Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سایت «استاد الدوحه» قطر خبر داد مبارک بوصوفه مراکشی اولین خروجی باشگاه السیلیه قطر در تابستان شد. این هافبک تمدید قراردادش برای مدت ۲ ماه پایانی فصل را نپذیرفت.

به نظر می‌رسد السیلیه ۵ هفته پایانی این فصل لیگ ستارگان قطر را با حضور ۴ لژیونرش به پایان می‌برد. هنوز تکیلف بقیه بازیکنان خارجی مشخص نیست و در پایان فصل تصمیم گیرنده اصلی سامی الطرابلسی، سرمربی تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریم انصاری‌فرد، مهاجم ملی پوش کشورمان در این فصل برای السیلیه بازی می‌کند که بنا به گزارش این رسانه تکلیفش در پایان فصل مشخص می‌شود. مهاجم ایرانی با تیم قطری قرارداد دارد. 

در هفته های گذشته شایعات زیادی درباره بازگشت انصاری فرد به پرسپولیس مطرح بوده و انتشار چنین خبری، به نوعی او را به قرمزها نزدیک‌تر می‌کند. 

256 251

کد خبر 1401694

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کریم انصاری فرد لژیونر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۹۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس چند بازی را از دست می‌دهد؟

در صورت صعود پرسپولیس به مراحل پایانی جام حذفی، گولسیانی نمی تواند تیمش را همراهی کند.

به گزارش مشرق، با توجه به اعلام سازمان لیگ بازی های لیگ برتر تا قبل از فیفادی اواسط خرداد تمام خواهد شد و تیم ها به کارشان پایان خواهند داد. با این حال تیم هایی که در جام حذفی ماندند باید برای گرفتن جام تا اوایل تیر ماه رقابت کنند. با اعلام سهیل مهدی احتمالا مراحل پایانی جام حذفی بعد از فیفادی خرداد ماه برگزار خواهد شد.

اتفاقی که یک شوک به پرسپولیسی ها وارد کرد. گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس که به همراه تیم ملی کشورش به یورو صعود کرده، در صورت صعود پرسپولیس به مراحل پایانی جام حذفی، نمی تواند تیمش را همراهی کند. گولسیانی بعد از اتمام لیگ باید راهی اردوی تیم ملی کشورش شود تا برای حضور در یورو آماده شود. به این ترتیب در صورت رسیدن پرسپولیس به مراحل پایانی، مدافع باکیفیت این تیم بازی های نیمه نهایی و فینال را از دست خواهد داد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس چند بازی را از دست می‌دهد؟
  • افزایش دمای هوای استان گلستان برای روزهای پایانی هفته
  • حافظ نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس + فیلم
  • جلسه امروز کابینه جنگ اسرائیل پس از ۳ ساعت بدون نتیجه پایان یافت
  • آب پاکی روی دست استقلال و پرسپولیس/ تا پایان فصل خبری از VAR نیست
  • چپ پرسپولیس از کار افتاد! (عکس)
  • دربی ایرانی‌ها به سود یاران حاج صفی
  • پیش بینی وقوع سیلاب در ۶ استان | در روزهای پایانی هفته به این استان ها سفر نکنید
  • تقابل جذاب کاپیتان‌های تیم ملی در اروپا
  • شوک سهیل مهدی به پرسپولیس؛ فینال احتمالی بدون گولسیانی!