Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: برخی از اصلاح‌طلبان خود در ساختار قدرت هستند اما در نقش اپوزیسیون نظام ظاهر می‌شوند و به دولت که در آن سهم دارند و از بیت‌المال حقوق می‌گیرند، انتقاد می‌کنند.

سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه جناح سیاسی اصلاحات از طیف‌های مختلف فکری تشکیل‌شده است، اظهار داشت: اصلاح‌طلبی تعریف مشخصی ندارد و تئوریسین‌های این جریان سیاسی، هر کدام برداشت خاص خود را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
گروهی از اصلاح‌طلبان متعهد به قانون اساسی هستند و برخی هم نظام جمهوری اسلامی را مورد آماج تهمت‌های خود قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: دو جریان سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب در فضای سیاسی کشور حاکم هستند البته برخی خود را مستقل یا معتدل می‌نامند که دارای رگه‌های سیاسی، از این دو جناح کلاسیک هستند.

سجادی با تأکید بر اینکه اکثریت مسئولان کلیدی کشور، اصلاح‌طلب یا نزدیک به جریان سیاسی اصلاحات هستند، تصریح کرد: اصلاحات خود را شریک در پیروزی روحانی می‌دانست و اگر به مدیران وزارتخانه‌ها نگاه کنید، می‌بینید که اصلاح‌طلبان پست‌های مدیریتی را در اختیار دارند.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان کرد: برخی از اصلاح‌طلبان خود در ساختار قدرت هستند اما در نقش اپوزیسیون ظاهر می‌شوند و به دولت که در آن سهم دارند، انتقاد می‌کنند.

وی اضافه کرد: گروهی از اصلاح‌طلبان نقش پررنگی در فتنه ۸۸ داشتند و تا به امروز از رهبری نظام و مردم عذرخواهی نکردند.
سجادی با بیان اینکه در دوره مدیریت اصولگرایان هم مشکلاتی وجود داشت، بیان کرد: به دولت احمدی‌نژاد هم انتقاد‌هایی وارد بود و نامه‌هایی را پیرامون انتصابات و مواد دیگر برای وی نوشتیم اما وضعیت اقتصادی در آن سال‌ها، بهتر از وضعیت موجود بود.

وی ادامه داد: دولت در مجموع نتوانسته موفق عمل کند و در زمینه کنترل مشکلات اقتصادی از قبیل تورم، ارزش پول ملی و قیمت‌های اجناس دچار ضعف‌های جدی است؛ برای مثال بازار خودرو، دچار افسارگسیختگی است و کنترل و نظارتی بر قیمت‌ها هم صورت نمی‌گیرد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با تأکید بر اینکه دولت نهادی است که برای مدیریت شرایط می‌تواند از ابزار‌های قدرتمند خود استفاده کند، گفت: دولت می‌تواند برای مدیریت، قدرت اجرایی خود را نشان دهد ولی از این عمل دریغ می‌کند. امیدواریم که مجلس توان نظارت خود را تقویت و به دولت در حل مشکلات کمک کند.

این فعال اصولگرا افزود: اصلاحات برای ورود مجدد به عرصه سیاسی کشور، در گام نخست باید تعریف مشخصی از اصلاح‌طلبی ارائه بدهد و خود را ذیل گفتمان انقلاب اسلامی، نه در مقابل این گفتمان تعریف کند. اصلاح‌طلبان نیازمند بازنگری اساسی در کارنامه عملکرد خود هستند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روحانی انتخابات1400 اپوزیسیون خودرو سجادی جبهه پیروان خط امام و رهبری اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۴۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش احمدی‌نژاد به حمله تلافی‌جویانه سپاه

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، محمود احمدی نژاد گفت: هر کشوری به سایر کشورها غیرقانونی حمله کند، باید پاسخ آن را دریافت کند.

 کانال تلگرامی دولت بهار نوشت: محمود احمدی نژاد، رئیس دولت نهم و دهم، امروز در حاشیه دیدار با جمعی از بانوان، در پاسخ به سوالی درباره حمله ایران به اسرائیل گفت: هر کشوری به سایر کشورها غیرقانونی حمله کند، باید پاسخ آن را دریافت کند. و این حق کشوری است که مورد تهاجم قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران
  • اولین واکنش احمدی‌نژاد به حمله تلافی‌جویانه سپاه
  • واکنش احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • اولین واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • امکان انتقال پایتخت؛ چرا احمدی‌نژاد موفق نشد؟
  • (تصویر) چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟
  • انتقاد یک اصلاح‌طلب از مواضع صهیونیستی رادیکال‌ها
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند
  • مقایسه کارنامه اقتصادی دولت رییسی با دولت‌های اول روحانی و احمدی‌نژاد