Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا روز شنبه در آیین بزرگداشت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج استادان که از طریق فضای مجازی در اصفهان برگزار شد، افزود: برای هر کدام از این خانوارها به صورت میانگین ۲۵۰ هزار تومان انواع کمک‌های نقدی و غیر نقدی اختصاص یافت که مجموع آن به بیش از ۹۰ میلیارد تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: کمک‌های مردمی و دولتی و اجرای رزمایش‌های مختلف حمایت از اقشار آسیب ‌پذیر جامعه که در این مدت انجام شد از حمله به فروشگاه‌ها و غارت مراکز فروش مانند آنچه در برخی کشورها می‌دیدیم جلوگیری کرد.

این مسوول نظامی با اشاره به اهمیت کنترل قیمت‌ها با نظارت و همکاری‌های هرچه بیشتر مردم، نهادها و دستگاه‌های دولتی اظهارداشت: ارائه بسته‌های حمایتی برای اقشار مختلف مردم در آینده و اتخاذ راهبرد برای مهار گرانی ضروری است.

فرمانده سپاه اصفهان اظهارداشت: خدا را شاکریم که قبل از آمریکا و کشورهای غربی به ویروس کرونا مبتلا شدیم زیرا چنانچه پس از آنان به این ویروس مبتلا می‌شدیم راه و روش آنها را کپی برداری می‌کردیم اما گرفتاری قبل از آنان سبب شد با تکیه بر توان خودمان برای حل مشکلات چاره جویی کنیم.

فدا خاطرنشان کرد: کرونا در کشورهای غربی نظیر آمریکا مشکلات بیشتری در مقایسه با ایران به همراه داشت، برخلاف آنها که برای بستری و مداوای مبتلایان کووید-۱۹ بین کهنسالان، جوانان و اقشار مختلف مردم فرق می‌گذاشتند در ایران حتی اتباع خارجی بصورت رایگان تحت مداوا قرار گرفتند.


وی با بیان اینکه ایران عزت خود را مدیون درایت رهبر معظم انقلاب، تلاش بچه‌های انقلاب و روحیه جهادی آنان است افزود: آمریکا هیمنه و قدرت خود را از دست داده و تفکراتی نظیر تغییر در خاورمیانه و ایجاد خاورمیانه جدید از جمله شکست‌های این کشور به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه اصفهان با اشاره به اینکه غرب حامی ما نیست و باید با بهره گیری از ظرفیت‌های بومی و نگاه به داخل کشور بر مشکلات پیروز شد، گفت: قطعنامه روز گذشته شورای حکام آژانس انرژی اتمی علیه ایران، آخرین تیری بود که به پیکر بی جان برجام شلیک شد.

فدا با بیان اینکه دشمنان از راه‌های مختلف قصد ضربه زدن به نظام را دارند، گفت: در روزهای اخیر و بویژه همزمان با ۲۵ خرداد، بالغ بر ۸۰ فراخوان در کشور و استان با محوریت منافقین برای ضربه زدن به نظام با فعالیت‌هایی مانند حمله به اماکن و خرابکاری برنامه ریزی شده بود که البته هیچ یک محقق نشد.

آیین بزرگداشت سالگرد شهید دکتر مصطفی چمران و روز بسیج استادان با سخنرانی علیرضا زاکانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به همت دانشگاه پیام نور اصفهان با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان از طریق فضای مجازی و بصورت آنلاین برگزار شد.

تقدیر نمادین از جامعه علمی و پزشکی کشور و تلاشگران سلامت و مبارزه با بیماری کووید-۱۹ و نهادها و افرادی که در قالب کمک‌های مومنانه به دیگر هموطنان یاری رساندند بخش دیگری از برنامه‌های امروز بود.

۳۱ خردادماه سالروز شهادت دکتر چمران به عنوان روز بسیج اساتید نامگذاری شده است.

اصفهان دومین استان دانشگاهی کشور با حدود ۲۵۰ هزار دانشجو و ۱۸۰ دانشگاه و موسسه آموزش عالی است که حدود ۱۰ درصد از نخبگان ایران را در خود دارد و به عنوان یکی از قطب‌های دانشگاهی و علمی و فناوری کشور از جایگاه مهمی در معرفی و شناساندن ظرفیت‌های دانشگاهی ایران به دنیا و دیگر دانشگاه ها برخوردار است.

تاکنون ۲۰۲ هزار و ۵۸۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۱۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان باختگان کرونا در کشور به ۹ هزار و ۵۰۷ نفر رسید.

برچسب‌ها کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اصفهان پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اصفهان کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی نوبت اول آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، اصفهان؛ نماینده تام الاختیار دانشگاه اصفهان و دبیر ستاد آزمون استان اصفهان گفت: این آزمون از فردا پنج شنبه ششم اردیبهشت به مدت دو روز در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی، زبان و هنر در ۲۷ حوزه اصلی استان اصفهان برگزار می‌شود.
رضا علی نوروزی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد داوطلبان این دوره را بانوان تشکیل می‌دهند، افزود: داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی-فنی و علوم انسانی صبح و گروه آزمایشی زبان و هنر نیز بعد ازظهر فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت) با هم به رقابت می‌پردازند.
وی گفت: آزمون گروه آزمایشی تجربی نیز صبح جمعه (۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در استان اصفهان بیشترین تعداد داوطلب در گروه علوم تجربی با ۲۶ هزار و ۷۹۳ نفر گزارش شده است، افزود: در گروه انسانی نیز ۱۸ هزار و ۵۷۰ نفر، ریاضی ۹ هزار و ۱۰۸ نفر، زبان‌های خارجی ۵ هزار و ۴۵۳ نفرو گروه هنر ۴ هزار و ۷۹۵ نفر رقابت می‌کنند.
وی گفت: تعداد شرکت کنندگان در این دوره در مقایسه با سال گذشته حدود ۲۵ درصد کاهش داشته است.
نوروزی درباره عضویت داوطلبان در گروه‌ها و کانال‌های تقلب هشدار داد و گفت: استفاده و همراه داشتن هر وسیله‌ای از جمله دستگاه‌های ارتباط الکترونیکی و حافظه‌دار در جلسۀ آزمون تخلف است و منجر به محرومیت از آزمون سراسری تا حداکثر ۱۰ سال می‌شود.
دبیر ستاد آزمون استان اصفهان افزود: برای شرکت در جلسه آزمون سراسری، همراه داشتن کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.
وی از خانواده‌ها خواست آرامش فرزندان خود را حفظ کنند و به آنها اضطراب وارد نکنند.
نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳-۱۴۰۴ تیرماه امسال برگزار می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی نوبت اول آزمون سراسری از فردا
  • رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی نوبت اول آزمون سراسری
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • صغیر اصفهانی، شاعری که اندیشه‌ای کبیر داشت
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟! / اعتراف مسوولان اصفهانی؛ آبی که از دریای عمان به اصفهان برسد وارد رودخانه نمی‌شود/ مدیریت یکپارچه تنها راه نجات زاینده‌رود (فیلم)
  • اصفهانی‌ها چند روز از فروردین ۱۴۰۳ را هوای پاک تنفس کردند؟