Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسین‌علی آذرشیب، با بیان اینکه ثبت نام مدارس علمیه آغاز شده است، گفت: ۶ تیرماه آخرین‌مهلت ثبت‌نام برای حوزه‌های علمیه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسین‌علی آذرشیب رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشتخوار در گفت‌وگو با صبح توس؛ گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با صدور فرمان امام خمینی (ره) در یک تیرماه نام‌گذاری شد، این روز را به محضر جهادگران عرصه فرهنگ و تبلیغ کسانی که امروزه بااین‌همه مشکلات در حوزه فرهنگ در خط مقدم قرار گرفتند، تا از مبانی اسلام و انقلاب دفاع کنند، تبریک می‌گوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه، افزود: شهرستان رشتخوار با جمعیت۶۳ هزار نفر و جامعه دانش‌آموزی ۱۲ هزار ۵۰۰ نفری از جامعه ۲۳ نفری روحانیون در بحث کار فرهنگی برخوردار است، این میزان نیرو کمی کار را سنگین می‌کند، اما چون این را روحانیون از ابتدا وظیفه ذاتی و انقلابی خود دانستند، نهایت سعی و تلاش را داشته‌اند که در این باب هیچ کوتاهی نداشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشتخوار در ادامه یادآور شد: ایام ثبت‌نام مدارس علمیه است، این سنگرهای تبلیغی فرهنگی باید ما و اولاد ما و نسل ما پر کند، چون ما نسبت به این نظام و انقلاب مدیون خواهیم بود.

وی همچنین با اشاره به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب اسلامی، گفت:  جمله معروف رهبر کبیر انقلاب اسلامی که  سربازان من در گهواره‌ها هستند، امروز این پیام امام خصوصاً برای جامعه جوان و نوجوان ما تکلیف آور است، ما باید نگاه بالاتری داشته باشیم که دست‌پرورده‌هایی را همچون مکتب امام یعنی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تربیت کنیم.

حجت‌الاسلام آذرشیب در ادامه، گفت: ۲۳ نیرو روحانی، ۶ خانه قرآنی، ۱۱۴ هیئت مذهبی و ۲ کانون فرهنگی در حوزه خواهران در رشتخوار در حال فعالیت هستند که امیدواریم این جمعیت را در تمام زمینه‌ها خصوصاً در بحث نیرو سازی برای حوزه‌های علمیه با نهایت همکاری افزایش دهیم.

وی در پایان با درخواست از ثبت‌نام نوجوانان و جوانان در مدارس حوزه علمیه چمن‌آباد گفت: ۶ تیرماه آخرین‌مهلت ثبت‌نام برای حوزه‌های علمیه است تمامی عزیزان نهایت همکاری را در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۰۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است

آیت الله رضا استادی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب یکی از دلایل مقابله صهیونیست ها و استکبار جهانی با ایران اسلامی را تضعیف اسلام و امت اسلامی دانست و اظهار داشت: هیچ یک از قدرت های بزرگ و کوچک جهانی نمی توانند مشاهده کنند که اسلام به عنوان یک قدرت اثر گذار در جهان بشریت باشد و به همین جهت به عناوین مختلف با اسلام دشمنی می کنند.

آیت الله استادی، افزود: حال امت ، علما و اندیشمندان جهان اسلام چه وظایفی در این میان دارند؛ باید آگاهانه و با هوشیاری کامل و دقیق، وظایفی که دارند را به خوبی انجام دهند و آسیب ها را به خوبی رصد کرده و بشناسند.

عضو شورای عالی مدیریت حوزه علمیه قم، عنوان کرد: یکی از عوامل تضعیف مسلمین نزاع واختلاف است؛ در گذشته نیز هر گونه جنگ ، خونریزی و درگیری های لفظی و تنش آفرین ریشه در اختلاف داشته است این در حالی است که این وضعیت به نفع هیچ یک از طرفین نبوده است بلکه دشمنان سود برده اند.

وی ادامه داد: صهیونیسم بین الملل و دشمنان اسلام هیچ دلسوزی نداشته و موجودیت اهل سنت و شیعه را به ضرر خود می دانند لذا از هز راه و مسیر که بتوانند اسلام را تضعیف کنند وارد می شوند.

این استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه، تصریح کرد: حکام کشورهای عربی و اسلامی منطقه توجه نمایند که مصداق آب به آسیب دشمنان ریختن شکل نگیرد و با بی توجهی موجب تضعیف اسلام و تقویت دشمان نشوند.

وی در پایان تاکید کرد: باید به آنچه که اسلام ، قرآن و پیامبر خواسته اند توجه کرد و با برادری ، الفت و دوستی در کنار یکدیگر همدلی و اخوت برقرار نماییم و از هرگونه تنازع و اختلاف و جنگ دوری کرده که در واقع امری عقلانی است زیرا که جهان اسلام با وحدت موفق خواهد بود.

 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • وعده صادق اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • تاکید بر توجه به معماری اسلامی ایرانی در ساخت و سازهای جدید
  • حوزه های علمیه از اساسی ترین پایگاه های فرهنگی جامعه هستند
  • حجاب؛ سنگر اول جنگ نرم
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری
  • هدف صهیونیسم از بین بردن اسلام است/ تقویت اتحاد اسلامی؛ وظیفه اصلی امت اسلامی
  • دشمنی با حوزه‌های علمیه نشانه کارآمدی این نهاد مردمی است
  • یک مُبلّغ بین‌المللی باید چه ویژگی‌هایی داشته‌ باشد؟