Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@12:05:15 GMT

«دینامیت» به جای «شنای پروانه» به سینما می‌رود؟

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۵۸۶۲

«دینامیت» به جای «شنای پروانه» به سینما می‌رود؟

قرار بود آغاز تیر همزمان باشد با اکران دو فیلم جدید سینمایی خوب بد جلف ۲ و شنای پروانه. اما اتفاقاتی باعث شد تا این دو فیلم از اکران خود انصراف دهند و پرده سینما از نمایش دو فیلم بفروش خود خالی بماند.

به گزارش ایمنا، البته در کنار این دو فیلم فیلم‌های باقی مانده از اکران اسفند در سینماها باقی خواهند ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما خبری که امروز منتشر شد مبنی بود بر اینکه فیلم «دینامیت» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان و با پخش خانه فیلم آمادگی اکران خود را به جای این دو فیلم سینمایی دارد.

امروز بیشتر اعضای تصمیم‌گیرنده اکران سینماها مانند معاونت نظارت و مدیر نظارت بر پخش، برخی از اعضای شورای صنفی نمایش، برخی از سینما داران و… در جلسه‌ای در سازمان سینمایی در حال تصمیم‌گیری درباره این موضوع مهم هستند و عموماً از پاسخ‌گویی به تماس‌های خبرنگاران خودداری کردند و یا با تماس تنها اشاره کردند که در جلسه‌اند و یا گفته‌اند که هنوز هیچ چیز معلوم نیست.

فیلم سینمایی «خروج» نیز که برای نمایش از ابتدای تیر اعلام آمادگی کرده است احتمال دارد که در کنار این فیلم بتواند وارد چرخه اکران فیلم‌های سینمایی شود. فیلم طلا نیز به عنوان دیگر فیلم اکران آنلاین و سینما ماشین نیز گزینه دیگر برای اکران فیلم سینمایی است.

حتی یکی از مدیران سینمایی گفته است که حیات سینما در خطر است و در صورتی که فیلم‌های جدید در سینما اکران نمی‌شوند پیشنهاد اکران فیلم‌های خارجی را داده است.

تا این ساعت خبر رسمی و قطعی برای اکران فیلم‌های فردا اعلام نشده است و باید منتظر بود و دید که مراجع رسمی در این باره چه نظری خواهند داد.

منبع: تسنیم

کد خبر 429698

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دینامیت فیلم دینامیت فیلم خوب بد جلف فیلم شنای پروانه شنای پروانه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اکران فیلم دو فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۵۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت:در فروردین سال جاری ۸ فیلم در سینما‌های خراسان رضوی اکران شد که در مجموع بیش از ۲۴۰ هزار نفر مخاطب داشتند.

سوسن محمدزاده  با اشاره به افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های استان نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته افزود: این در حالی است که در فروردین ماه سال گذشته ۹ فیلم در سینما‌های استان اکران شده بود که در مجموع بیش از ۲۲۰ هزار نفر مخاطب داشتند.

رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی درباره میزان کل فروش فیلم‌های اکران‌شده در فروردین ماه امسال گفت: فیلم‌های اکران شده در ۷۶۴۴ سانس به فروش رفت که بیش از ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروش را به ثبت رسانده است.

محمدزاده افزود: این در حالی است که در فروردین ماه سال گذشته ۴۵۶۸ سانس به فروش رفت که فیلم‌های اکران شده بیش از ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان فروش داشتند.

وی گفت: از میان فیلم‌های اکران شده در خراسان رضوی فیلم تمساح خوبی به کارگردانی جواد عزتی بیش از ۹ میلیارد تومان، فیلم بی‌بدن به کارگردانی مرتضی علیزاده بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و فیلم سال گربه به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروش دشته است.

دیگر خبرها

  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • (تصاویر) اکران خصوصی فیلم سینمایی «مست عشق»
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • «پرویزخان» به خانه‌ها می‌آید
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • تغییر در قوانین جوایز اسکار