Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، دفتر آموزش و توسعه مشارکت‌ها به منظور شفافیت و تسهیل در امور پرداختی، جوایز برگزیدگان آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ دستورالعملی صادر کرد.

در این دستورالعمل آمده است:

نحوه درج شماره شبای قرآن آموزان برگزیده در سامانه جهت واریز جایزه آزمون سراسری سال 1398

به اطلاع کلیه قرآن آموزان برگزیده آزمون سراسری قرآن و عترت سال 1398 می رساند تا تاریخ دوشنبه 2 تیر فرصت دارند از طریق کارتابل شخصی خود در سامانه آزمون به آدرسwww.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

quranedu.ir نسبت به درج شماره شبای بانکی متعلق به خود اقدام نمایند.

بدین منظور قرآن آموز می بایست در صفحه لاگین سامانه، با استفاده از کد ملی و رمز عبور خود که قبلا برایش پیامک شده است وارد کارتابل خود گردد. پس از ورود بلافاصله صفحه مربوط به وارد نمودن شماره شبا ظاهر می گردد. در این صفحه ابتدا نام بانک و شماره شبای متعلق به قرآن آموز وارد گردد؛ سپس در بخش تایید اطلاعات، گزینه «اطلاعات فوق را تایید می نمایم» انتخاب گردیده و در نهایت دکمه ثبت زده شود تا شماره شبا ثبت گردد.

تذکرات:

1- ثبت شماره شبا صرفا از طریق کارتابل قرآن آموز میسر بوده و موسسات قرآنی امکان ثبت شبای قرآن آموزان خود را ندارند.

2-کسانی که رمز عبور خود را ندارند یا فراموش کرده اند می توانند با مراجعه به آدرسhttps://www.quranedu.ir/password/reset و درج کد ملی قرآن آموز و شماره همراهی که در سامانه به نام ایشان ثبت شده است، درخواست ارسال رمز عبور جدید بدهند تا از طریق پیامک برای ایشان ارسال گردد.

3-کسانی که علاوه بر فراموشی رمز عبور، شماره موبایل ثبت شده در سامانه مربوط به خود را نیز فراموش کرده یا خط خود را تغییر داده اند می بایست در قسمت ثبت درخواست به آدرسhttps://www.quranedu.ir/ticket/followupدرخواست تغییر شماره همراه خود را به همراه بارگزاری تصویر کارت ملی خود به ثبت برسانند تا نسبت به اصلاح شماره همراه آنها در سامانه اقدام گردد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پیامک قرآن موبایل آزمون کارت ملی آزمون سراسری قرآن آموز رمز عبور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب

به گزارش سازمان سنجش آموزش کشور محمد حسین حاجیلو در مورد تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری نوبت اول کنکور سال ۱۴۰۳، تصریح کرد: برنامه ریزی های لازم در سه بخش قبل، حین و پس از برگزاری آزمون سراسری در حال انجام است و تمام تمهیدات لازم برای برگزاری آزمونی امن و در سلامت کامل اندیشیده شده است.

قائم مقام رئیس سازمان سنجش آموزش کشور  با تأکید بر اینکه والدین  و به ویژه داوطلبان باید مراقب باشند تا فریب کانال های مجازی متخلف را نخورند گفت: لازم است داوطلبان هوشیار باشند تا تحت تأثیر تبلیغات کذب قرار نگیرند و سرنوشت خود را به  دست این افراد  سودجو ندهند چراکه این سوداگران هدفی جز اخاذی و کلاهبرداری ندارند بنابراین ضرورت دارد داوطلبانی که وارد شبکه‌های مجازی مدعی تقلب و تضمین قبولی شده‌اند هر چه سریع‌تر از این شبکه‌ها  که همگی تحت رصد دستگاه های امنیتی هستند، خارج شوند تا مشمول مجازات‌های قانونی نشوند.

رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری در خصوص عضویت داوطلبان آزمون سراسری در گروه‌ها و کانال‌های مدعی تقلب هشدار داد و گفت: مطابق قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم آزمون‌های سراسری  که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است، همراه داشتن وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه‌های حافظه‌دار در جلسه آزمون سراسری تخلف ۱ تا ۱۰سال محرومیت از آزمون به دنبال دارد.

حاجیلو درباره اطلاع رسانی عمومی بمنظور تنویر افکار عمومی گفت: با توجه به هماهنگی بعمل آمده با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و بر مبنای قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری مصوبه مجلس شورای اسلامی، برای پیشگیری از تخلفات احتمالی آزمون سراسری، پیامکی به تمام شهروندان سراسر کشور ارسال شده است.

حاجیلو در پایان  با تشکر از زحمات دستگاه‌های قضائی، امنیتی، انتظامی و اجرایی، گفت: وزارت کشور، استانداران و فرمانداران خیلی پررنگتر از گذشته در راستای امنیت آزمون، برای برگزاری آزمون سراسری که پدیده ای  ملی و تعیین کننده سرنوشت جوانان کشور  است با تمام توان پای کار هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در خصوص عفاف و حجاب
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در خصوص حفظ حریم و حرمت زنان سرزمین
  • معرفی کاریابی‌های برتر استفاده کننده از سامانه جستجوی شغل
  • اطلاعیه اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • اطلاعیه اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره ۲) آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳