Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@03:47:06 GMT

حمایت مالی بیشتری از رشته ورزشی مدال آور جودو شود

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۲۸۶۰

حمایت مالی بیشتری از رشته ورزشی مدال آور جودو شود

به گزارش ایرنا، آرش میراسماعیلی روز شنبه در نشست مجمع انتخاباتی هیأت جودوی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: رشته ورزشی جودو به لحاظ میزان اعتبار سالانه که به آن اختصاص می یابد مظلوم واقع شده و در صورت حمایت مالی جدی تر می تواند مدال ها و موفقیت های جهانی بیشتری کسب کند. 

وی افزود: بودجه امسال فدراسیون جودو ۳۰ میلیارد ریال بوده که به هیچ وجه قابل مقایسه با برخی فدراسیون های ورزشی کشور نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون جودو بیان کرد: تعداد جودوکاران ثبت شده کشور در سامانه ملی فدراسیون تا فروردین ماه پارسال حدود ۶۰ هزار نفر بود و با افزایش ۴۸ درصدی هم اینک به ۸۹ هزار نفر رسیده است.

میراسماعیلی عنوان کرد: یکی از شعارهای مهم فدراسیون جودو شامل «جودو برای همه» بوده و هدف از تعیین آن نیز همگانی کردن هر چه بیشتر این رشته ورزشی است.

وی ابراز داشت: هدف گذاری مسؤولان فدراسیون جودو افزایش تعداد جودوکاران کشور و رسیدن آن به حدود ۲۰۰ هزار نفر تا پنج سال آینده است.

رییس فدراسیون جودو گفت: افزایش تعداد جودوکاران کشور سبب استعدادیابی، پشتوانه سازی و نخبه پروری مطلوب تر در این رشته ورزشی می شود.

میراسماعیلی اظهار داشت: استعدادیابی و پشتوانه سازی در سال های گذشته حلقه مفقوده، نقطه ضعف و خلاء مهمی در کشور بود و رویکرد اصلی مسؤولان فدراسیون جودو نیز توجه بیشتر به این ۲ مقوله است.

وی افزود: بر همین اساس لیگ امید جودوی کشور در رده سنی زیر ۱۸ سال با حضور ۱۵ تیم پارسال تشکیل و راه اندازی شد که به دلیل شیوع بیماری کرونا دچار رکود شده اما به زودی از سر گرفته می شود.

رییس فدراسیون جودو بیان کرد: ۱۰۰ نفر در رده سنی نوجوانان و ۱۰۰ نفر نیز در رده سنی جوانان به اردوی انتخابی تیم ملی در هر ۲ بخش پسران و دختران دعوت شده اند.

میراسماعیلی عنوان کرد: پارسال با وجود شرایط نامطلوب اقتصادی کشور اقدام هایی ارزنده در رشته ورزشی جودو با تلاش و همکاری هیأت های استانی انجام شد.

وی ابراز داشت: جودوکاران کهگیلویه و بویراحمد مستعد بوده و شایستگی مطرح شدن در کشور و رسیدن به جایگاه های ارزنده ملی را دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: سال های قبل تلاش هایی چشمگیر در رشته ورزشی جودو در این استان انجام شده که برای کسب مدال ها و موفقیت های بیشتر باید تداوم داشته باشد.

سید محمدتقی علوی اظهار داشت: هیأت جودوی کهگیلویه و بویراحمد جزو هیأت های ورزشی موفق این استان است و انتظار می رود که رییس جدید آن نیز به مباحث استعدادیابی و قهرمان پروری بیش از پیش توجه کند.

وی افزود: انتظار می رود که مسؤولان فدراسیون جودو هر چه بیشتر از حق ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در میادین و رقابت های مختلف به ویژه انتخابیه ها دفاع کرده و اجازه ندهند به راحتی حق آنها ضایع شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: چنانچه امکان پذیر باشد یک کرسی در فدراسیون جودو به یکی از پیشکسوتان جودوی این استان یا رییس هیأت استان اختصاص داده شود.

علوی عنوان کرد: مسؤولان فدراسیون جودو به منظور تأمین تجهیزات و امکانات مورد نیاز و برگزاری دوره های آموزشی برای جودوکاران کهگیلویه و بویراحمد در هر ۲ بخش مردان و زنان همکاری بیشتری با اداره کل ورزش و جوانان و هیأت جودوی این استان کنند. 

وی ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت ها و استعدادهای چشمگیری در رشته ورزشی جودو دارد که شکوفایی هر چه بیشتر و به ثمر نشستن سریعتر آنها نیازمند حمایت همه جانبه متولیان ورزش کشور و استان است.

علوی گفت: هیأت های جودوی شهرستان های هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد به زودی فعال تر شده و رقابت های استانی نیز به طور مستمر و منظم برگزار شوند.

وی اظهار داشت: تحقق این امور سبب رونق و اعتلای روزافزون رشته ورزشی جودوی کهگیلویه و بویراحمد در عرصه ملی و رسیدن آن به جایگاه اصلی خود در کشور می شود.

سه نفر به نام های نوید محمدی، سلیم جوکار و فردین موسوی برای تصدی پست ریاست هیأت جودوی کهگیلویه و بویراحمد در این مجمع کاندیدا شده بودند که نوید محمدی غایب بود و سلیم جوکار نیز انصراف داد.

۱۷ نفر عضو این مجمع بودند که یک نفر غایب و ۲ نفر نیز حق رأی دادن نداشتند.

پس از رأی گیری فردین موسوی از مجموع ۱۴ رأی مأخوذه با کسب کل آرا به مدت چهار سال به عنوان رییس هیأت جودوی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و معرفی شد.

تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف افزون بر ۵۰ هزار نفر است.

برچسب‌ها فدراسیون جودو کهگیلویه وبویراحمد مجمع انتخاباتی وزارت ورزش و جوانان یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون جودو کهگیلویه وبویراحمد مجمع انتخاباتی وزارت ورزش و جوانان یاسوج فدراسیون جودو کهگیلویه وبویراحمد مجمع انتخاباتی وزارت ورزش و جوانان یاسوج کهگیلویه و بویراحمد رشته ورزشی جودو ورزش و جوانان هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۲۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • در ژیمناستیک ایران طلسم‌شکنی کردم/ نیاز به حمایت بیشتری داریم
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • تلاش برای احیای هنر نمدمالی
  • آرش میراسماعیلی به تصرف در اموال دولتی محکوم شد!