Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ پیمان جاویدان رئیس هیات شنا استان کرمانشاه با اشاره به وجود ۲۸ استخر در کرمانشاه، گفت : باتوجه به شیوع بیماری کرونا طی چهار ماه گذشته تمامی استخر‌های استان که تقریبا همگی آن‌ها مربوط به بخش خصوصی هستند، تعطیل شده‌اند.

او گفت : این روز‌ها هم که فصل گرم سال شروع شده و استخر‌ها باید شلوغ‌ترین روز‌های سال خود را پشت سر بگذرانند، همگی تعطیل هستند و هیچ درآمدی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات شنا استان کرمانشاه بابیان اینکه اکثر این استخر‌ها استیجاری هستند، افزود: تعطیلی چندماهه اخیر زیان مالی بالایی به آن‌ها وارد کرده و با روند فعلی هم مشخص نیست این روند تا کی ادامه پیدا کند.

او افزود: حتی اگر بصورت خوشبینانه یک ماه دیگر استخر‌ها امکان ادامه فعالیت پیدا کنند، باز ترس روانی بوجود آمده باعث می‌شود تا مردم همانند سال‌های گذشته تمایلی برای رفتن به استخر نداشته باشند و این ضربه سنگینی به استخرداران ما وارد خواهد کرد.

جاویدان ادامه داد: ادامه روند تعطیلی استخر‌ها قطعا ریزش قابل توجه ورزشکاران رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلوی استان را بدنبال خواهد داشت.

او به افت سطح آمادگی ورزشکاران رشته شنا هم در این مدت اشاره کرد و گفت: شنا رشته‌ای است که قابل مقایسه با سایر رشته‌ها مثل دوومیدانی، بسکتبال، والیبال و... نیست، چراکه ورزشکاران رشته‌های دیگر حتی اگر سالن و فضایی هم در اختیار نداشته باشند، می‌توانند تمریناتشان را تا حدودی در منزل انجام دهند، اما شناگران تنها با تمرین در آب می‌توانند سطح آمادگی خود را حفظ کنند.

جاویدان گفت: در هیات شنای استان سه ورزشکار ملی پوش داریم که مسابقات برون مرزی مختلفی در آینده در پیش دارند و با تعطیلی استخر‌ها از سطح آمادگی که پیش از شیوع کرونا داشتد، دور شده اند.

او افزود: باتوجه به اینکه در برخی استان‌هایی که وضعیت سفید دارند استخر‌ها باز شده‌اند، ورزشکاران این استان‌ها می‌توانند به تمریناتشان ادامه دهند و این موضوع باعث می‌شود که ورزشکاران ما از کورس قهرمانی عقب بیفتند.

رئیس هیات شنا استان افزود: برای حل مشکل ورزشکاران ملی پوش استان با فدراسیون هم رایزنی کردیم، اما آن‌ها هم نتوانستند کاری از پیش ببرند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی جنجال ورزشی پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا استخر ها استان ها هیات شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۸۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام دانشگاه آزاد ثبت نام از روز شنبه ۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

همچنین لازم است پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام داوطلب تهیه و تا زمان اعلام نتایج حفظ شود.

کد خبر 6086639

دیگر خبرها

  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • جایگاه بالاتر با توجه بیشتر به شنا
  • آغاز به کار نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان تربیت زرین شهر
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست
  • پرسپولیس باید طلسم این تیم را بشکند | همه در مورد رفتن گل محمدی اشتباه می کردند
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از پنجم اردیبهشت
  • ورزشکاران رشته گلف موفق عمل می‌کنند/ لزوم ترغیب دانش‌آموزان به سمت ورزش گلف
  • حالا وقت انتقام پرسپولیس است | استقلالی ها خیلی خوشحال نباشند