Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@06:07:47 GMT

قلب‌های مردم جهان آماده زبان گویای روحانیت است

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۴۸۵۶

قلب‌های مردم جهان آماده زبان گویای روحانیت است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی جلالی، ظهر شنبه در دیدار کارکنان تبلیغات اسلامی استان یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: امام خمینی (ره) وجود ارزشمندی بود که یادگاران ارزشمندی در میان مردم بر جای گذاشت و آیت الله ناصری امام جمعه یزد، از جمله افرادی هستند که وجود امام راحل را درک کردند و باید از وجود ایشان بهره گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خاطرات آیت الله ناصری از امام راحل در مورد قرائت جامعه کبیره در حرم حضرت علی (ع) افزود: وجود نورانی امام راحل برای اینکه به اهداف بلند تبلیغی خود برسد از محضر حضرت علی (ع) کمک گرفت.

جلالی با اشاره به اتفاقاتی که امروز در جهان در حال رخ دادن است، عنوان کرد: امروز دنیا تشنه معنویت است و مردم در خیابان‌هایی که هرگز فکرش را نمی‌کردیم، برخاسته‌اند و معنویت می‌خواهند و در این شرایط، چشم امام زمان (عج) به ماست که حرکت کنیم و آنها را به معنویت و به حقیقت اسلام دعوت کنیم.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: امروز قلب‌ها در جهان آماده و منتظر زبان گویاست و باید اقدام کنیم.

وی با اشاره به خاطراتی از شهید برونسی عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به اهداف خود نخواهد رسید الا اینکه هرکه در این سازمان است، سحرهای آباد داشته باشد زیرا در جنگ فرهنگی نیز مانند جنگ نظامی، کسانی موفق می‌شوند که اتصال های قوی به خدا داشته باشند.

جلالی تاکید کرد: باید در این جنگ فرهنگی به نحوی عمل کنیم که بزرگان دین و ائمه هدی از ما به عنوان افسر جنگ معنوی یاد کنند.

وی همچنین یادآور شد: گنجینه‌هایی مثل آیت الله ناصری که نفس امام را درک کرده‌اند، گنجینه‌هایی هستند که فرصت استفاده ما از وجود آنها بی نهایت نیست بنابراین دستور سازمانی برای کارکنان تبلیغات اسلامی استان یزد، بهره مندی از این وجود ارزشمند است.

کد خبر 4953854

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد سازمان تبلیغات اسلامی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان بیرجند استانداری سمنان ایلام آتش سوزی یاسوج صنایع دستی خطبه های نماز جمعه تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردم ایلام در حمایت از مجازات رژیم صهیونیستی

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری اجتماع مردمی در حمایت از تنبیه و مجازات رژیم صهیونیستی توسط دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، حجت‌الاسلام چراغی پور اظهار کرد: این اجتماع ساعت ۱۰:۰۰ امروز _یکشنبه بیست و ششم فروردین در محل میدان ٢٢ بهمن شهر ایلام برگزار می‌شود.

وی از عموم مردم شریف ایلام برای شرکت باشکوه در این اجتماع و اعلام حمایت قاطعانه از اقدام شجاعانه جمهوری اسلامی ایران بر ضد رژیم منحوس صهیونیستی دعوت کرد.

کد خبر 744302

دیگر خبرها

  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه ۲ عضو جامعه روحانیت مبارز
  • معارف قرآن باید در زندگی مردم جاری باشد
  • ملت ایران مراقب تبلیغات رسانه‌ای دشمن باشند
  • همکاری‌ های مشترک کتابخانه های عمومی و تبلیغات اسلامی گیلان
  • واکنش رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به حمله ایران علیه مواضع رژیم صهیونیستی
  • وظیفه امروز مومنین عالم تشخیص راه حق و جهاد در این مسیر است
  • اجتماع مردم ایلام در حمایت از مجازات رژیم صهیونیستی
  • دیدار خاتمی و موسوی خوئینی ها با کروبی و کلید خوردن انشعاب /واکنش امام خمینی به تشکیل مجمع روحانیون مبارز چه بود؟
  • انتقاد امام جمعه شیراز از تبلیغات بیلبورد‌های شهری
  • افکارعمومی جهان موافق اقدام متقابل ایران