Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر فریبرز راشدی رییس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی زاهدان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار داشت: قرار است این آمبولانس‌ها جایگزین چهار آمبولانس فرسوده اورژانس این دانشگاه با توجه به اولویت‌های موجود شود.

او  افزود: خودرو‌های جدید از به روزترین آمبولانس‌های کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بااشاره به راه اندازی ۶ پایگاه جدید اورژانس با اعتبار بیش‌از ۱۸ میلیارد ریال تا پایان سالجاری در محدوده این دانشگاه، افزود: پایگاه‌های اورژانس سوران و پلیس راه سراوان با پیشرفت فیزیکی حدود ۴۰ درصد و پایگاه‌های سنگان و کارواندر با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی تا شهریور امسال تحویل مرکز اورژانس ۱۱۵ دانشگاه خواهد شد.

او  ادامه داد: هم‌اینک عملیات اجرائی ۲ پایگاه اورژانس «دهک» و «دومکی» نیز آغاز شده و مدت زمان ساخت این پروژه‌ها ۶ ماه خواهد بود.

راشدی افزود: مجموع زیربنا و گستره ۶ پایگاه اورژانس یادشده ۵۴۰ مترمربع است که تاپایان سالجاری به بهره‌برداری می‌رسد.

او  بیان کرد: هم‌اینک ۵۷ پایگاه اورژانس در سیستان و بلوچستان فعال است که با وسعت زیاد و پراکندگی آن نیازمند ۲۶ پایگاه جدید است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوریت های پزشکی زاهدان دانشگاه علوم پزشکی پایگاه اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۳۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

  امید اکاتی مدیر امور پشتیبانی و خدمات رفاهی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: هدف از کاشت نهال ارتقا و نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از درختان و منابع طبیعی و همچنین توسعه فضای سبز دانشگاه است.

وی با اشاره به اینکه کاشت نهال با همکاری اداره کل منابع طبیعی انجام شد ادامه داد: کمک به حفظ محیط زیست و مراقبت از منابع طبیعی که خداوند برای سلامتی انسان‌ها قرار داده یک وظیفه انسانی محسوب می‌شود.

وی افزود: فضای سبز و هوای پاک سلامت خودمان و فرزندانمان و سلامت کره زمین را تضمین می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان