Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «ایثار» مهندس سعید اوحدی با حضور در منزل سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی از جانبازان دوران دفاع مقدس و جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با وی دیدار و برای این فرمانده شجاع دوران دفاع مقدس از درگاه الهی شفای عاجل مسالت کرد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار با ابراز خرسندی از روحیه بالای سردار فضلی از نزدیک در جریان روند اقدامات درمانی و وضعیت سلامتی وی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون رییس جمهوری با اشاره به سابقه همکاری با سردار فضلی در مسئولیت‌های قبلی به ویژه همکاری در ستاد اربعین از ایشان خواست تا در مسئولیت جدید نیز همچون گذشته همراه و پشتیبان بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد.
سردار فضلی نیز در این دیدار توفیق خدمت به خانواده معظم شهدا و جانبازان را بسیار ارزشمند توصیف کرد و خواستار توجه حداکثری به جانبازان و یادگاران دفاع مقدس به ویژه جانبازان اعصاب و روان شد.
مشکلات سلامت سردار فضلی ناشی از مجروحیت و جانبازی در ماه‌های گذشته منجر به شیمی درمانی و انجام عمل پیوند مغز استخوان در یکی از مراکز درمانی در تهران شد و علاوه بر آن وی به دلیل استنشاق گازهای شیمیایی در دوران جنگ تحمیلی دچار مشکلات ریوی نیز شده است.
در این دیدار جمعی از همرزمان سردار فضلی از جمله سردار حاج محمد اسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ، سردار احمد ذوالقدر معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران و سردار منصور احمدلو دبیر هیات مرکزی گزینش شهرداری تهران نیز حضور داشتند.
در حاشیه این عیادت، گفت‌وگوی رزمندگان پیشکسوت و ذکر خاطرات شنیدنی از دوران دفاع مقدس لحظات زیبا و پرشوری را برای حاضران خلق کرد.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران بنیاد شهید و امور ایثارگران سردار فضلی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۶۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس

مجتبی اخلاقی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره آمار کتاب‌های منتشر شده در حوزه دفاع مقدس و مقاومت گفت: کتاب‌های این حوزه تحقیقی و پژوهشی است و براساس اسناد موجود در مرکز به چاپ رسیده است.

وی افزود: در محور مقاومت هم سه کتاب «معمار حرم» درباره نقش شهید سلیمانی در شکل‌گیری ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، «سربلند میدان» زندگی‌نامه سرلشکر شهید سیدمحمد حجازی و «روشنای بدر» مستندی روایی از زندگی شهید اسماعیل دقایقی بنیانگذار جبهه مقاومت، در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به چاپ رسیده است.

مدیر انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با اشاره به نامزدی ۱۳ اثر این مرکز در بیست و یکمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این آثار در بخش کتاب‌های مرجع، خاطره و خاطرات شفاهی در جایزه کتاب سال دفاع مقدس بود که حاصل کار مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به همراه انتشارات مرز و بوم وابسته به این مرکزبود.

اخلاقی افزود: کتاب‌های «خاکریز‌های خط مقدم» یک و دو دایرةالمعارف جهاد سازندگی در دفاع مقدس، «محصلان مدرسه عشق» درباره نقش دانش آموزان در دوران دفاع مقدس، «بازسازی خرمشهر» در دوران پس از جنگ تحمیلی، «دستاورد‌های فرماندهان» تحلیل نقش فرماندهان آن دوران و کتاب‌های «روزشمار دفاع مقدس» از جمله آثار منتخب بیست و یکمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس بودند.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی