Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@04:30:34 GMT

۷۰ هزار زندانی در آمریکا به کرونا مبتلا شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۳۶۲۸

۷۰ هزار زندانی در آمریکا به کرونا مبتلا شدند

شیوع مرگبار بیماری «کرونا» در آمریکا تاکنون بیش از ۱۲۰ هزار نفر را به کام مرگ فرستاده و حدود ۲ و نیم میلیون نفر را مبتلا کرده است.   روند افزایش شمار مبتلایان و قربانیان همچنان ادامه دارد و به سرعت در مسیر پیش بینی‌های هولناک از آمار تلفات و مبتلایان در حرکت است.
شیوع بیماری کرونا در آمریکا که پیامد‌های هولناکی بر اقتصاد این کشور نیز داشته، سبب شده مرگ ۱۲۱ هزار و ۴۱۴ نفر رقم بخورد؛ ضمن اینکه ۲ میلیون و ۲۹۷ هزار و ۶۴۲ نفر نیز تاکنون به این بیماری مبتلا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما گزارش‌ها از زندان‌های آمریکا در میانه این بحران بهداشتی نگران کننده است.   «نیویورک تایمز» در گزارشی به این آمار اشاره کرده و نوشت «حدود ۷۰ هزار نفر از زندانیان و کارکنان زندان‌های آمریکا تاکنون به کرونا مبتلا شده شده اند.»
براساس این گزارش، تاکنون ۶۲۷ زندانی و پرسنل زندان نیز جان خود را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست داده اند. زندان‌های «ماریون» ایالت «اوهایو» با ۲ هزار و ۴۳۹ مورد ابتلا، زندان «پیک اِوِی» در ایالت «اوهایو» با یک هزار و ۷۹۱ مورد ابتلا، زندان «تروس دل» در ایالت «تنسی» با یک هزار و ۳۷۴ مورد ابتلا، زندان «نورث کانتی» ایالت «کالیفرنیا» با یک هزار و ۳۶۲ مورد ابتلا، زندان «اسمیت فیلد» در ایالت «داکوتای جنوبی» با یک هزار و ۹۸ مورد ابتلا، زندان «لومپوک» ایالت «کالیفرنیا» با یک هزار و ۹۴ مورد ابتلا، زندان «کوک کانتی» در ایالت «ایلینویز» با یک هزار و ۶۵ مورد ابتلا، زندان «چوکاوالا ولی» در ایالت «کالیفرنیا» با یک هزار و ۵۷ مورد ابتلاو زندان «تیسون فودز» در ایالت «آیوا» با یک هزار و ۳۱ مورد ابتلا، بحرانی‌ترین زندان‌های آمریکا در میانه شیوع کرونا هستند.
گزارش‌های دیگری از سرعت بالای شیوع کرونا در زندان‌های آمریکا منتشر شده اند که اوج این بحران را نشان می‌دهد؛ به عنوان مثال شمار مبتلایان به کرونا در زندان «سان کوئنتین» ایالت «کالیفرنیا» طی ۱۱ روز، پنج برابر افزایش یافت.
شمار بالای مبتلایان به کرونا در زندان‌ها بر مناطق محل استقرار آنها نیز تاثیر گذاشته و شمار زیادی از مردم این مناطق به دلیل ارتباط‌ های میان زندان و محیط بیرون به کرونا مبتلا شدند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کرونا زندانی زندان های آمریکا پارسی خبر کرونا در آمریکا زندان های آمریکا یک هزار مورد ابتلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از روسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضایی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت