Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی از كشف ۹۴ كيلو و ۷۰۰گرم ترياك خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «غلامرضا شاهوردي» ظهر امروز (۳۱ خرداد) با اعلام این خبر به رسانه های گروهی اظهار داشت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در راستاي مبارزه بي امان با سوداگران مرگ و با انجام اقدامات فني و پليسي از انتقال يك محموله مواد مخدر از طريق محورهاي عبوري استان خراسان جنوبي مطلع و بلافاصله بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وي افزود: مأموران هنگام كنترل محورهاي عبوري، خودروي قاچاقچيان را شناسايي و به راننده آن دستور ايست دادند كه متهمان بدون توجه به ايست پليس اقدام به فرار كردند و پس از چند كيلومتر تعقيب و گريز خودروي آنان توسط مأموران متوقف شد.

 

شاهوردي بيان داشت: در اين عمليات مقدار 94 كيلو و 700 گرم ترياك كشف و 2 متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.

 

همچنین طبق اعلام فرماندهی انتظامي خراسان جنوبی، ماموران انتظامی شهرستان سربيشه هنگام کنترل خودروهای عبوری به يك خودرو پژو 405 و سواري پراید مشکوک شده و به آنان دستور ايست دادند که متهمان بدون توجه به ايست پليس از محل متواري شدند كه بلافاصله مأموران با اجراي طرح مهار خودروها را متوقف كردند.

 

در بازرسي از اين 2 خودرو 166 كيلو و 770 گرم ترياك كشف شد و 2 خودرو سواري كه محموله مواد مخدر را اسكورت مي كردند شناسايي و توقيف شدند.

 

در اين عمليات 6 متهم دستگير و با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان سربیشه نیروی انتظامی خراسان جنوبی مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خراسان جنوبي بیرجند مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۱۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ کارآگاه نوروزی گفت: مأموران در پی کنترل مسیر‌های ارتباطی شهرستان ابهر به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور هشت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ابهر ادامه داد: در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و ۲ قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ نوروزی گفت: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر که سوداگران مرگ و مخلان امنیت هستند یکی از اولویت‌های اصلی کار پلیس است و از شهروندان نیز می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک ضمن تماس با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

دیگر خبرها

  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک