Web Analytics Made Easy - Statcounter

رپورتاژ تبلیغی /از میان هتل های بیشماری که در مشهد روی کار آمده اند، برخی محبوب تر هستند.

از میان هتل های بیشماری که در مشهد روی کار آمده اند، برخی محبوب تر هستند. نزدیکی به حرم و اینکه بتوانید پیاده راه بارگاه رضوی را در پیش بگیرید، تنها یکی از عوامل محبوبیت است. بدون شک امکانات و خدمات چیزی نیست که بتوان از آن چشم پوشی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با در نظر گرفتن این دو فاکتور مهم، هتل الماس 1 مشهد که شعبه نخست گروه هتل های الماس است را باید یک هتل موفق دانست. یک فاصله 4 دقیقه ای تا حرم امام هشتم و نگاهی به اتاق ها و سوئیت های هتل گواه خوبی بر این مدعاست. اگر تمایل دارید پیش از رزرو آنلاین هتل، اطلاعات بیشتری از این هتل 7 ساله به دست بیاورید؛ جااینجاس خواندن مطلب زیر را به شما توصیه می کند.

از اتاق ها و سوئیت های هتل الماس 1 مشهد چه می دانید؟

قبل از اینکه به سراغ اتاق ها و امکانات داخل آنها برویم، باید بگوییم که این هتل 4 ستاره 163 باب اتاق و سوئیت دارد. تنوع واحدهای اقامتی یعنی همه مسافران با هر سلیقه و تعداد می توانند انتظار یک اقامت دلچسب را از هتل داشته باشند. حالا وقت آن رسیده که گشتی در تک تک اتاق ها و سوئیت های هتل بزنیم:

اتاق های سینگل

اتاق های سینگل هتل الماس 1 مشهد اثبات این مدعا هستند که اقامت یک نفره هم می تواند شاهانه باشد. یک اتاق 24 متری که تخت دونفره در آن قرار داده شده یعنی فضایی بزرگ و دلباز که در آن احساس راحتی خواهید کرد. ضمن اینکه نورپردازی و رنگ های گرم اتاق آرامش را برای شما به ارمغان می آورند. امکاناتی مثل تلویزیون، سرویس بهداشتی و حمام، یخچال و مینی بار، میز آرایش و مطالعه، صندوق امانات الکترونیکی و سیستم گرمایش و سرمایش را هم به خدمات اتاق اضافه کنید. 

اتاق های دوتخته توئین

در اتاق های دوتخته توئین دو تخت سینگل و یک فضای 25 متری در اختیار شماست. طراحی داخلی و نورپردازی این اتاق ها هم مانند اتاق های سینگل است. در این اتاق ها نیز امکاناتی چون سیستم گرمایش وسرمایش مرکزی، صندوق امانات الکترونیکی، یخچال و مینی بار، سرویس بهداشتی و حمام و البته کمد دیواری برای شما مهیا شده است.

اتاق های دوتخته دبل

 اتاق های دوتخته دبل که 25 متر وسعت دارند، برای اقامت زوج ها مناسب هستند. یک تخت دونفره و امکاناتی مانند سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، یخچال و مینی بار، میز آرایش و مطالعه و صندوق امانات الکترونیکی در این اتاق ها هم برای مهمان ها مهیا شده است.

 

اتاق های سه تخته

اتاق های سه تخته هتل الماس 1 با 30 متر مساحت، یک تخت دونفره و یک تخت سینگل گزینه خوبی برای اقامت خانواده های کوچک است. طراحی داخلی این اتاق ها کمی متفاوت است، اما امکانات مثل سایر واحدهای هتل کامل و جامع است. یعنی در این اتاق ها هم شما به یخچال و مینی بار،  سیستم گرمایش وسرمایش مرکزی، تلویزیون،  صندوق امانات الکترونیکی و میز آرایش و مطالعه دسترسی خواهید داشت. 

اتاق های کانکت 4 تخته

اتاق های کانکت اتاق محبوب خانواده ها هستند. به خصوص آنهایی که تعدادشان بیشتر از سه نفر است. اتاق های کانکت هتل الماس 1 نیز در دو ظرفیت طراحی شده اند. نخست اتاق هایی با ظرفیت 4 نفر هستند که از به هم پیوستن دو اتاق دبل و توئین شکل گرفته اند. وسعت این اتاق ها 44 متر است و از طریق یک درب مجزا با هم ارتباط دارند. این اتاق ها علاوه بر اینکه امکاناتی مانند تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال و مینی بار دارند؛ یک فضای نشیمن هم در خود جای داده اند.

اتاق های کانکت 5 تخته

برای اقامت های گروهی و بیش از 4 نفره، اتاق های کانکت 5 تخته گزینه مطلوبی به نظر می رسند. این اتاق ها از پیوستن دو اتاق سه تخته و دوتخته توئین به هم تشکیل شده اند. در فضای 44 متری این اتاق های پنج نفره امکانات رفاهی مانند سیستم گرمایش وسرمایش مرکزی، صندوق امانات الکترونیکی، سرویس بهداشتی و حمام، یخچال و مینی بار و امکانات دیگری تعبیه شده است.

سوئیت های یکخوابه

سوئیت های یکخوابه هتل الماس 1 که 9 واحد از آنها در هتل وجود دارد، بزرگ ترین واحدهای آن هستند. این سوئیت های 52 متری یک اتاق خواب دارند که یک تخت دونفره و میز آرایش را در خود جای داده اند. دو تختخواب تکنفره به اضافه تلویزیون، یخچال، مینی بار، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز هم در هال قرار گرفته اند.

سوئیت های رویال

سوئیت رویال از لوکس ترین واحدهای هتل الماس 1 است که 37 متر مربع مساحت دارد. تنها 3 واحد از این سوئیت ها در هتل موجود است و با یک تخت دونفره و یک تخت تکنفره برای اقامت های سه نفری مناسب هستند. بد نیست بدانید که سوئیت های رویال علاوه بر سیستم گرمایش وسرمایش مرکزی، میز آرایش و مطالعه، صندوق امانات الکترونیکی، سرویس بهداشتی و حمام؛ جکوزی هم دارند.

سوئیت های فیستا یا همان ماه عسل

کم نیستند مسافرانی که برای گذران یک ماه عسل رؤیایی دست به رزرو هتل در مشهد می زنند. با این توضیح به سوئیت های محبوب هتل می رسیم: سوئیت فیستا یا همان ماه عسل که فقط 2 واحد از آن در هتل هست. این سوئیت های 30 متری می توانند اقامتگاه لحظه های شیرین شروع زندگی شما باشند. در سوئیت های فیستا حتی تختخواب دونفره اتاق نیز به زیباترین شکل آراسته شده و امکانات رفاهی ای مانند میز آرایش و مطالعه، صندوق امانات الکترونیکی، تلویزیون، یخچال و مینی بار و جکوزی مهیا شده است. اگر تمایل داشتید هم می توانید بخواهید تا اتاق را برایتان گل آرایی کنند.

پذیرایی در هتل الماس 1 مشهد؛  از رستوران ها و کافه ها تا سالن های همایش

هتل الماس 1 تمام تلاش خود را برای راحتی مهمانان به کار گرفته است. این را نه فقط در اتاق ها و سوئیت ها بلکه در سالن های پذیرایی هتل هم می توان به وضوح دید؛ سالن های پذیرایی که در آنها می توانید از صرف غذا و دسر به معنای واقعی کلمه لذت ببرید:

رستوران الماس

از پله های لابی که پایین بروید، به رستوران بزرگ و مجلل الماس می رسید. می توانید روز خود را با منوی متنوع رستوران آغاز کرده و از صبحانه سرد یا گرم آن که هم به صورت بوفه سرو می شود و هم سفارشی، لذت ببرید. در وعده ناهار هم رستوران غذاهای خوشمزه ایرانی و فرنگی را به اضافه انواع سالادها و سوپ ها برایتان سرو می کند. البته فضای دلنشین و دلباز رستوران را هم باید به لذت های صرف غذا در آن اضافه کنید.

رستوران چشم انداز

این رستوران با چشم انداز دیدنی ای که به حرم دارد و میز و صندلی هایی که به آراسته ترین شکل ممکن چیده شده اند، برای جشن ها و مهمانی ها ایده آل است.

کافی شاپ الیزه

برای ترتیب دادن یک دورهمی صمیمی و دوستانه در هتل الماس 1، بهترین جا کافی شاپ الیزه است. یک محیط دنج و دوست داشتنی با خوشمزه ترین نوشیدنی ها، کیک ها و بستنی ها که در انتهای لابی قرار گرفته و می تواند برای جشن های کوچک شما هم سنگ تمام بگذارد.

کافه الماس

اگر دوست دارید نوشیدنی یا دسر خود را در یک محیط سنتی تر یا حتی زیر سایه آلاچیق های دوست داشتنی میل کنید، کافه الماس را به شما پیشنهاد می کنیم. این کافه در طبقه پنجم هتل است و علاوه بر لذت خوردن، شما را مهمان موسیقی زنده و گوشنواز هم می کند.

سالن همایش چشم انداز

مشهد میزبان گردهمایی های تخصصی بسیاری است و داشتن یک سالن مجهز و مناسب، از نکات مهم برای رزرو هتل در مشهد است. از این رو هتل الماس 1 حتی برای برگزاری همایش ها و جلسات هم یک گزینه مطلوب است. سالن همایش هتل با امکانات صوتی و تصویری و یک چشم انداز شیشه ای فوق العاده به حرم فضای ایده آلی را برای این دست گردهمایی ها فراهم آورده است.

خدمات دیگر هتل الماس 1 مشهد شامل چه می شوند؟

ممکن است شما هم از آن دسته مسافرانی باشید که موقع رزرو هتل در مشهد، به خدمات آن هم توجه ویژه نشان دهید؛ چیزی که شاید کمتر توجه دیگر مسافران را به خود جلب می کند. با این حال در هتل الماس 1 در این زمینه هم نگرانی ای نخواهید داشت:

·        اتاق بازی کودک که در لابی قرار گرفته و اسباب سرگرمی را برای کودکان شما مهیا کرده،

·        بازارچه اختصاصی یا همان فروشگاه هتل در لابی که هم برای خرید سوغات مناسب است و هم خرید کیف های چرمی، لوازم بهداشتی و آرایشی

·        ترانسفر فرودگاهی

رزرو هتل الماس 1 مشهد در جااینجاس

در مطلب در این هتل 4 ستاره مشهد یک ماه عسل رؤیایی را تجربه کنید، دانستنی های لازم درباره هتل الماس 1 را با شما در میان گذاشتیم. حالا وقت آن رسیده که برای رزرو هتل در مشهد به بهترین و آسان ترین شکل ممکن، به سراغ یک سایت جامع بروید. جااینجاس که امکان رزرو آنلاین بیش از هزار هتل و هتل آپارتمان را به شما می دهد، با مزایای متعدد در زمره یکی از این سایت های جامع قرار گرفته است. در این سایت نه فقط هتل های مشهد که حتی هتل هایی در شهرهای کوچک و بزرگ دیگر را هم می توانید رزرو کنید. به علاوه اینکه سلیقه شما رزرو هتل ارزان در مشهد باشد یا هتل آپارتمان در مشهد، به خوبی مورد توجه قرار گرفته و فیلترهای جستجو در این زمینه به کمک شما خواهند آمد.

 

در مقاله حاضر جااینجاس ویژگی های هتل الماس 1 مشهد را با شما در میان می گذارد. اگر با نام این هتل در هنگام رزرو هتل در مشهد برخورد کردید

 این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سرویس بهداشتی و حمام اتاق ها و سوئیت ها رزرو هتل در مشهد هتل الماس 1 مشهد سیستم گرمایش اتاق ها برای اقامت چشم انداز ماه عسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت یک تجربه‌گر از حس رفتن به آن دنیا + فیلم

تجربه‌گر مرگ موقت در برنامه «زندگی پس از زندگی» از حس اعتمادی که نسبت به مرگ و رفتن به آن دنیا داشته می‌گوید که در ویدیو زیر می‌توانید ببینید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ۳ توصیه مهم فرشته راهنما به یک تجربه‌گر مرگ + فیلم
  • دستیاران کمالوند در نفت معرفی شدند/ ادامه همکاری الماس سیاه با آبادانی‌ها
  • مسی: در سطح ورزش دیگر رؤیایی ندارم
  • ۱۰ مرکز اقامتی مهم تبریز را بیشتر بشناسیم + آدرس
  • «باغ تیتو» لکه‌ای سبز در دل کویر
  • روایت یک تجربه‌گر از حس رفتن به آن دنیا + فیلم
  • تلاقی صخره و رودخانه در درّۀ رؤیایی «شیرز»
  • مبینا نعمت زاده؛ الماس تکواندوی ایران به دنبال طلا در پاریس | سهمیه‌های المپیکی
  • چرا هتل هما 2 مشهد محبوبیت زیادی دارد؟
  • پذیرش ۱۲ هزار و ۱۰۳ نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان