Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@09:31:00 GMT

کلنگ زنی ۳ پروژه عمرانی شهر رشت تا پایان هفته

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۵۴۰۳

کلنگ زنی ۳ پروژه عمرانی شهر رشت تا پایان هفته

۳ پروژه عمرانی مشترک شهرداری رشت و قرارگاه سازندگی خاتم تا پایان هفته کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، در یکصد و چهل و ششمین جلسه شورای شهر رشت که عصر امروز(شنبه، ۳۱ خرداد) تشکیل شد، رییس شورا از کلنگ زنی سه پروژه عمرانی شهری خبر داد.


«اسماعیل حاجی پور» با اشاره به حضور سردار «سعید محمد» فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم چهارشنبه گذشته در رشت اظهار کرد: سه پروژه روگذر میدان نیروی دریایی، روگذر میدان ولیعصر(عج) و زیرگذر میدان شهرداری که از پروژه های اولویت دار تفاهمنامه بین شهرداری و قرارگاه خاتم بوده، روز چهارشنبه (۴ تیر) کلنگ‌ زده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اگرچه کلنگ زنی پروژه ها نمی تواند به حلاوت اتمام پروژه ها برای شهروندان باشد اما نویدبخش اجرای سریع و فوری پروژه های فوق در رشت است.


به گفته رییس شورای شهر رشت همکاری شهرداری و قرارگاه سازندگی خاتم در شش پروژه تعریف شده است اما سه پروژه عمرانی فوق در اولویت اجرا هستند.


حاجی پور تصریح کرد: شهردار تا روز سه شنبه(۳ تیر)  فضای‌ کارگاهی لازم برای پروژه ها را مهیا می کند و برای پیگیری اجرای پروژه های عمرانی هم به خواسته  شورا، افرادی را به عنوان مسئول انتخاب کرده و گماشته است.

پایان پیام/596

منبع: شبستان

کلیدواژه: پروژه های شهری رشت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء شورای شهر رشت پروژه عمرانی کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۵۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد

محمد رمضانی،مدیر منطقه هفت شهرداری قم  با اشاره به برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای ساماندهی و بهسازی قبرستان نو اظهار داشت: این فضای ۵ هکتاری در جوار حرم مطهر وجود دارد که با اجرای طرح‌های ساماندهی، به محیط باز شهری تبدیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۳۲ باب مغازه برای این پروژه باید تملک شود، ابراز کرد: وظیفه تملکات این پروژه با منطقه هفت شهرداری بوده که خوشبختانه تا امروز ۱۲۳ مغازه تعیین تکلیف شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با تأکید بر اینکه برای ۹ باب مغازه باقی‌مانده نیز ماده ۸ دریافت شده است، مطرح کرد: تا امروز ۷۰ مغازه تخریب‌شده و ۱۰ مغازه نیز در روز‌های آینده تخریب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش مدیریت شهری تعیین تکلیف و اتمام تملکات این پروژه تا پایان فروردین یا در بدترین شرایط نهایتاً نیمه نخست اردیبهشت‌ماه است و مالکان اگر همراهی مناسبی داشته باشند تا پایان فروردین‌ماه تملکات پروژه به اتمام می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است
  • فاز پنجم عمار یاسر به میدان سپاه می‌رسد
  • دسترسی به بافت تاریخی شیراز تسهیل می‌شود
  • تحویل پروژه ۱٠۸ واحدی مسکن دهاقان تا پایان خرداد/ کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن
  • اجرای طرح های اصلاح هندسی در ورودی های کمربندی شیراز
  • صرف ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در منظریه