وی با بیان اینکه حدود سی و پنج سال است که مقام معظم رهبری پرچمدار انقلاب اسلامی هستند، گفت: پیشرفت عظیمی که نصیب ملت شده محصول فکر و اندیشه جوانان ما است ملت رشید و توانمند ما فوق آنچه که میتوانیم استحقاق خدمت دارند و ما مسولان در تمامی حوزه‌ها وظیفه داریم آنچه که در توان هست صادقانه و مخلصانه در خدمت مردم باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین منتطری گفت: عدالت تنها منحصر به یک دستگاه قضایی نیست در نظامی که مبتنی بر احکام الهی است همه دستگاه‌ها باید مجری عدالت باشند.
رئیس دیوان عالی کشور گفت: دستگاه قضایی به اعتبار اینکه متولی امر قضا بوده و مرجع مردم برای رفع تظلم خواهی است باید خودش عدالت را به بهترین شکل برقرار کند.
وی با اشاره توجه به وضعیت معیشتی مردم نیز گفت: مشکلات اقتصادی زیاد است و سه منشا‌های زیادی از جمله منشا خارجی و تحریم دارد که بیشتر به آن دامن میزند، اما ما باید زمینه مشارکت مردم را در فعالیت‌های اقتصادی فراهم کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری خطاب به مسئولان قضایی گفت: وظیفه دارید در سطح استان بررسی کنید و گره‌های حقوقی و قضایی در امر تولید را پیگیری کنید.
رئیس دیوان عالی کشور در این مراسم در رابطه با پرونده قضایی هشت مهر زاهدان گفت: پرونده قضایی هشت مهر در زاهدان مسیر درست خود را طی کرده حکم آن صادر شده به حکم اعتراض شده و در دیوان عالی کشور در حال بررسی است.
حجت الاسلام و المسلمسین منتظری گفت: دقت در رسیدگی زمان می‌برد و ما باید تلاش کنیم زمان را به حداقل برسانیم، پرونده مسیر خود را طی کرده حکم صادر شده به حکم اعتراض شده در دیوان عالی کشور است که با اولویت پیگیری ان را می‌کنیم و دستور اولویت خواهیم داد.
وی گفت: شرایط کشور ما به گونه‌ای است که همه باید در راستای توسعه کشور گام برداریم، اما عده‌ای با استفاده از تریبون‌های که دارند حرف‌های می‌زنند که دشمن شاد کن است بدانند نظام جمهوری اسلامی تثبیت شده و منتهی به ظهور بقیه الله خواهد بود.
رئیس دیوان عالی کشور تاکید کرد: تریبون دار‌ها بدانید مطمین باشید این نظام مورد به توجه عامه مردم است بنابراین باید طرز تفکرات خود را تغییر دهید قدرت نظام جمهوری اسلامی اسرائیل را به ذلت کشاند.

دیگر خبرها

  • رئیس دیوان عالی کشور: حکم پرونده قضایی هشت مهر زاهدان صادر شده است
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی
  • رشد ۲۰۶ درصدی استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس در استان
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان
  • بسیاری از پرونده‌های حقوقی اردبیل ‌دعاوی ملکی است
  • جنس کار در دستگاه قضایی تدبیر و تدبّر است