Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-20@00:28:52 GMT

واکنش لژیونر ایرانی به اقای گلی اش در آذربایجان

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۲۶۷۱

واکنش لژیونر ایرانی به اقای گلی اش در آذربایجان

پیمان بابایی مهاجم تیم سومقاییت می‌گوید: آینده فوتبال من به تصمیم آقای زنوزی وابسته است اما از تیم سومقاییت هم پیشنهاد دارم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیمان بابایی مهاجم سابق تیم ماشین سازی که به عنوان بازیکن قرضی در سومقاییت حضور دارد، این فصل به صورت مشترک با سه بازیکن دیگر عنوان آقای گلی را با ۷ گل زده به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در گفتگو با خبرنگار ما از نیمه کاره ماندن لیگ صحبت کرده و همچنین به آینده فوتبال خود اشاره کرده که وابسته به تصمیم مالک باشگاه ماشین سازی است.

* اینجا قرنطینه دوباره برگشته

پیمان بابایی گفت:

در دوره قرنطینه ما تمرینات آنلاین را داشتیم و بعد از این که محدودیت ها برداشته شد هم ما دو هفته تمرینات را انجام می‌دادیم که طبق برنامه ای که به داده بودند بازی ها را انجام بدهیم اما طی چند روز گذشته دولت تصمیم گرفت که هفته ای دو بار قرنطینه را انجام دهند و دوباره یک تصمیم دیگر گرفته شد که هفته ای سه روز قرنطینه انجام شود و به همین خاطر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت که بازی ها را لغو کند.

* می‌توانستم به ایران بیایم اما…

پیمان بابایی گفت:

من استارت خوبی زدم و بعد از مصدومیت جزئی، من شش بازی را به صورت نیمکت نشین آمدم و بعد که مصدومیتم بهبود پیدا کرد، در زمین بازی حضور داشتم و در شرایط بازی قرار گرفتم و امیدوار بودم که امسال هم برای سومقاییت و هم خودم عملکرد خوبی داشته باشم. خیلی دوست داشتم بازی ها انجام شود و باوجود این که می‌توانستم به ایران بیایم اما اینجا ماندم تا بازی ها را انجام دهم و با تمرینات شخصی، آماده شوم. خیلی دوست داشتم در استارت بازی ها بدرخشم و تنهایی آقای گل شوم اما به هر حال تصمیم گرفتند بازی ها لغو شود.

* آقای گلی در آذربایجان افتخار است

پیمان بابایی گفت:

اما خیلی خوشحالم که آقای گل شدم و فکر می‌کنم این برای فوتبال ایران هم خوب است. سال گذشته من عملکرد خوبی در لیگ آذربایجان داشتم و همین باعث شد که چند بازیکن ایرانی دیگر هم مورد توجه تیم های آذربایجان قرار بگیرند و از این بابت خیلی خوشحالم. این افتخار من است که به عنوان یک ایرانی جزو سه چهار گلزن لیگ آذربایجان شدم اما مطمئن باشید اگر بازی ها انجام می‌شد حرف بیشتری هم برای زدن داشتم. امیدوارم این روند سال های بعد هم ادامه دار باشد.

* امیدوارم آقای زنوزی به من کمک کند

پیمان بابایی گفت:

قرارداد من اینجا تمام شده، من به صورت قرضی از ماشین سازی آمدم و جا دارد که از حاج آقا زنوزی تشکر کنم که اجازه دادند یک چالش جدید را در اروپا تجربه کنم و خودم را نشان دهم. قطعا دوست دارم با کمک ایشان این روند را ادامه دهم. ماشین سازی از نظر بازیکن، فوتبالیست های جوان خوبی دارد و نتایج خوبی هم گرفت. تیم تراکتور هم یکی از پرمهره ترین تیم های تاریخش را این فصل دارد و حاج آقا زنوزی تیم را برای قهرمانی ساخته است. به نظرم چند اشتباه بیرون از مستطیل سبز و حتی درون آن باعث شد که تراکتور نتایج خوبی نگیرد اما اگر این اشتباهات نبود، تراکتورسازی با اختلاف صدر جدول بود. من از بچگی عاشق تراکتور بودم و با این تیم بزرگ شدم و این تیم راخیلی دوست دارم.

* از سومقاییت پیشنهاد دارم

پیمان بابایی گفت:

وقتی من نیم فصل دوم به سومقاییت اضافه شدم، به آقای زنوزی قول دادم که عملکرد خوبی داشته باشم و خیلی خوشحالم که به قولم وفا کردم. الان یک پنجره ای جلوی من باز شده که مطمئنا با کمک ایشان شرایطم بهتر می‌شود. خیلی دوست دارم در شرایطی که الان هستم حضور داشته باشم. من تابع دستور آقای زنوزی هستم و ایشان برای ادامه فوتبالم باید تصمیم بگیرند. دوست دارم ایشان به من کمک کند، الان هم از سومقاییت پیشنهاد دارم اما تحت قرارداد ماشین سازی هستم.

* امیدوارم در سومقاییت بمانم

پیمان بابایی گفت:

خصوصیت خوبی که در آذربایجان هست، این است که از نظر امکانات شرایط ویژه ای دارند. البته به خاطر کرونا و مسائل اقتصادی، پرداخت دستمزد ما چند روز عقب افتاد اما همه قراردادمان را دریافت کردیم و دستشان درد نکند که در روزهای قرنطینه هم حقوق ما را دادند و هوایمان را داشتند و اصلا حرفی از پول و این مسائل نبود. از نظر زمین تمرین و امکانات باشگاه آذربایجان واقعا خوب است اما نباید بی انصافی کنیم و باشگاه های ایران را در سطح پایین تری قرار بدهیم. اینجا به هر حال اروپا است و باید هم فرق کند، الان تیم ما به لیگ اروپا رفته و این نقطه مثبتی است. من به عنوان یک ایرانی و یک تبریزی عملکرد خوبی را از خودم نشان دادم و امیدوارم این روند ادامه دار باشد.

* آقای گلی؟ وظیفه ام بود

پیمان بابایی گفت:

آقای گلی باعث می‌شود که دیدگاه بقیه تیم ها هم بازیکن عوض شود و اعتماد به نفس را بالا می‌برد. مطمئنا بازیکن در زمین حضور پیدا می‌کند که بهترین بازی اش را نشان دهد، فوروارد باید گل بزند و دروازه بان باید کلین شیت کند و هافبک باید پاس گل بدهد و من هم وظیفه خودم را انجام داده ام. فقط دوست دارم این را بگویم که من خیلی دوست دارم به تیم ملی هم دعوت شوم و امیدوارم این اتفاق برای من هم بیفتد چون آرزوی این دعوت را دارم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سومقاییت لیگ آذربایجان پیمان بابایی سومقاییت لیگ آذربایجان محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال منچستریونایتد برانکو عملکرد خوبی آقای زنوزی ماشین سازی خیلی دوست دوست دارم آقای گلی بازی ها آقای گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۲۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فوری پلیس به انتشار یک ویدئوی جنجالی

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا در اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی آمده است:همزمان با اجرای طرح نور در کشور که با همکاری، همراهی و حمایت بانوان و دخترانِ عزیزِ ایران زمین با موفقیت در حال اجرا می‌باشد رسانه‌های معاند با استفاده از تصاویر و ویدئوهایِ آرشیوی و بازنشر آن سعی در تشویش اذهان عمومی دارند.
ویدئو مربوط به دستگیری یکی از لیدرهایِ اصلیِ اغتشاشات سال ۱۴۰۱ می باشد که اقدام به تخریب اماکن عمومی و دولتی در شهر تبریز نمود که توسط مامورینِ نسوان دستگیر و تحویل مراجع قضائی گردید.گفتنی است روشنگری لازم نیز در آن زمان انجام گرفته است.

کد خبر 845329 برچسب‌ها خبر مهم زنان - حجاب استان آذربایجان شرقی فراجا

دیگر خبرها

  • واکنش پربیننده دختر ایرانی در دبی وقتی خودروی غرق‌ شده‌اش را دید! | فیلم
  • واکنش توخل به تمدید ناگلزمان: من در بایرن نمی‌‎مانم
  • مهاجم جدید پرسپولیس بی‌اثر بود (عکس)
  • احتمال حمله اسرائیل به ایران از آذربایجان؟ | واکنش‌ها را ببینید
  • مربی موفق ایرانی در لیگ عراق لژیونر شد ( عکس )
  • تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید
  • ترکیب افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید!
  • تقابل لژیونر جوان ایران و آلمیدا (عکس)
  • واکنش فوری پلیس به انتشار یک ویدئوی جنجالی
  • مهدی طارمی جزو ۱۰ لژیونر برتر هفته آسیا