Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد رسول اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان و بر اساس دستور مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به افراد نیازمند و بی بضاعت، سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمانشاه نیز مانند سایر اقشار بسیج با هماهنگی آموزش و پرورش اقدامات خوبی در راستای انجام پویش مساوات و جمع آوری کمک‌های مؤمنان و کریمانه به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این میان بخشی از وجوه جمع آوری شده به بسته‌های معیشتی تبدیل و مابقی به صورت نقدی در اختیار خانواده‌های دانش‌آموزان نیازمند قرار گرفت.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: در این بازه زمانی موفق به جمع‌آوری ۵۵۰ میلیون تومان کمک نقدی در قالب طرح پویش مساوات و کمک مومنانه شدیم.

سرهنگ اکبری گفت: ۱۲۰ میلیون تومان از این وجوه به صورت نقدی علاوه بر تهیه بسته‌های معیشتی با حفظ کرامت خانواده‌های دانش‌آموزان نیازمند در اختیار آنها قرار گرفت.

وی عنوان کرد: هر شهرستانی که بیشترین وجوه را جمع‌آوری کرد مبالغ جمع آوری شده به دانش‌آموزان همان شهرستان اختصاص یافت.

این مسئول با اینکه دانش آموزان از قبل شناسایی شده بودند، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا از خانواده‌ها به صورت انفرادی برای دریافت کمک دعوت شد.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه متوسطه کمک به هر خانواده را ۲۵۰ هزار تومان اعلام و بیان داشت: این طرح در تمام شهرستان‌های استان کرمانشاه با همکاری آموزش و پرورش به اجرا درآمد و مجموعاً استقبال خوبی از آن انجام شد.

کد خبر 4953342

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه حضرت نبی اکرم ص کرمانشاه بسیج دانش آموزی کمک به نیازمندان ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان استانداری سمنان آتش سوزی بیرجند ایلام خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی استان کرمانشاه دانش آموزان جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت

قباد محمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت‌ماه؛ شعار این هفته «سلامت خانواده با مشارکت مردم»، گفت : برنامه سلامت خانواده اصلی‌ترین برنامه وزرات بهداشت در سال‌جاری است به این صورت که هر یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در شهر یک مراقب سلامت و هر ۳ هزار نفر یک‌پزشک خانواده خواهند داشت.

وی، از اجرای طرح پزشک خانواده برای همه مردم استان کرمانشاه خبر داد و افزود: اقدام برای اجرای طرح پزشک خانواده شهری بالای ۲۰ هزار خانوار، سال گذشته به صورت پایلوت در کنگاور اجرا شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به انجام برنامه غربالگری فشار خون و دیابت در کل استان طی سال گذشته، اضافه کرد: امسال برنامه غربالگری در حوزه سرطان به ویژه سرطان‌های پستان و روده بزرگ با مشارکت مردم اجرا می‌شود.

وی با اشاره به روز شمار هفته ملی سلامت و اجرای برنامه‌ها متناسب با شعار هر روز؛ شنبه: سلامت خانواده، حق و مسوولیت همگانی؛ یکشنبه: سلامت خانواده از آموزش و پرورش تا آموزش عالی؛ دوشنبه: سلامت خانواده و سلامت زمین؛ سه‌شنبه: سلامت خانواده و فرهنگ سلامت؛ پنجشنبه: سلامت خانواده و جوانی جمعیت و جمعه: سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی؛ اعلام کرد.

وی تصریح کرد: در هفته سلامت تمامی کلینیک‌های ویژه علوم پزشکی، تمامی درمانگاه‌ها و مراکز جامع سلامت در سطح استان در روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه خدمات ویزیت به صورت رایگان ارائه خواهند بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • اجرای طرح سفیران سلامت در مدارس
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه