Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین آمار کرونا در ایران

سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۲۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۹۵ مورد بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور ۲۰۲ هزار و ۵۸۴ رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۵بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری تاکنون به ۹ هزار و ۵۰۷ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

۲۳۲۲ ابتلا و ۱۱۵ فوتی جدید کرونا در کشور/ ۲۸۴۲ مبتلا در وضعیت شدید

***

طرح الزام استفاده از ماسک ابلاغ می‌شود

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا طی سخنانی اظهار داشت: یکی از تصمیمات امروز این است که برای یک الی دو هفته آینده طرح الزام ماسک در مناطقی که مورد نظر است آماده و اینجا تصویب شود.

وی افزود:  فعالیت می‌تواند آزاد باشد. فعالیت آموزشی، اقتصادی و فرهنگی و معنوی می‌تواند آزاد باشند؛ البته با توجه به دستورالعمل‌هایی که وزارت بهداشت و درمان روی آن تأکید دارد. پس حرف ما این نیست که همه چیز تعطیل شود که این نه شدنی است و نه مردم می‌پذیرند.

رئیس‌جمهور همچنین از آغاز سال تحصیلی جدید از 15 شهریور خبر داد.

بیشتر بخوانید:

روحانی: پایان کرونا مشخص نیست؛ خودمان را برای یک مقابله بلندمدت آماده کنیم/ سال تحصیلی ۱۵ شهریور آغاز می‌شود

***

اگر این دولت نبود!

علی ربیعی، دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهوری و سخنگوی دولت در روزنامه ایران نوشت: روز دوشنبه گذشته در نشست خبری ســخنگویی دولت، در پاسخ به سؤال و ابهاماتی که در چند روز گذشته مطرح بود، احساس کردم رسانه‌ها و جریان‌هایی که به طور سنتی از سال ۹۲ در رقابت انتخاباتی با رئیس‌جمهوری بوده و رئیس‌جمهوری منتخب کاندیدای مورد نظر آنها نبوده، در نوشته‌ها و مواضع خود نوعی پوچ‌انگاری از...۷ سال گذشته را با توجه به شرایط اقتصادی پیش آمده در ماه‌های اخیر تبلیغ می‌کنند... پاک کردن صورت مسأله فقط به قضیه تحریم‌ها منحصر نمی‌شود. من سعی کردم بخشی از دلایل استنتاج خود را بیان کنم با این اعتقاد که عبور از این شرایط سخت با یک مشارکت صد درصدی بین قوا و مشارکت ۸۰ درصدی مردم امکان‌پذیر است. نادیده گرفتن واقعیت و متهم کردن دیگران برای هدف ۱۴۰۰ مسیری اخلاقی، انسان‌دوستانه و ایران‌دوستانه نیست. هیچ کدام ما از انتقادهای درست نباید بهراسیم. قطعاً ما نیز عملکردهایی برای انتقاد داریم اما مسأله ما باید انتقاد در عین همراهی برای پیروزی بر فقر و نگرانی مردم باشد. این چنین رقصی میانه میدانم آرزوست. 

***

گره انتخابات ریاست‌جمهوری در سال 1400 

شرق نوشت: گره انتخابات ریاست‌جمهوری در سال 1400 به دست «کارگرمندان» باز خواهد شد. با اینکه در ایران طبقه منسجمی به نام طبقه کارگر وجود ندارد و دهقانان پراکنده‌اند و از اثرگذاری چندانی برخوردار نیستند، اما بعد از رکود اقتصادی در دولت روحانی، دو طبقه از مهم‌ترین طبقات جامعه یعنی کارگران و کارمندان به یکدیگر نزدیک شدند و جمعیت بزرگی را شکل داده‌اند. کارمندانِ دیروز که جزو طبقه متوسط بودند، با همان شأن اجتماعی سابق خود به لحاظ اقتصادی به طبقه زیرین پیوسته‌اند. کارمندان بیش از آنکه به دهقانان نزدیک باشند، مسائل و مشکلاتشان با طبقه کارگر همخوانی بیشتری دارد و هر دو این طبقات در نهادهای اقتصادی، اجتماعی و سیاسی مشغول کارند و درک و دریافت واقعی‌تری از وضعیت یکدیگر دارند. 

***

قصور ايران يا روماني؟

روزنامه اعتماد: خبر كشف جسد قاضي منصوري از متهمان پرونده‌ اكبر طبري در روماني بعدازظهر ديروز منتشر و پس از ساعاتي از سوي منابع داخلي نيز تاييد شد. از همان ابتدا كه نام قاضي منصوري در پرونده اكبر طبري مطرح شد، حرف و حديث در مورد استرداد اين متهم گريخته از كشور فراوان بود. برخي از عدم همكاري كشور مقصد براي بازگرداندن منصوري انتقاد كردند و برخي از دستگاه قضايي و ديپلماسي كه اساسا مانع از خروج اين متهم از كشور نشده يا براي بازگرداندن او به سرعت اقدام نكرده ‌بودند، گلايه داشتند. با اين حال بايد بدانيم فارغ از آنكه اين متهم چگونه توانسته از كشور بگريزد، آنچه از ابتدا مشخص بود اين است كه قاضي‌منصوري تحت‌ تعقيب اينترپل قرار گرفت و   بايد به جمهوري اسلامي تحويل داده مي‌شد تا در دستگاه قضايي به اتهاماتش رسيدگي شده و محاكمه شود. بنابراين دولت روماني مسووليت داشت كه باتوجه به حساسيت موضوع و فرآيند مهم قضايي كه در انتظار قاضي منصوري بود، از اين متهم فراري مراقبت‌هاي ويژه به عمل آورد... در اين ميان جمهوري اسلامي نيز بايد حساسيت موضوع را به دولت روماني منتقل مي‌كرد... به نظر مي‌رسد علاوه بر توضيح در مورد اينكه آيا قتل رخ داده يا خودكشي بوده است، بايد در مورد اينكه آيا دو طرف يا دو دولت ايران و روماني مسووليت خود را در حفظ جان اين متهم به‌خوبي انجام داده‌اند يا نه نيز مشخص شود.

بیشتر بخوانید:

چه کسانی در ماجرای قاضی منصوری به وظایف خود عمل نکرده‌اند؟

در مراجعه قاضی منصوری به سفارت ایران در رومانی چه گذشت؟

اطلاعات جدید از مرگ قاضی منصوری/ جسد داخل هتل پیدا شده + تصاویر

شوك تازه در پرونده طبري/ خودكشي يا قتل قاضي متواري؟

خانواده قاضی منصوری از طریق رسانه‌ها از مرگ او مطلع شدند

***

حاج قاسم سلیمانی هم سیستم فکری چمران را داشت​

 ابراهیم فیاض، جامعه شناس به جماران گفت: شهید چمران برای همیشه «مظلوم» است. علتش هم این است که نه تنها هیچ گاه به درستی شناخته نشد، بلکه مصادره به مطلوب شد... شهید چمران... یعنی یک نوع ملی گرایی یا ایران گرایی در شخصیتش بود. جالب است که من وقتی به سخنرانی شهید قاسم سلیمانی در یادواره 8000 هزار شهید گیلانی مربوط به سال 95 نگاه می کنم، می بینم که ایشان نیز در کنار بحث امام موضوع «ایرانیت» را مطرح می کند. این نشان می دهد که حاج قاسم هم سیستم فکری این چنینی داشته و راجع به آن بحث می کرده است.

این جامعه شناس اصولگرا گفت: متاسفانه صداوسیما در اوج انحراف در خصوص معرفی انقلاب اسلامی در همه ابعادش قرار دارد و در قبال معرفی چمران نیز بسیار کوتاهی کرده است. من این را پیشتر در جلسه ای گفته ام که اگر سازمان سیا می خواست صداوسیمایی بنیان بگذارد که نسبت به انقلاب و شخصیت های انقلاب و مبانی آن انحراف ایجاد کند، به توفیقی دست نمی یافت که صداوسیمای کنونی دست پیدا کرده است. من همچنین گفته ام نمی توانم باور نکنم که فراماسونری در صداوسیما حاکم است...

او در پایان با بیان اینکه اگر چمران امروز زنده بود، اصلاح طلبی متدین محسوب می شد، گفت: اگر شهید چمران امروز در قید حیات بود، جزو متدینین جبهه اصلاحات محسوب می شد. متاسفانه طیف سکولار اصلاحات بلندگوی این جریان را در دست دارد.

***

۳ بازداشتی در پرونده هواپیمای اوکراینی

 حجت الاسلام بهرامی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح درباره آخرین وضع رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی گفت:  تاکنون این پرونده ۶ بازداشتی داشته است که ۳ نفر با قید وثیقه آزاد شدند و ۳ نفر در بازداشت هستند و اگر در حین رسیدگی به این پرونده به قصور و تقصیر متهمان دیگری هم برخوردیم، آن‌ها را هم احضار خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: قطعاً در رسیدگی به این پرونده هیچ ملاحظه‌ای صورت نخواهد گرفت و البته مسئولان هم به دنبال رسیدگی بدون ملاحظه در این پرونده هستند.

بهرامی به تاکیدات رهبری درباره این پرونده اشاره کرد و گفت: ایشان از ما خواستند به جرایم یا قصور و تقصیر احتمالی در این پرونده رسیدگی کنیم و در خصوص پیشگیری هم تاکید کردند که به گونه‌ای عمل شود تا دیگر شاهد وقوع چنین اتفاقاتی نباشیم.

بیشتر بخوانید:

آخرین خبر از پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی و ناوچه کنارک/ عیسی شریفی و سیف در بازداشت هستند

***

شورای شهر تهران پیگیر تخلف ملک نهاد ریاست جمهوری

ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با فارس، درباره خبر ساخت و ساز غیرقانونی خانه حسن روحانی در جماران اظهار داشت: این ساختمان دولتی و مربوط به نهاد ریاست جمهوری است ولی با این وجود به دلیل تخلف انجام گرفته در ساخت و ساز شهرداری منطقه اقدام به تخریب آن کرد.

وی با اشاره به اینکه این ملک به صورت شخصی برای حسن روحانی نیست،‌گفت:‌ شورای شهر پیگیر این تخلف بود و به محض اطلاع توسط شهروندان، شهرداری منطقه با حضور برخی از اعضای شورای شهر و سازنده اقدام به تخریب آن کرد.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: تخلفات ساختمانی زیر ذره‌بین اعضای شورای شهر است و باید به این نکته نیز توجه داشت که متأسفانه در ساخت ساختمان پلاسکو نیز تخلف انجام گرفته و این ساختمان از نظر ارتفاع و پارکینگ دچار مشکل است. همچنین ساختمان پلاسکو بدون صدور پروانه ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

درباره ساخت و ساز غیرقانونی خانه حسن روحانی در جماران 

واکنش روابط عمومی ریاست جمهوری به خبر ساخت منزل مسکونی روحانی در جماران

***

ظرفیت انقلابی گری مجلس یازدهم به مراتب از مجلس هفتم بیشتر است 

علیرضا زاکانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آزمون مبارزه با فساد مجلس در شروع کار این دوره، به موضوع بررسی اعتبارنامه سه تن از نمایندگان منتخب فعلی اشاره کرد که در جریان بررسی است و اظهار داشت: درخواست بررسی اعتبارنامه یکی از نمایندگان مربوط به زمین ۸۰۰۰ مترمربعی است که در زمره منابع زیستی به شمار می‌آید و در بستر تالاب است اما از این ویژگی عبور شده است. اسناد مربوط به این زمین البته پیش از انتخابات در اختیار شورای نگهبان قرار نداشت چراکه مربوط به اردیبهشت و خرداد امسال بوده است.

به گفته وی، موضوع بررسی اعتبارنامه تاجگردون، نماینده فعلی و دوره پیشین مجلس شورای اسلامی اکنون به طور جدی روی میز نمایندگان قرار دارد و حتی برخی از نهادهای نظارتی قبلاً نظر نامساعد خود را با توجه به برخی مداخلات اقتصادی درباره وی اعلام کرده بودند.

وی معتقد است ظرفیت انقلابی گری مجلس یازدهم حتی به مراتب از مجلس هفتم بیشتر است و در نتیجه می‌توان به نتیجه این آزمون شفافیت امیدوار بود.

زاکانی در خصوص مسیری که محمدباقر قالیباف، رییس مجلس تاکنون طی کرده نیز ابراز خشنودی کرد و گفت: وی از حرکت‌های جمعی تمکین می‌کند و دقت نظر لازم را در حیطه مسوولیت خود به کار می‌بندد که این خود امید به مجلس یازدهم را تقویت می‌کند. بنابراین حالا که مجلس به نقطه خوبی برای شروع کار رسیده و منسجم است، همه باید تلاش کنیم این انسجام را تقویت کنیم و ظرفیت و نیروی خود را برای توسعه کشور به کار ببندیم.

***

یکی از محروم‌ترین نقاط کشور، لاکچری‌ترین نماینده را دارد

حجت‌الله فیروزی، سخنگوی کمیسیون تحقیق اعتبارنامه مجلس یازدهم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، از درخواست کتبی کمیته پنج نفره برای برگزاری جلسه با شورای نگهبان و وزارت اطلاعات به منظور بررسی پرونده «غلامرضا تاجگردون، نماینده گچساران» خبر داد. او افزود: فرصت زیادی باقی نمانده و بررسی پرونده آقای تاجگردون باید تا دوشنبه هفته آینده به نتیجه برسد.

محمدصادق کوشکی نیز در گفت‌وگو با صبح‌نو درباره عملکرد شائبه‌دار تاجگردون پیش از انتخابات مجلس گفت: به فرموده حضرت امام، کسانی می‌توانند وارد مجلس شوند که محرومیت را چشیده باشند و فاصله طبقاتی با مردم محروم، نداشته باشند. استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص جنوب آن، به‌طور کلی محروم است. آن کسی که دو دوره نماینده این منطقه بوده، چطور می‌شود عنوان لاکچری به تبلیغاتش داد. اگر بخواهیم با کلام امام قضاوت کنیم، این فرد اساسا نمی‌تواند حتی نماینده مردم تهران شود، چه برسد به منطقه مرحوم گچساران.

کوشکی با اشاره به اقدامات خلاف تاجگردون در جایگاه رییس کمیسیون برنامه و بودجه گفت: «تاجگردون در مقام رییس کمیسیون بودجه، فضایی ایجاد کرده بود که اکثر مسوولان اجرایی برای اینکه بتوانند سهم‌شان را در بودجه افزایش دهند، باید با او لابی می‌کردند. این رویه درستی در مجلس نبود. این جنس لابی‌گری، متناسب با جمهوری اسلامی نیست.»

بیشتر بخوانید:

درخواست توکلی از اعضای کمیسیون تحقیق مجلس: به اعتبارنامه تاجگردون رأی ندهید

فرق بررسی پرونده اعتبارنامه در مجلس و دستگاه قضا/ اعتبارنامه تاج گردون نباید تائید شود

***

گزینه‌های احتمالی ریاست کمیسیون‌های تخصصی مجلس یازدهم

با نزدیک شدن به پایان کشمکش‌ها و اعتراض‌ها به نحوه چینش کمیسیون تخصصی مجلس یازدهم و تعیین ترکیب نهایی آن‌ها،‌ گمانه‌زنی‌هایی درباره نمایندگان کاندیدای ریاست کمیسیون های چهارده‌گانه پارلمان مطرح می‌شود. 

در جداول زیر به نقل از ایسنا به تفکیک هر کمیسیون از نامزدهای احتمالی ریاست ،‌حوزه انتخابیه و برخی از سوابق کاری آن‌ها نام برده شده است.

کمیسیون آموزش،‌ تحقیقات و فناوری

ردیف کاندیدای ریاست حوزه انتخابیه سوابق ۱ محمد مهدی زاهدی کرمان رییس کمیسیون آموزش در دوره نهم و دهم مجلس ۲ سید جواد ساداتی نژاد کاشان نماینده مجلس دهم ۳ حبیب الله دهمرده زابل نماینده مجلس دهم ۴ علیرضا منادی سفیدان تبریز نماینده مجلس دهم ۵ احمد نادری تهران رئیس سابق مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران

کمیسیون اجتماعی

ردیف کاندیدای ریاست حوزه انتخابیه سوابق ۱ ولی اسماعیلی گرمی نماینده مجلس هشتم ۲ احسان قاضی زاده هاشمی فریمان و سرخس نماینده دوره دهم

کمیسیون اقتصادی

ردیف کاندیدای ریاست حوزه انتخابیه سوابق ۱ محمدرضا پورابراهیمی کرمان نماینده دو دوره مجلس ۲ کاظم دلخوش صومعه سرا نماینده سه دوره مجلس ۳ محمدحسین حسین زاده بحرینی مشهد نماینده دو دوره مجلس

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی

ردیف کاندیدای ریاست حوزه انتخابیه سوابق ۱ مجتبی ذوالنوری قم رییس کمیسیون امنیت ملی ۲ محمدصالح جوکار یزد نماینده مجلس نهم ۳ حسین نوش آبادی ورامین نماینده دو دوره مجلس ۴ فدا حسین مالکی زاهدان سفیر سابق ایران در افغانستان ۵ وحید جلال زاده ارومیه مدیر کل امور بین‌الملل دفتر رئیس جمهور

کمیسیون انرژی

ردیف کاندیدای ریاست حوزه انتخابیه سوابق ۱ فریدون عباسی کازرون رییس سابق سازمان انرژی اتمی ۲ فریدون حسنوند اندیمشک رییس کمیسیون انرژی و نماینده چهار دوره مجلس

کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات

ردیف کاندیدای ریاست حوزه انتخابیه سوابق ۱ سید شمس الدین حسینی تنکابن وزیر اقتصاد در دولت های نهم و دهم ۲ حمیدرضا حاجی بابایی همدان نماینده پنج دوره مجلس ۳ الیاس نادران تهران نماینده سه دوره مجلس ۴ محمد خدابخشی الیگودرز نماینده دوره دهم

کمیسیون بهداشت و درمان

ردیف کاندیدای ریاست حوزه انتخابیه سوابق ۱ مسعود پزشکیان تبریز نماینده سه دوره مجلس ۲ حسینعلی شهریاری زاهدان نماینده چهار دوره مجلس ۳ عبدالحسین روح الامینی تهران استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران

کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها

ردیف کاندیدای ریاست حوزه انتخابیه سوابق ۱ احمد علیرضابیگی تبریز نماینده مجلس دهم 2 ابوالفضل ابوترابی نجف آباد نماینده دو دوره مجلس

کمیسیون صنایع و معادن

ردیف کاندیدای ریاست حوزه انتخابیه سوابق ۱ عزت الله اکبری تالارپشتی قائمشهر نماینده دو دوره مجلس ۲ رضا تقی پور تهران وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دهم

کمسیون عمران

ردیف کاندیدای ریاست حوزه انتخابیه سوابق ۱ محمدرضا رضایی کوچی جهرم رییس کمیسیون عمران و نماینده سه دوره مجلس ۲ اقبال شاکری تهران عضو شورای شهر تهران ۳ احمد دنیا مالی بندرانزلی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

کمیسیون فرهنگی

ردیف کاندیدای ریاست حوزه انتخابیه سوابق ۱ مرتضی آقاتهرانی تهران نماینده دو دوره مجلس ۲ سیدرضا تقوی تهران رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

کمیسیون قضائی و حقوقی

ردیف کاندیدای ریاست حوزه انتخابیه سوابق ۱ موسی غضنفرآبادی بم نماینده دو دوره مجلس ۲ حسن نوروزی رباط کریم نماینده دو دوره مجلس

کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست

ردیف کاندیدای ریاست حوزه انتخابیه سوابق ۱ رحمت الله نوروزی علی آباد کتول نماینده مجلس نهم ۲ مهدی عسگری کرج مسؤول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز

کمیسیون اصل نود

ردیف کاندیدای ریاست حوزه انتخابیه سوابق ۱ حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان   تهران نماینده مجلس نهم ۲ حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر مشهد نماینده دو دوره مجلس

منبع: الف

کلیدواژه: ردیف کاندیدای ریاست حوزه انتخابیه سوابق ۱ نماینده دو دوره مجلس ۲ نماینده سه دوره مجلس دوره مجلس کمیسیون نماینده مجلس دهم شورای شهر تهران بیشتر بخوانید ریاست جمهوری رییس کمیسیون قاضی منصوری قاضی منصوری حجت الاسلام مجلس یازدهم حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات زاکانی درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان

به گزارش خبرآنلاین، شهردار تهران در حاشیه جلسه هیات دولت درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان توضیحاتی ارایه کرد.

ایلنا در خبری نوشت: علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت درخصوص فعالیت شهرداری در دور دوم انتخابات، گفت: موضع شهردرای در انتخابات یک موضع پشتیبانی است، هم در دور اول ما از دستگاه های نظارتی و اجرایی انتخابات به اقتضاء توان خود حمایت و پشتیبانی کردیم و هم دور دوم انتخابات این وظیفه را داریم.

وی ادامه داد: یک نقش دیگر هم شهرداری داشت و آن این بود که ظرفیت خود را در جهت یک حضور فعال به کار گرفته بودیم و خواهیم گرفت.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی پیرامون نصب دوربین روی لباس حریم بانان، تصریح کرد: این اقدام در جهت سامان یافتگی و ایجاد شرایط مناسب یک امر کلی است که دستگاه های مسئول بتوانند ثبت و ضبط کنند و داشته باشند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896260

دیگر خبرها

  • ببینید| تاجگردون: هیچکس حاضر نیست لایحه عفاف و حجاب را گردن بگیرد /کسی از دولت نمی‌پرسد این چه لایحه‌ای بود!
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • توضیحات زاکانی در خصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان
  • توضیحات زاکانی درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان | رقابت این ۴ نقر به قالیباف
  • کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را بالا ببریم
  • پورابراهیمی: ضرورت تشکیل جلسه فوق‌العاده برای بررسی مسائل ارزی/ قالیباف: این جلسه هفته آینده برگزار می‌شود