Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

پس از چهار ماه، زمان بازگشایی سینما‌ها با همه اما و اگرها فرا رسید و قرار است از امروز مخاطبان برای دیدن فیلم به سینما‌ها بروند، اما مشکل اساسی این است که فیلمی در سینما‌ها وجود ندارد تا پذیرای مخاطبان علاقه‌مند باشند.

اخبار فرهنگ و هنر - بعد از انصراف دو فیلم « شنای پروانه » و «خوب، بد، جلف ۲؛ ارتش سری» در دقیقه نود، شب گذشته جلسه تعیین تکلیف برای انتخاب فیلم‌های جایگزین صورت گرفت که بی‌نتیجه ماند و کار به جلسه دوم کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  البته برخی‌ها معتقدند احتمال دارد یک یا دو فیلم کنار کشیده دوباره به چرخه برگردند.

با توجه به اینکه سامانه‌های فروش برای دو فیلم انصرافی بلیت فروشی انجام دادند سردرگمی برای همه از مسئولان امر تا مخاطبان پیش آمده که چطور بلیت‌های خریداری شده بازگردانده می‌شود. همچنین آیا تحریم ۶ ماهه در انتظار فیلم‌های انصرافی است یا خیر. شاید پاسخ همه این سوال‌ها را جلسه امروز سازمان سینمایی مشخص کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شنای پروانه سازمان سینمایی سینمای ایران شنای پروانه خوب بد جلف ۲ ارتش سری بازگشایی سینما ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اولین استخر دانش آموزی استان سمنان

اولین استخر دانش آموزی استان سمنان توسط وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، اولین استخر دانش آموزی استان سمنان امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ با حضور رضا مراد صحرایی، وزیر علوم در جریان دومین سفر کاروان دولت مردمی به استان سمنان با زیربنای ۱۸۹۶ متر مربع و با اعتباری بالغ ۲۳ میلیارد تومان پس از یک دهه از شروع ساخت، افتتاح شد.

رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در آئین افتتاح این پروژه گفت: در این دوره از سفرها هزار میلیارد تومان اعتبار برای تقویت بنیه آموزشی و زیرساخت‌های استان سمنان اختصاص پیدا کرده است.

وی افزود: افتتاح و ساخت چنین مراکزی مصداق بارز افزایش بهره وری است و از همکارانمان در آموزش و پرورش سمنان تقاضا داریم تا با بالاترین ظرفیت از این فضاها استفاده کنند و همچنین در بحث نگهداری بسیار توجه داشته باشند.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: استخری که امروز افتتاح شد نخستین استخر دانش‌آموزی استان و از مصوبات دور اول سفر آیت‌الله رئیسی به استان است.

کد خبر 745789

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر از اضطراب و وحشت عجیب امروز اصفهانی‌ها!
  • اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • افتتاح اولین استخر دانش آموزی استان سمنان
  • آسمان قم امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین صاف تا کمی ابری است
  • اعلام ترکیب تیم ملی در اولین بازی جام ملت‌ها
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • اکران آنلاین غیرمنصفانه و ناعادلانه است/ چرا «کاپیتان» قربانی شد؟
  • سینما تصویر فردای جامعه است/ آوینی اول منتقد خود بود