Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@12:12:34 GMT

مقایسه خودرو رنو سیمبل و رنو مگان

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۶۸۱۴

مقایسه خودرو رنو سیمبل و رنو مگان

 در این گزارش به بررسی و مقایسه رنو سیمبل و رنو مگان از لحاظ مشخصات فنی و امکانات می‌پردازیم که در ادامه می‌خوانید:

رنو سیمبل در سال ۲۰۱۳ و رنو مگان ۲۰۰۰ در سال ۲۰۰۳ طراحی شده و هر دو محصول کشور فرانسه هستند.   هر دو خودرو از موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه بهره می‌برند با این تفاوت که حجم موتور سیمبل ۱۵۹۸ سی سی و  مگان ۱۹۹۸ سی سی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  مصرف سوخت ترکیبی رنو سیمبل در هر ۱۰۰ کیلومتر ۵.۸ لیتر است و مگان در هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۷.۵ لیتر بنزین می‌سوزاند.   رنو سیمبل دارای تنظیم کننده عمودی صندلی راننده - برف پاک کن تناوبی - گل پخش کن - آیینه‌های بغل برقی - فرمان هیدرولیک، ریموت کنترل - گرم کن شیشه عقب تایمردار - کروز کنترل - صفحه نمایش اطلاعات - صفحه نمایش دمای بیرون - رینگ آلومینیومی - چراغ مه شکن جلو - سنسور عقب – تهویه مطبوع خودکار و چراغ مخصوص روز است.   از امکانات خودرو مگان می‌توان به سیستم تهویه مطبوع با کنترل خودکار - کارت هوشمند - دکمه استارت - روشن و خاموش شدن خودکار چراغ‌ها (سنسور نور) - چراغ مه‌شکن جلو - آینه‌های جانبی برقی به همراه گرمکن - شیشه بالابر برقی جلو و عقب - کامپیوتر سفری - پرده شیشه عقب و جانبی و سنسور باران اشاره کرد.     منبع:خودروبانک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رنو مگان 2000 مقایسه خودرو بازار خودرو پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۶۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، این خودرو فقط یک طرح اولیه نیست و به بازار عرضه می شود.

شرکت چینی دانگ فنگ کمپین بازاریابی وسیعی برای اس یو وی لوکس چهار موتوره M-Hero917 انجام داد که سال گذشته به طور داخلی عرضه و اخیرا در سوییس معرفی شده است. اکنون شرکت یک کمپین پر زرق و برق تر برای نسخه 4 در 4 به راه انداخته است. این خودرو که M-Hunter نام گرفته طراحی جالبی دارد که کابین آن از اسکلتی فلزی تشکیل شده است. این فقط طرح اولیه نیست و احتمالا در نهایت به گرانترین خودروی آفرود حافظ حمیط زیست در نمایشگاه اتومبیل چین امسال تبدیل شود.

M-Hunter از لحاظ رنگ و اسکلت نمایان بدنه یادآور خودروی Brabus900 Crawler است اما از آن اسپرت تر است.

یک آژانس خبری چینی مدعی است گشتاور این وسیله نقلیه برقی از تمام خودورهای فعلی ساخت این کشور بیشتر است. همچنین خودروی مذکور بسیار گرانتر از یک وسیله نقلیه آفرود معمول چینی خواهد بود.

کد خبر 6086260 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • فروش اقساطی تاکسی برقی آغاز شد + قیمت و شرایط فروش
  • چراغ سبز افزایش قیمت خودرو داده شده
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد/ وعده داخلی‌سازی اتوبوس برقی
  •  قدم جدید مدیران خودرو برای رهبری بازار خودروهای برقی در ایران
  • ترمز رشد خودرو‌های برقی کشیده شد
  • از کار افتادن سنسور قاچاقی خودرو
  • جریمه قاچاقچی سنسور خودرو در اهواز
  • مقایسه تعداد تعطیلات در ایران با دیگر کشورها / در ساماندهی تعطیلات به افزایش مصرف سوخت و گردشگری خودرو محور توجه شود
  • جایگزینی ۲ هزار خودروی برقی با تاکسی‌های فرسوده