Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: با مراجعه یکی از شهروندان به تعزیرات حکومتی و شکایت از یک واحد تولید بتن آماده، پرونده‌ای جهت پیگیری شکایت این شهروند در شعبه ششم تعزیرات حکومتی فارس تشکیل شد.

او ادامه داد: شاکی در شکایت خود ادعا کرده بود که مقادیر زیادی بتن آماده را از یک واحد تولید بتن خریداری کرده که به علت مرغوب نبودن بتن‌ها، متحمل خسارات فراوانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبشری از ارجاع موضوع به کارشناسی خبر داد و افزود: طی آزمایشات انجام شده بر روی نمونه بتن‌ها، مشخص شد که به علت عدم رعایت موازین استاندارد در تولید آن‌ها، بتن‌های تولیدی کیفیت و استحکام لازم را ندارد و از این بابت واحد تولیدی تخلف کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس با توجه به محرز شدن تخلف کارگاه تولیدی، اضافه کرد: نهایتا شعبه رسیدگی کننده حکم به استرداد مبلغ ۳۸۰ ملیون ریال در حق شاکی و جریمه یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریالی مسئول واحد تولیدی به علت تولید بتن تقلبی صادر کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس همچنین، گفت: فردی که مقادیر زیادی پوشاک خارجی قاچاق را از جنوب کشور به مقصد شیراز حمل می‌کرد توسط مامورین انتظامی بازداشت شد.

او ادامه داد: این فرد ۱۷۲۴ ثوب انواع پوشاک را در یک دستگاه خودروی سمند جاسازی کرده بود که در حومه شهرستان لار شناسایی و به دام قانون گرفتار شد.

مبشری از تشکیل پرونده برای متهم و ارسال به شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان لار خبر داد و افزود: طی تحقیقات انجام شده در شعبه و با توجه به عدم ارائه اسناد مثبته گمرکی از جانب متهم، تخلف وی محرز و مسلم شد و نهایتا شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط پوشاک‌های مکشوفه به نفع دولت، جریمه نقدی ۹۸۰ میلیون ریالی متهم پرونده و ضبط خودروی سمند صادر کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی جریمه نقدی قاچاقچی پوشاک تعزیرات حکومتی فارس واحد تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت نقره داغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث حسن پور گفت: پرونده فروش خارج از ضوابط تعیینی دولت ۲۳۵ هزار و ۴۰۰ لیتر نفت گاز به ارزش ۵۹ میلیارد و ۹۲۹ میلیون ریال و ۳۲ هزار و ۱۶ لیتر بنزین به ارزش ۷۴ میلیارد و ۲۱۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی رودان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر توقیف پلاک خودروهای اعلامی و مسدود کردن کارت‌های سوخت، متهم را به پرداخت ۱۳۴ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

به گفته حسن پور، با گزارش اداره کل بازرسی هرمزگان پیرامون سو استفاده از کارت‌های سوخت، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6085090

دیگر خبرها

  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد
  • قاچاقچی پارچه ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی سنسور خودرو در اهواز
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در مهریز