Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@08:17:24 GMT

فائز السراج به الجزایر می‌رود

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۲۲۰۶

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «فائز السراج»، رئیس دولت وفاق ملی لیبی، بناست امروز -‌شنبه- به تونس سفر کرده و با «عبدالمجید تبون»، رئیس‌جمهوری الجزیره دیدار کند. 

این خبر را «حسن الهونی»، مشاور رسانه‌ای السراج طی بیانیه‌ای اعلام کرد.

وی در این بیانیه تصریح کرد که «رئیس‌جمهور سفری کوتاه به الجزیره داشته و با رئیس دولت این کشور دیدار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مشاور رسانه‌ای السراج در پاسخ به این‌که آیا این سفر در ارتباط با طرح الجزایر برای صلح در لیبی صورت می‌گیرد گفت: «در این سفر همه‌چیز مشخص خواهد شد، اما الجزایر در تلاش است تا با همکاری تونس و مصر بر بحران فعلی فائق آید.»

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: الجزایر فائز السراج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۲۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ مجوز پذیرش پژوهشگر پسادکتری در دانشگاه محقق اردبیلی برای سال ۱۴۰۳

ایسنا/اردبیل در دیدار رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مجوز پذیرش تعداد قابل توجهی پژوهشگر پسادکتری در دانشگاه محقق اردبیلی برای سال ۱۴۰۳ اخذ شد.

اسماعیل چمنی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی ۲۷ فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار خود با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: در این دیدار با عنایت ویژه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مجوز پذیرش تعداد قابل توجهی پژوهشگر پسادکتری در دانشگاه محقق اردبیلی برای سال ۱۴۰۳ اخذ شد.

وی با بیان اینکه پذیرش پژوهشگر پسادکتری در راستای جذب و حمایت از جوانان و نخبگان فارغ‌التحصیل مقطع دکتری، افزایش تولیدات علمی، بهبود و ارتقای جایگاه و حفظ مرجعیت علمی دانشگاه و کشور انجام می‌شود، افزود: برگزاری این دوره‌ها موجب تقویت ارتباط عمیق‌تر بین دانشگاه، صنعت و مراکز تولیدی و گسترش تولید علم و فناوری خواهد شد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه انتشار فراخوان پذیرش پژوهشگران پسادکتری برای سال ۱۴۰۳ از طریق سایت دانشگاه اعلام خواهد شد تا متقاضیان نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند، تصریح کرد: پس از ثبت‌نام داوطلبان، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه نسبت به بررسی پرونده‌های دانش‌آموختگان علاقمند و داوطلب به همکاری اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه محقق اردبیلی در سال گذشته نیز اقدام به پذیرش ۴۱ پژوهشگر پسادکتری در رشته‌های مختلف کرده بود، اظهارامیدواری کرد: با تخصیص اعتبارات لازم، تعداد پژوهشگران پسادکتری این دانشگاه در سالجاری افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس‌جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • دیدار رئیس جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • اخذ مجوز پذیرش پژوهشگر پسادکتری در دانشگاه محقق اردبیلی برای سال ۱۴۰۳
  • قاضی آمریکایی شکایت‌ها علیه «حفتر» را رد کرد
  • الجزایر: اقدام اسراییل در حمله به کنسولگری ایران خودسرانه بود
  • الجزایر : اسرائیل مقصر اصلی بحران منطقه است
  • الجزایر: صلح و امنیت تنها با احقاق حقوق ملت فلسطین ممکن است
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در جمع بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • مقامات آمریکا و ونزوئلا مخفیانه دیدار کردند
  • تدبیر ایران تا مثل عراق و لیبی وارد تله اسراییل و آمریکا نشود