Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@11:59:59 GMT

دروازه‌بان ملی پوش فوتسال ایران کرونا گرفت

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۹۸۲۸

دروازه‌بان ملی پوش فوتسال ایران کرونا گرفت

به گزارش افکارنیوز،

دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال روز جمعه گذشته بین دو تیم مس سونگون و گیتی پسند در اصفهان برگزار شد که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۴ بر ۳ به سود مس به پایان رسید.

اخبار ورزشی- دقایقی قبل از شروع این مسابقه و همزمان با انتشار لیست بازیکنان دو تیم مشخص شد که علیرضا صمیمی دروازه بان ملی پوش تیم مس در این مسابقه غایب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی ها دلیل این غیبت را مصدومیت صمیمی عنوان کردند در حالی که مسئله دیگری است.

صمیمی از جمله بازیکنانی بود که تست کرونا یش طی هفته های گذشته «مثبت» شد و برای همین مدتی در قرنطینه به سر برد. این دروازه بان ملی پوش تا پشت سر گذاشتن این ویروس از تمرینات دور بود و نتوانست به آمادگی مدنظر برای دیدار فینال دست پیدا کند. علیرضا افضل سرمربی مس برای بازی رفت فینال به دروازه بان دوم تیم خود اعتماد کرد و او را درون دروازه گذاشت.

البته صمیمی در آخرین تست بازیکنان تیم مس که روز ۲۶ خرداد گرفته و جوابش روز ۲۹ خرداد برای سازمان لیگ فوتسال ارسال شد، مشکلی نداشت و پاسخ این تست از کرونایش منفی بود. به همین دلیل وی کاروان تیم مس را در سفر به اصفهان همراهی کرد و در کنار دیگر هم تیمی هایش حضور داشت.

اینطور که به نظر می رسد صمیمی برای بازی برگشت فینال مشکلی ندارد و احتمالا دروازه بان مس در دیدار برگشت خواهد بود.

دیدار برگشت فینال روز ۶ تیر به میزبانی مس در تبریز برگزار می شود. در صورت تساوی در دو دیدار رفت و برگشت، دیدار سوم به میزبانی کرمان به عنوان یک زمین بیطرف در تاریخ ۹ تیر برگزار می شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال علیرضا صمیمی تست کرونا فوتسال دروازه بان فوتسال فینال لیگ برتر لیگ برتر فوتسال علیرضا صمیمی دروازه بان تیم مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۹۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود امروز پنجشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف تیم ملی افغانستان رفت که این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود ایران به پایان رسید.

گل‌ها: مهدی کریمی، سعید احمد عباسی (۲ گل)

تیم ملی فوتسال ایران در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی (کارت زرد)، سالار آقاپور، محمدرضا سنگ سفیدی، مهدی کریمی و بهروز عظیمی به میدان رفت. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، علیرضا رفیعی‌پور، محمدحسین درخشانی، علی‌اصغر حسن‌زاده، مسلم اولادقباد، سعید احمد عباسی، علی اکرمی (کارت زرد) و مسعود یوسف (کارت زرد) هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت هستند.

تیم ملی ایران با هدایت وحید شمسایی امیدوار است بتواند در این دوره از رقابت‌ها به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و در سوی دیگر هم تیم ملی افغانستان با هدایت مجید مرتضایی، مربی ایرانی خود با انگیزه بالایی وارد مسابقات شده است و تلاش می‌کند خود را به عنوان یکی از پدیده‌های این بازی‌ها معرفی نماید.

نیمه اول

در نیمه اول این دیدار تیم ملی ایران بازی هجومی تری را آغاز کرد و در بیشتر لحظات بازی کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت و بازیکنان افغانستان هم چشم به ضد حملات دوخته بودند.

ملی پوشان ایران در همان پنج دقیقه ابتدایی بازی فرصت‌های خوبی برای رسیدن به گل داشتند که با واکنش دروازه‌بان حریف رو به رو شدند.

اما در ادامه بازی و در حالی که نیمه از زمان‌های بازی سپری شده بود حملات تیم ایران فروکش کرد و بازی حالت متعادل‌تری به خود گرفت تا اینکه در دهمین دقیقه بازی حملات ایران نتیجه داد و مهدی کریمی موفق شد با یک شوت دقیق قفل دروازه افغانستان را باز کند و ایران را یک بر صفر پیش بیندازد.

در دقیقه ۱۳ سعید احمد عباسی فرصت خوبی برای به ثمر رساندن گل دوم داشت اما ضربه او با اختلاف اندکی از کنار دروازه بیرون رفت.

در دقیقه شانزدهم بازیکنان افغانستان بهترین فرصت خود را برای گلزنی به دست آوردند اما واکنش تماشایی باقر محمدی مانع از فروریختن دروازه شد.

در دقیقه ۱۸ سالار آقاپور فرصت خوبی برای رسیدن به گل داشت اما ضربه چیپ او را مدافع افغانستان از روی خط دروازه دفع کرد.

نیمه اول این دیدار در نهایت به نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

یکی از چالش‌هایی که تیم ملی ایران در نیمه اول با آن مواجه شد ضدحملات خطرناک افغانستان بود که در ۳ صحنه منجر به خطا و دریافت ۳ کارت زرد برای ملی پوشان ایران شد.

نیمه دوم

اما در همان نخستین ثانیه‌های آغاز نیمه دوم سعید احمدعباسی موفق شد از غفلت مدافعان حریف استفاده کند و با یک ضربه تماشایی دروازه افغانستان را برای بار دوم باز کرد.

با این گل سد دفاعی افغانستان شکست و یک دقیقه بعد سعید احمدعباسی موفق شد با یک شوت قدرتمند برای بار سوم ایران را صاحب گل کند.

اما در ادامه حملات تیم ملی ایران مانند نیمه اول با بی دقتی بازیکنان و یا عملکرد دروازه‌بان افغانستان دفع شد تا اینکه در دقیقه ۲۶ بازیکنان افغانستان از غفلت مدافعان ایران استفاده کردند و غلامی موفق شد از روی یک ضد حمله گل نخست را برای قرمزپوشان افغانستان به ثمر برساند.

در ادامه هم حملات ایران بی ثمر بود و این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به سود ایران به پایان رسید تا بی دقتی مهاجمان ایران در امر گلزنی و غافلگیری خط دفاعی در ضدحملات که منجر به یک گل خورده و ۳ کارت زرد شد مانع از یک برد پرگل در گام نخست شود.

کد خبر 6081866

دیگر خبرها

  • استارت تیم ملی فوتسال ایران با برتری مقابل همسایه
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس | باشگاه فکری به حال پدیده جوان کند
  • دروازه‌بان جوان پرسپولیس، هر روز 5 ساعت در مسلخ است!
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • شروع شاگردان شمسایی با یک دوئل/ کار سخت تیم ملی فوتسال ایران
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند
  • رویای بزرگ بازیکن افسانه ای فوتسال ایران و جهان!