Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نمره دروس عمومی هر رشته در نیمسال دوم تحصیلی ۹۹-۹۸ بر اساس فعالیت‌های انجام شده دانشجویان در محیط آموزش مجازی است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اطلاعیه‌ای در خصوص امتحانات دروس عمومی نیمسال دوم تحصیلی ۹۹-۹۸ اعلام کرد: نمره دروس عمومی هر رشته در نیمسال دوم تحصیلی ۹۹-۹۸ بر اساس فعالیت‌های انجام شده دانشجویان در محیط آموزش مجازی، تکالیف و گفتگو‌ها و ارزیابی‌های انجام شده در سامانه نوید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، نیازی به درج تاریخ امتحان دروس مذکور در تقویم امتحانات نیمسال دوم تحصیلی ۹۹-۹۸ نیست.   بیشتر بخوانید: نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام شد
برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد یاسوج به صورت غیرحضوری بستگی به کرونا دارد

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اهواز آموزش مجازی نیمسال دوم تحصیلی ۹۹ ۹۸ دانشگاه علوم پزشکی دروس عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۹۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی از نتایج بهره‌گیری از علوم اعصاب است


مهدی مقتدایی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما: افزود: علوم اعصاب، تلفیقی از رشته‌های پزشکی، روانشناسی، مهندسی رایانه و زبان شناسی است و دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های مختلف، در دو دهه اخیر، روی امور پژوهشی رشته‌های علوم اعصاب فعالیت کرده اند که یکی از نتایج و برونداد‌های فعالیت در حوزه علوم اعصاب؛ هوش مصنوعی است که امروزه در خصوص اهمیت کاربرد‌های آن زیاد می‌شنویم.

معاون امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایرا با اشاره به طراحی رویداد نوروتاک از دو سال قبل در معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: علوم اعصاب اکنون یکی از رشته‌های جذاب در سطح دنیاست و مبنا و هدف از شکل گیری رویداد نوروتاک؛ بررسی و رایزنی درباره مسائل علوم اعصاب و نوروساینس و ارائه آن به زبان ساده به عموم مردم است.

مهدی مقتدایی با بیان اینکه دهه ۲۰۱۰ به دلیل اهمیت حوزه علوم اعصاب دهه مغز نامگذاری شد؛ افزود: بنا شد تا در رویداد نوروتاک، مسائل بین رشته‌ای که مورد مناقشه است از نظر علمی فلسفی و روانشناسانه به بیان ساده بررسی و نتایج به زبان ساده به عموم مردم بیان شود در حقیقت جامعه هدف ما عموم مردم هستند و حتی دانشگاهیانی که ارتباطی با علوم پزشکی ندارند هم؛ علوم اعصاب قطعا می‌تواند در روند کارشان کمک بکند.

معاون امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به استقبال دانشجویان از برگزاری این رویداد در دو سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ گفت: این رویداد را سالیانه برگزار می‌کنیم و امسال رویداد نوروتاک با مشارکت جمعیتی بیش از ۱۵۰۰ دانشجوی علوم پزشکی و علوم شناختی برگزار شد.

دکتر مقتدایی گفت: استفاده از علوم اعصاب در امورات روزمره زندگی و جامعه و استفاده از آن برای پیشبرد فناوری‌های نوین پزشکی باعث می‌شود خدمات بهتری به مردم ارائه شود و در حقیقت کیفیت زندگی مردم را بالا ببرد، رشته‌های علوم اعصاب می‌تواند در استفاده و توسعه فناوری‌های نوین به ما کمک کند.

دیگر خبرها

  • علوم پزشکی کردستان در مقطع دکترای پزشکی مولکولی دانشجو می‌پذیرد
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • رازهای سر به مهر مانده «مغز» انسان
  • هوش مصنوعی از نتایج بهره‌گیری از علوم اعصاب است
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد
  • اعلام صفر تا صد نقل و انتقال دانشجویان/ ۱۵ خرداد؛ آخرین مهلت نام نویسی 
  • افزایش ظرفیت دانشجویان دندانپزشکی در مشهد نیازمند تامین زیرساخت است
  • جامعی: راز‌های کائنات و مغز انسان هنوز سر به مهر مانده است
  • صندلی‌های خالی دانشگاهی عمدتا در رشته‌های اشباع‌شده هستند
  • امتحانات شبه نهایی دانش‌آموزان دهم و یازدهم از دوشنبه