Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: فراگیری مفاهیم و مبانی قرآن کریم یکی از اولویت‌های اساسی نظام تعلیم و تربیت است.

او با بیان اینکه در اجرای درس‌هایی از قرآن ۲۳ نفر معاون و مربی شرکت داشته اند، افزود: این آزمون اواخر تیرماه سال جاری به صورت غیر حضوری برگزار می شود با حضور بیش از ۱۳۷ دانش آموز ناحیه یک اهواز در آزمون نهایی برنامه درس‌هایی از قرآن شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیسی گمراوی با تاکید بر اینکه  سال‌های زیادی است که جمع کثیری از مردم ایران من جمله دانش آموزان هر هفته از مطالب ناب، ساده، گویا، شیوا و جذاب حجت الاسلام و المسلمین قرائتی از طریق تلویزیون و شبکه یک بهره مند می‌گردند، تصریح کرد: درخواست داوطلبانه ۱۳۷ دانش آموز ناحیه یک اهواز گواه استقبال از این برنامه شایسته است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز تصریح کرد: دانش آموزان داوطلب طی سال تحصیلی جاری در ۱۸ مرحله از مسابقه  که در روز‌های پنج شنبه از شبکه یک سیما پخش می‌شد شرکت کرده و موفق به پاسخ دادن به سئوالات شده اند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقه قرآن اخبار دانش آموزی ناحیه یک اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۹ هزار و ۹۸۹ دانش آموزهم استانی در آزمون‌های شبه نهایی

رئیس اداره آموزش متوسطه دوم اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:۱۹ هزار و ۹۸۹ دانش آموز متوسطه دوم درآزمون‌هایی شبه نهایی امسال شرکت کردند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، عباس مفیدی، رئیس اداره آموزش متوسطه دوم اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد امتحانات شبه نهایی را پیش درآمدی جهت ایجاد آمادگی بیشتر دانش آموزان برای شرکت در امتحانات نهایی دانست و افزود:بیش از ۱۹ هزار دانش آموز از پایه‌های دهم و یازدهم متوسطه نظری استان در این آزمون‌ها شرکت کردند.

مفیدی گفت:از مجموع ۱۹ هزار و ۹۸۹ دانش آموز شرکت کننده نظری، ۱۵ هزار و ۳۱۰ نفر از مدارس دولتی و ۴ هزار و ۶۷۹ نفر از مدارس غیردولتی در آزمون‌های شبه نهایی امتحان دادند.

رئیس اداره آموزش متوسطه دوم اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:از مجموع ۱۵ هزار و ۳۱۰ دانش آموز مدارس دولتی شرکت کننده در این آزمون، ۷ هزار و ۹۰۱ نفر پایه دهم و ۷ هزار و ۴۰۹ نفر در پایه یازدهم بودند.

مفیدی گفت: به منظور آشنایی دانش آموزان با شیوه طراحی سوالات آزمون‌های نهایی، آزمون‌های شبه نهایی با همکاری دبیرخانه‌های تخصصی دروس معاونت آموزش متوسطه در سطح کشور و استان برگزار شد.

رئیس اداره آموزش متوسطه دوم اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نتیجه آزمون‌های شبه نهایی به عنوان نمرات مستمر دانش آموزان لحاظ می‌شود، افزود: نتایج این آزمون‌ها تجزیه و تحلیل و متناسب با نیاز دانش آموزان و دروسی که ضعف داشتند کلاس‌های فوق برنامه و رفع اشکال تا پیش از برگزاری امتحانات نهایی برگزار می‌گردد.

دیگر خبرها

  • نوزدهمین دوره آزمون ملی حفظ قرآن برگزار می‌شود
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار حافظ قرآن دارد
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در طرح تربیتی سپاه شرکت کردند
  • شرکت ۱۹ هزار و ۹۸۹ دانش آموزهم استانی در آزمون‌های شبه نهایی
  • آزمون جذب مراقبت سلامت وزارت آموزش و پرورش ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه فارس