Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حشمت اله عسگری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به مصوبات این جلسه اظهار کرد: برنامه ۱۶ شهرستان در محور‌های مختلف از جمله محرک شهرستان ها، پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، واحد‌های تولیدی آسیب دیده از شرایط کرونا و واحد‌هایی که مشکلات عمومی دارند به صورت میدانی مورد بررسی قرار می‌گیرد تا رفع مشکلات آن‌ها در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این جلسه مشکلات بیمه و مالیات و ابلاغیه‌های متعدد در مورد حمایت از بخش تولید مورد بررسی قرار گرفت، مصوبه مالیاتی جهت بخشودگی جرایم برای مودیان حقیقی و حقوقی تا سقف ۵ میلیارد تومان و ۵ میلیارد به بالا که اگر مانده بدهی را تا دوره زمانی پایان دی ماه قبل از کرونا و بعد از کرونا از ۱۲ اسفند تا ۳۱ خرداد پرداخت کنند تا ۱۰۰ درصد مشمول بخشودگی جرایم می‌شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به لزوم همراهی بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان تصریح کرد: تسهیلات تبصره ۱۸ در بخش کشاورزی و صنعت و عملکرد بانک‌ها در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت.

عسگری همچنین خاطرنشان کرد: ۱۳۸۷ میلیارد تومان سهم استان از تبصره ۱۸ است و طرح‌هایی که از طریق دبیرخانه معرفی شده چیزی حدود ۱۴۰۰ میلیارد تومان به بالا بوده است، اما بانک‌ها عملکرد خوبی در این زمینه نداشتند که تذکرات لازم به بانک‌ها داده شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتقاد از بانک ها بخشودگی جرایم بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: میزان غرامت بیمه در بخش‌های دام، طیور، آبزیان و زراعت پرداخت شده است که بیشترین آن در بخش طیور بود.

حیدری با بیان اینکه در سال قبل با وجود محدودیت‌ها و با هدف کنترل تورم، بانک کشاورزی در زمینه پرداخت تسهیلات عملکرد خوبی داشت، گفت: در این مدت ۴۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت شد.

وی با اشاره به پرداخت هزارو ۳۲۷ فقره وام قرض الحسنه ازدواج نیز در سال گذشته گفت: در این زمینه ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی پرداخت شد.

مدیر امور بانک کشاورزی کردستان افزود: در مدت یاد شده هزارو ۶۹۳ فقره وام قرض الحسنه فرزند آوری نیز پرداخت شد.

حیدری با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ارتقای مکانیزاسیون کشاورزی کردستان، گفت: سال گذشته ۴۶۶ فقره وام مکانیزاسیون به کشاورزان متقاضی پرداخت شد.

وی درباره پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی در سال گذشته گفت: پنج فقره وام نیز در این زمینه پرداخت شد که ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی را شامل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا