Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حسین مددی بعد از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، اظهار داشت: در دادستانی کرج تلاش شده که مشکلات مردم را شناسایی و به‌عنوان مدعی العموم به مشکلات ورود کنیم.

وی با بیان اینکه در سایت دادگستری استان البرز قسمتی برای ثبت مشکلات مردم دیده شده است، افزود: مردم می‌توانند با مراجعه به سایت دادگستری مشکلات خود را با ما درمیان بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب کرج با اشاره به اینکه افزایش قیمت مسکن از جمله مواردی بود که دغدغه بسیاری شهروندان البرزی نیز بود، بیان کرد: این افزایش قیمت مشکل کشوری بوده و تنها مربوط به کرج و یا استان البرز نبوده است.

مددی عنوان کرد: برای حل این مشکل با سایت‌های ارائه کننده آگهی‌های فروش و اجاره مسکن صحبت شده که قیمت مسکن را در آگهی‌های خود قید نکنند چرا که سبب افزایش بیش از حد قیمت‌ها می‌شود.

وی در خصوص برخورد با دور دور کردن شبانه ماشین‌های لوکس در کرج، تصریح کرد: در گذشته به دلیل مزاحمت و ایجاد آلودگی صورتی که ایجاد می‌کردند با این افراد برخورد می‌شد و در حال حاضر نیز اگر این موارد مشاهده شود جریمه سنگین و توقیف ماشین ها به مدت طولانی در پارکینگ در انتظار آنها است.

دادستان عمومی و انقلاب کرج در پاسخ به سوال خبرگزاری تسنیم مبنی بر پرونده در دادسرا بیان کرد: سازمان نظام پزشکی استان البرز پرونده‌ای در دادسرا ندارد اما پرونده یکی از معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در دادسرا درحال بررسی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دادستان کرج ماشین لوکس دادگستری البرز مزاحم نوامیس استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۵۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

  امید اکاتی مدیر امور پشتیبانی و خدمات رفاهی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در راستای ترویج فرهنگ غذای سالم و آشنایی با غذاهای سنتی و بومی جشنواره غذای سالم با مشارکت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد

وی ادامه داد: در این جشنواره از 10 نفر از شرکت کنندگان بر اساس نظر داوران تقدیر و هدایایی تقدیم شد

وی افزود: انتخاب غذای برتر با معیار تنوع گروه های غذایی، مصرف کم شکر و نمک و روغن بعنوان عوامل آسیب رسان، تزئین و طعم غذا انجام گرفت.

مهندس اکاتی با اشاره به اهمیت سلامت گفت: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها در ارتقاء سطح سواد تغذیه‌ای جامعه بسیار تاثیر گذار است

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • افزایش چشمگیر آمار سرطان در استان
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند