Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، «الینا رومانوسکی»، سفیر آمریکا در کویت امروز -یکشنبه- در گفت‌و‌گو با روزنامه الانبا‌ کویت تاکید کرد که دستیابی به راهکار پایدار برای بحران خلیج فارس کلید برقراری صلح و امنیت در منطقه است و واشنگتن به حمایت از تلاش‌های کویت برای دست یابی به راه‌حل پایدار و زودهنگام برای بحران خلیج ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رومانوسکی گفت که آمریکا به تشویق همه طرف­‌ها برای ورود به مذاکرات جدید به منظور پایان دادن به درگیری موجود تلاش خواهد کرد.

وی از تلاش کویت به رهبری «صباح لاحمد» برای وحدت بین کشورهای این حوزه تقدیر کرد.

سفیر آمریکا در کویت همچنین از ایفای نقش کویت و تلاش‌­های دیپلماسی آن در زمینه حل درگیری‌ها و برقراری صلح تقدیر و اظهار امیدواری کرد که کشورهای دوست به همکاری در چارچوب شراکت استوار در این زمینه ادامه دهند.

رومانوسکی گفت که کویت از تاریخی طولانی در صلح و پذیرش دینی برخوردار است و کشورش به تقویت آزادی‌های دینی در سراسر جهان پاییند است.

وی در ادامه مدعی شد که هدف از تحریم‌­های جدید بر سوریه در چارچوب قانون سزار  آزار مردم نیست و صرفا برای محاکمه دولت «بشار اسد» است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سوریه کویت آمریکا بحران خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۸۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی رودسری ها از پلیس برای برقراری نظم و امنیت

دریافت 13 MB کد خبر 6081499

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: عامل اصلی ثبات در منطقه، برقراری آتش‌بس پایدار است
  • عامل اصلی ثبات در منطقه، برقراری آتش‌بس پایدار است
  • واکنش قطر به ناکامی شورای امنیت در تصویب قطعنامه عضویت فلسطین: روزی اندوه‌بار برای عدالت و شکستی برای تلاش‌های برقراری صلح در منطقه است
  • تلاش کنگره آمریکا برای فروش تیک‌تاک ادامه دارد
  • ریشه بحران منطقه، نسل‌کشی و جنایات ترکیبی رژیم اسرائیل است
  • امنیت پایدار مناطق غربی کشور موجب توسعه این مناطق خواهد شد
  • ایران پاسخ اتهامات آمریکا اتحادیه اروپا و گروه 7 پس از تنبیه اسرائیل را داد/ سخنگوی وزارت خارجه: تا زمانی که اراده‌ای برای توقف جنایات رژیم اسرائیل و نقض فاحش مقررات بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها نباشد، چشم انداز روشنی در مسیر صلح پایدار متصور نیست
  • تلاش برای رفع مشکلات قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان ادامه دارد
  • قدردانی رودسری ها از پلیس برای برقراری نظم و امنیت
  • آمریکا باید از ‌آب‌های خلیج فارس خارج شود