Web Analytics Made Easy - Statcounter

آسیابی گفت: از ابتدای سال ۹۸ پرونده های متعددی در راستای ارتقا سلامت اداری و مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر آسیابی»، امروز (شنبه 31 خرداد) در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای سال 98 پرونده های متعددی در راستای ارتقا سلامت اداری و مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس (شیراز)، با اشاره به اینکه در برخی از پرونده ها نظیر پرونده مدیر کل ورزش و جوانان فارس هنوز حکم قطعی نشده است و نمی توانیم در مورد اتهام سخنی به میان آورد، افزود: طبق قانون زمانی که حکم قطعی شد، حکم انتشار می یابد.

وی با اشاره به اینکه در بحث مقابله با احتکار برنامه هایی شکل گرفت، تاکید کرد: سازوکار برخورد با احتکار داریم اما قیمت هاتوسط ما مشخص نمی شود ولی برای نظارت بر ارائه صحیح قیمت ها اقدام های شاخصی شکل گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز با تاکید بر اینکه سال گذشته شاهد کاهش برگزاری پارتی ها بودیم، افزود: با باغ شهرهای متخلف برخورد قاطع شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه برای بنگاه های مسکن جلسه هایی گذاشته شد، ظاهر اینست که اجاره دهنده اجاره گیرنده هستند که توافق می کنند، اما لازم است به گونه ای ضابطه مند شود، افزود: نمایندگان باید قانونی در نظر بگیرند که مالیات بر اجاره های کلان دریافت شود.

آسیابی با اشاره به اینکه توجه به حقوق عامه یکی از دستور کارهای ماست، اظهار کرد: برای پرونده سیل شیراز، غیر از صدور کیفرخواست، کارهای میدانی انجام شد و 2 و نیم کیلومتر لایروبی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه برای پرونده شهید «خرسند»، چهار روزه کیفرخواست صادر شد، اظهار کرد: این موضوع بی نظیر بود و قبل از تشییع پیکر امام جمعه فقید و شهید کازرون، کیفرخواست صادر شده بود.

آسیابی با اشاره به اینکه در بحث حمایت از «جهش تولید» کارهای خوبی توسط دستگاه قضا شکل گرفت، افزود: برای راه اندازی مجدد برخی کارخانجات نظیر«ITI»  و زیمنس ورود پیدا کردیم و قصد داریم تا عنوان قطب الکترونیک کشور را که برای شیراز بود را دوباره احیا کنیم.

وی با اشاره به اینکه سعی کردیم همگام با مطالبه عمومی فعالیت کنیم و در بحث برخورد با زمین خواری 986 و نیم هکتار از اراضی رفع تصرف شدند، افزود: در محله «سنگ سیاه» برخورد با معتادان متجاهر را خواهیم داشت که اطراف حرم مطهر از معتادان متجاهر پاک شود.

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: دادستان شیراز سیل شیراز دادگستری فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۲۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد.

رضا مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: در راستای جلوگیری از تخلفات صنفی بازرسی‌های متعددی از اصناف انجام شده است.

وی افزود: در راستای اجرای طرح گشت ویژه و پیشگیری از احتکار کالاهای اساسی، گشت تعزیرات با همکاری بازرسان اتاق اصناف، اتحادیه‌ها، جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت، پلیس امنیت اقتصادی و کارشناسان اداره صمت اقدام به بازرسی از واحدهای تولیدی و صنفی اعم از سوپرمارکت‌ها، نانوایی، مراکز عرضه مرغ و گوشت، میوه فروشی، مراکز تهیه غذا، کیف، کفش و پوشاک کردند که در جریان این گشت‌ها برای تعدادی از واحدهای متخلف گزارش ثبت تخلف تنظیم و تشکیل پرونده نیز صورت پذیرفت.

مظفری با بیان اینکه اجرای این طرح تا پایان تعطیلات اجرا شد، اضافه کرد: در این طرح برای ۵۴۴ واحد دارای تخلف پرونده تشکیل شد و ۶۸ واحد متخلف نیز به پلمب و نصب بنر محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان افزود: در این طرح ۱۵۰ تیم گشت مشترک در استان برای بازرسی اعزام شدند و در مجموع ۹۲۹ بازرسی انجام دادند.

وی تصریح کرد: بیشترین تخلف کشف شده از اصناف زنجانی شامل تخلف گران‌فروشی، درج نکردن قیمت و ارائه نکردن فاکتور خرید بود.

کد خبر 745262

دیگر خبرها

  • تأکید مسئولان استان بر برخورد جدی با خودرو‌های قاچاق بر
  • شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان تشکیل می‌شود
  • تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟
  • چرا واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ به کشور ممنوع شد؟
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟/شرط تشکیل پرونده‌ برای آیفون رفرش
  • تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • کشف ۱۵ سهره وحشی، تور و قفس صید پرندگان در خرامه
  • توقیف خودروهای شوتی با بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در رودبار