Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از جان باختن کوهنوردی که در جریان آتش سوزی جنگل‌های دیل گچساران به شدت دچار سوختگی شده بود، خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از کارگر آنلاین،  وحید محمدی تبار، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از جان باختن کوهنوردی که در جریان آتش سوزی جنگل‌های دیل گچساران به شدت دچار سوختگی شده بود، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    بیشتر بخوانید: تراژدی غم انگیز برای زاگرس سوختن درختان بلوط جنگل‌های کهگیلویه و بویراحمد در آتش   محمدی تبار مطرح کرد: البرز زارعی کوهسرک ۲۹ ساله که در جریان مهار و اطفای آتش سوزی‌های اخیر منطقه دیل در ارتفاعات گچساران دچار سوختگی شدید شده بود عصر روز جمعه ۳۰ خردادماه، جان باخت. زارعی بعد از مصدومیت ابتدا به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شد، اما بعد از عیادت استاندار کهگیلویه و بویراحمد، جهت ادامه روند درمان با بالگرد اورژانس یاسوج به بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان منتقل شده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محیط زیست منابع طبیعی آتش سوزی جنگلهای گچساران کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۹۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق‌شدگی خانم ۴۰ ساله در بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از غرق شدگی یک خانم ۴۰ ساله در گنجگون بویراحمد خبر داد.

کاظم فلاحی دوست در گفت و گو با ایسنا گفت: ساعت ۱۸ روز چهارشنبه هشتم فروردین ۱۴۰۳ یک مورد غرق شدگی در رودخانه تنگه «گنجگون» شهرستان بویراحمد به مرکز پیام هلال احمر استان اطلاع داده شد.

وی افزود دو تیم عملیاتی هلال احمر تا ساعت ۳ بامداد مشغول جستجو بودند که موفق به پیدا کردن جسد این خانم نشدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ساعت ۶ صبح امروز پنجشنبه نهم فروردین ماه ۱۴۰۳ امدادگران هلال احمر به همراه نیروهای برخی دستگاه‌های امدادی و مردم محلی با هلی شات پس از حدود ۲۰ ساعت تلاش، ساعت ۱۲:۳۰ امروز جسد این خانم را در کنار رودخانه پیدا کردند.

فلاحی دوست بیان کرد: این خانم با خانواده برای تفریح به کوه رفته بود که هنگام عبور از رودخانه دچار حادثه شد و در رودخانه غرق شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سوال روز هجدهم «زندگی با آیه ها» در کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد
  • میانگین ۵۵۵ میلیمتری بارش‌های سال آبی جاری در کهگیلویه وبویراحمد
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • سقوط مرگبار یک خانم از کوه در شهرستان بویراحمد
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد
  • میزبانی بی‌بی حکیمه از ۳۰هزار زائر در طرح نوروزی «آرامش بهاری»
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد 
  • بازدید  بیش از ۲۲۶ هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد
  • غرق‌شدگی خانم ۴۰ ساله در بویراحمد
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر