Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد قزوین از جمع آوری مایع سفید کننده وایت از سطح بازار استان خبر داد.

به گزارش برنا از قزوین، میترا عقیلی معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد قزوین  با اعلام این خبر گفت: در ادامه بازرسی از واحدهای صنفی استان در راستای طرح کنترل بازار، در هفته پایانی خرداد ماه سالجاری  تعدادی مایع سفید کننده یک لیتری با نام تجاری وایت ، به دلیل جعل نشان استاندارد ملی ایران، شناسایی و از سطح بازار استان جمع آوری گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عقیلی افزود: عدم درج کد 10 رقمی در زیر نشان استاندارد بازرسان این اداره کل را ملزم به پیگیری کرد، که  با استعلام از استان مربوطه مشخص شد واحد تولیدی برای فرآورده مذکور  علامت استاندارد نداشته و علامت مذکور جعلی می باشد.

عقیلی به هموطنان توصیه کرد به منظور حفظ سلامت و ایمنی جامعه، از مصرف هر گونه کالای بی کیفیت و غیر استاندارد جدا خودداری نموده و در صورت مشاهده مراتب را از طریق سامانه پیامکی 10001517 و یا با شماره تلفن 1517 به این اداره کل اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جعل علامت استاندارد اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان

یادگار محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر از تمرکز سازمان ملی استاندارد ایران بر رشد تولید در راستای تحقق شعار سال و همزمان با موفقیت غرور آفرین سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی همترازی آسیا - اقیانوسیه خبر داد.

مدیرکل استاندارد با اشاره به نقش برجسته سازمان ملی استاندارد ایران در رشد تولید گفت: نقطه کانونی ما تمرکز بر رشد تولید است.

وی با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد ایران و بالطبع آن اداره کل استاندارد ایلام در دوره تحولی با اعمال نظارت‌های دقیق در تولید کالا و ارایه خدمات به بازارسازی تولیدات داخل کمک می‌کند، گفت: اگر محصولات تولیدی باکیفیت و استاندارد در بازار عرضه شود قطعاً رشد می‌کند و ما سعی کردیم تا با ارتقای کیفیت، بر وسعت بازار تولید داخل بیافزاییم.

دبیر شورای استاندارد استان در خصوص بازارهای صادراتی نیز اظهار داشت: برای دستیابی به مقیاس بالای اقتصاد صادراتی نیازمند مراودات بین المللی هستیم، به همین منظور سازمان ملی استاندارد دیپلماسی استاندارد و کیفیت را در دوران تحولی دولت سیزدهم هدفگذاراری کرده است.

محمدی با اشاره به موفقیت سازمان ملی استاندارد و تلاش‌های رییس سازمان ملی استاندارد ایران و مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران در تمدید و افزایش عضویت کامل در اتحادیه تایید صلاحیت آسیا-اقیانوسیه گفت: بی شک این موفقیت جریان ساز جهش تولید و رشد اقتصادی کشور در راستای تحقق شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب، خواهد بود.

وی با بیان اینکه همزمان با کیفی سازی می‌توانیم بر رشد تولید و ایجاد بازار مناسب، همچنین سهم خوب با تحریک تقاضا در بازار داخل و صادراتی گام‌های موثری برداریم گفت: این اقدامات رشد تولید را به دنبال دارد و امیدواریم با عملکردی مناسب بتوانیم تا پایان سال کارنامه امیدآفرینی را داشته باشیم.

مدیرکل استاندارد استان در پایان، سازمان ملی استاندارد ایران را سازمانی مردمی و مردم نهاد معرفی کرد و گفت: امیدواریم با همراهی و پشتیبانی مردم در مشارکت تولید سال خوبی را با رشد تولید رقم بزنیم.

کد خبر 6088817

دیگر خبرها

  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • نتایج عیارسنجی مصنوعات طلا در سطح بازار اعلام می شود
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • اصلاحیه‌ای به کام بازار