Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@15:59:58 GMT

فرهنگ غنی جهاد و شهادت ضامن حفظ انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۲۶۹۲

فرهنگ غنی جهاد و شهادت ضامن حفظ انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر محمد فهمیده قاسم زاده ظهر شنبه در دیدار با رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه فرهنگ غنی جهاد و شهادت ضامن حفظ انقلاب اسلامی، افزود: حفظ فرهنگ دفاع مقدس از تحریف این فرهنگ جلوگیری و زمینه و انتقال به نسل‌های آینده را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به برخی فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گفت: حفظ فرهنگ دفاع، انتقال آن به نسل‌های آینده و جلوگیری از تحریف ارزش‌های دفاع مقدس مهم‌ترین وظیفه و رسالت این بنیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایجاد باغ موزه را برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت بخشی از اولویت‌های کاری این سازمان عنوان و تصریح کرد: ایجاد موزه دفاع مقدس و مراکز فرهنگی در استان‌ها اولویت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

در پایان این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از تلاش «سرهنگ عباس بایرامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان «سرهنگ حسین مصطفی پور» به عنوان مدیرکل جدید این سازمان در استان معرفی شد.

کد خبر 4953682

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان بیرجند ایلام آتش سوزی صنایع دستی خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان یاسوج حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۲۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش «شن ها مأمور خدا بودند» به مناسبت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور مسؤولین لشکری و کشوری فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت در سالن بین المللی خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این‌مراسم فردا سه‌شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن بین المللی خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، رو به روی پارک طالقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6084270 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • سپاه ضامن امنیت و آرامش کشور است
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد