Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: هیچ افشاگری علیه دخالت های وزیر ورزش و جوانان در امور باشگاه پرسپولیس نداشته ام.

ابولفضل روغنی گلپایگانی که سابقه عضویت در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را دارد، در تماسی که با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا داشت، درخصوص صحبت هایی که به نقل از او علیه وزیر ورزش و جوانان منتشر شده، توضیحاتی را ارایه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روغنی با اشاره به اینکه هرگز افشاگری علیه مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان نداشته است، گفت: تیتر کردن لفظی مثل افشاگری کار درستی نیست. خبرنگاری که برای انجام مصاحبه با من تماس گرفت از تغییر و تحولات مدام در باشگاه پرسپولیس سوال کرد و اینکه چرا کار درست و اصولی در هیات مدیره این باشگاه انجام نمی شود. من هم پاسخ دادم در پرسپولیس از وزارت ورزش گرفته تا پیشکسوتان و حتی برخی افراد سیاسی هم در امور باشگاه دخالت می کنند اما منظورم افشاگری علیه وزارت ورزش و شخص وزیر نبوده است.

وی ادامه داد: من در بخشی از مصاحبه به دخالت وزارت ورزش در قضیه مهدی طارمی اشاره کردم که اتفاقا این دخالت به نفع پرسپولیس بود اما هرگز اسمی از شخص وزیر خارجه نیاوردم. گفتم گاهی حتی مسئولان سیاسی کشور هم به دلیل علاقه شان به فوتبال در امور پرسپولیس دخالت می کنند و هر کمکی از دست شان بربیاید انجام می دهند.

عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس افزود: از منظر قانون وزارت ورزش صاحب مجمع استقلال و پرسپولیس است بنابراین دخالت وزیر در امور این دو باشگاه چیز عجیبی نیست و متاسفانه از این صحبت من برداشت منفی شد. زمانی که من عضو هیات مدیره پرسپولیس بودم با وجود اختلافاتی که در هیات مدیره وجود داشت تیم نتایج خوبی می گرفت و ما هم تصمیم گرفتیم صحبتی درباره اختلافات نداشته باشیم و تنها مدیرعامل سخنگوی باشگاه و تعیین کننده خط مشی باشگاه باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس وزیر ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر باشگاه پرسپولیس هیات مدیره وزارت ورزش وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۲۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی قاسمی رییس هیات مدیره خبرگزاری دانشجو طی حکمی حسین فرزندی را به عنوان مدیرعامل جدید این خبرگزاری معرفی کرد.

فرزندی پیش از این تهیه کنندگی و سردبیری برنامه تهران۲۰، قایم مقام سازمان بسیج صدا و سیما، مشاور شورای اطلاع رسانی وزارت صمت، هیات مدیره موسسه تبیان، مدیر کل تولیدات بسیج صداوسیما، تهیه کنندگی برنامه‌های تلویزیونی، مستند و انیمیشن را در کارنامه خود دارد.

پیش از این هادی قاسمی به مدت ۱۲ سال مدیرعامل این رسانه بوده است.

کد خبر 6081477 صادق وفایی

دیگر خبرها

  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • مدیرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد
  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟
  • علیرضا رضایی: اخذ مالیات باعث گران شدن ورزش می‌شود