Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@15:50:54 GMT

خورخه پینتو کلمبیایی گزینه جدید هدایت امارات

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۶۰۶۵۶

خورخه پینتو کلمبیایی گزینه جدید هدایت امارات

رسانه‌‌های کلمبیایی از آغاز مذاکرات فدراسیون فوتبال امارات با خورخه پینتو سرمربی سابق تیم‌های ملی کلمبیا، هندوراس و کاستاریکا خبر دادند. ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه کارامول کلمبیا درباره مذاکره اماراتی‌ها با خورخه پینتو سرمربی پیشین تیم ملی کلمبیا نوشت: فدراسیون فوتبال امارات تا دو روز آینده به پینتو فرصت داده که به پیشنهاد هدایت تیم ملی این کشور پاسخ بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیشنهاد برای پذیرش هدایت تیم ملی امارات به مدت دو سال مطرح شده است.

این مربی 67 ساله کلمبیایی سابق هدایت تیم‌های ملی کلمبیا و هندوراس را داشته است. او همچنین در جام جهانی 2014 کاستاریکا را به یک موفقیت تاریخی رساند و برای نخستین بار این تیم به مرحله یک هشتم نهایی جام صعود کرد.

پینتو در کنار کوزمین رومانیایی و رازوویچ صرب گزینه‌های اصلی هدایت تیم ملی امارات به شمار می‌روند.

رسانه های کلمبیایی از آغاز مذاکرات فدراسیون فوتبال امارات با خورخه پینتو سرمربی سابق تیم های ملی کلمبیا هندوراس و کاستاریکا خبر دادند.

 

انتهای پیام/ 

R39383/P1015145/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال فدراسیون فوتبال امارات

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال امارات فوتبال فدراسیون فوتبال امارات فدراسیون فوتبال امارات ملی کلمبیا هدایت تیم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۰۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغیه انضباطی برای دو ستاره استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

با اعلام کمیته انضباطی و حسب گزارش دریافتی از سوی سازمان لیگ فوتبال مبنی بر تخلفات صورت‌گرفته از سوی سیدحسین حسینی و محمدحسین مرادمند، بازیکنان، و همچنین تماشاگران منتسب به تیم استقلال تهران، نفرات فوق و باشگاه مربوطه ظرف مهلت ۴۸ ساعت باید ابلاغیه خود را به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کنند.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • استوری جدید فرهاد مجیدی در برج خلیفه دبی + عکس
  • داور دربی معوقه اصفهان مشخص شد
  • مربی بعدی تراکتور کیست؟؛ گزینه‌های سرشناس به صف شدند
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس
  • یک استقلالی به در خروج هدایت شد | دو گزینه برای جانشینی
  • فرانک لمپارد از بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی کانادا سر باز زد
  • ابلاغیه انضباطی برای دو ستاره استقلال
  • «کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال
  • سرمربی گل گهر گزینه هدایت تیم ملی یونان!
  • «اوزونیدیس» گزینه هدایت تیم ملی فوتبال یونان شد