Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: استقلال علمی و دستیابی به فناوری نوین یکی از ارکان اقتدار کشورها در عرصه بین‌المللی است و این مهم از طریق جهاد علمی در دانشگاه‌ها به دست می آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس، سردار غیاثی در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد شهید والامقام دکتر مصطفی چمران و بزرگداشت روز بسیج اساتید گفت: شهید چمران یکی از الگوهای برتر در زمینه انقلابی‌گری و جهاد علمی است که هم در عرصه علمی و دانشگاهی هم در عرصه جهاد نقش‌آفرینی درخشان و موفقی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه سبک زندگی شهید چمران بهترین الگو برای اساتید دانشگاه است، گفت: نقش اصلی در تداوم حرکت پرشتاب علمی کشور و پویایی محیط دانشگاه و مراکز آموزش عالی بر عهده اساتید دانشگاه است.
فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه دانشگاه از جمله عناصر اصلی تحولات در جامعه اسلامی است، گفت: "تربیت دانشجوی انقلابی و امیدوار به آینده" رسالت مهم اساتید بسیجی است و اگر در این زمینه موفق عمل شود آینده کشور از هرگونه آسیب مصون خواهد ماند.
وی با بیان اینکه پیگیری رشد علمی و خودکفایی کشور در زمینه‌های مختلف مطالبه مهم از اساتید بسیجی است، گفت: استقلال علمی و دستیابی به فناوری نوین یکی از ارکان اقتدار کشورها در عرصه بین المللی است و این مهم از طریق جهاد علمی در دانشگاه به دست می‌آید.
فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه یکی از اهداف دشمنان انقلاب اسلامی در مسئله تحریم‌ها، جلوگیری از دستیابی کشور به پیشرفتهای علمی است، گفت: اعضای بسیج اساتید و فرهیختگان انقلابی در مراکز آموزش عالی، نقش اصلی را در مقابله با تحریم‌ها بر عهده دارند و امروز دانشگاه، مرکز فرماندهی جهاد علمی در راستای مقابله با تحریم‌های ظالمانه است.
سردار غیاثی ضمن تجلیل از روسا و اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی فارس به انعقاد تفاهم‌نامه بین سپاه فجر و دانشگاه شیراز اشاره کرد و افزود: سپاه فجر با تمام توان از پروژه‌های شاخص علمی و تحقیقاتی اساتید و دانشجویان استان فارس حمایت می کند.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه دانشجویان تحریم ها استقلال دانشگاه دانشجویان تحریم ها استقلال جهاد علمی تحریم ها سپاه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۴۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت پاسدار بهروز واحدی در دیرالزور سوریه

براساس اعلام روابط عمومی سپاه البرز پاسدار بسیجی بهروز واحدی از نیروهای سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج در راه دفاع از حریم اهل‌ بیت (ع) و حضرت زینب کبری (س) به شهادت رسید.

به گزارش ایسنا، این شهید بامداد امروز همزمان با پانزدهم ماه مبارک رمضان براثر حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منطقه دیرالزور سوریه به شهادت رسید.

این شهید دارای یک فرزند ۲ ساله و ساکن کرج بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم تقویت بنیان‌های فکری و معنوی دانشجویان و اساتید
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • ضرورت تقویت تفکر توحیدی در بین دانش آموزان خوزستان
  • تعطیلی ۲۴ مرکز متخلف در فارس
  • تمرکز دانش بنیان‌ها بر سواحل مکران
  • جزئیات جدید درباره پاسدار نیروی قدس سپاه که در سوریه به شهادت رسید
  • شهادت پاسدار بهروز واحدی در دیرالزور سوریه
  • پاسدار البرزی در سوریه به شهادت رسید
  • شهادت مستشار سپاه در سوریه
  • شهادت یکی دیگر از فرزندان مدافع حرم البرز