Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی سامان‌پور روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته قوه قضاییه ، به مراجعات ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اشاره کرد و گفت: ۶ هزار و ۳۵۵ نفر از مراجعات پزشکی قانونی استان به دلیل نزاع مراجعه کردند.

وی، به راه‌اندازی مرکز پزشکی قانونی در اردل و سامان در سال‌ گذشته اشاره کرد و گفت: همزمان با هفته قوه قضاییه مرکز پزشکی قانونی شهرستان کیار افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامان‌پور، به تامین نیروی پزشک برای شهرستانهای فاقد نیروی پزشک اشاره کرد و افزود: با جذب یک پزشک بورسیه برای شهرستان لردگان، کالبدشکافی جنازه‌ها از اواخر امسال در شهرستان انجام خواهد شد.

۵ نفر در پرونده تخلف شهرداری گندمان دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال‌ و بختیاری نیز با اشاره به دستگیری شهردار و۲ نفر از اعضای شورای شهر گندمان و ۲ نفر از کارکنان شهرداری گفت: اتهام این افراد ارتشاء و دریافت رشوه بوده است.

عبدالرضا علیمحمدی افزود: با توجه به دلایل و مدارک گزارش شده  ۲ تن از اعضای شورای اسلامی این شهر بازداشت شدند و پس از تحقیقات شهردار شهر گندمان و ۲ نفر از کارمندان شهرداری بازداشت شدند.

وی با تاکید بر اینکه این پنج نفر در بازداشت به سرمی‌برند، گفت: این متهمان با حکم مقام قضایی به اتهام ارتشاء و دریافت رشوه در زندان هستند.

۷هزارو ۱۰۵ پرونده در تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری تشکیل شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست افزود: سال‌گذشته هفت هزار و ۱۰۵ پرونده در شعب تعزیرات حکومتی استان تشکیل و هفت هزار و ۴۰۰ پرونده رسیدگی شد.

محمدرضا عمرون افزود: متخلفان به پرداخت ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جریمه در حق دولت محکوم شدند.

وی با اشاره به ضبط ۲۱ خودروی قاچاقچیان علاوه بر ضبط کالا در حق دولت، گفت: ارزش ریالی ۳۷ خودرو به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در حق دولت از متهمان دریافت شد.

عمرون، با تاکید بر اینکه ۳۵۰ هزار هکتار از مساحت استان را جنگل تشکیل می‌دهد  ، گفت: در سال‌گذشته ۳۱۸ فقره پرونده قاچاق چوب و زغال در استان تشکیل شد و متخلفان به پرداخت ۲۱ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

یکم تا هفتم تیرماه به عنوان قوه قضاییه نامگذاری شده است.

برچسب‌ها دادگستری چهارمحال وبختیاری قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری چهارمحال وبختیاری قوه قضاییه دادگستری چهارمحال وبختیاری قوه قضاییه پزشکی قانونی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های پراکنده در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ قطره گفت: بارش‌های رگباری گاهی با رعد و برق و احتمال تگرگ به ویژه در نیمه شرقی و جنوبی استان پیش بینی می‌شود.
به گفته وی، بارش برف در ارتفاعات و مه آلودگی در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.
کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: برای فردا آسمانی صاف تا کمی ابری و کاهش نسبی دما مورد انتظار است.
به گفته قطره، برای روز‌های جمعه و شنبه هفته آینده بارش‌های پراکنده پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله دوم زندگی با آیه‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۳۱ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • صادرات خاویار طلایی از مبدا چهارمحال و بختیاری به کشور‌های مقصد
  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • افزایش قبولی دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری با تاثیر سوابق
  • کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • تداوم بارش‌های پراکنده در چهارمحال و بختیاری