Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار ورزش‌های ایران و جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در گروه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار سایر ورزش‌ها، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

دبیر کل پارالمپیک استعفا داد

هادی رضایی که در یک سال و نیم اخیر به عنوان دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک فعالیت می کرد و سرپرستی کاروان ایران در پارالمپیک توکیو را هم برعهده داشت، به طور ناگهانی تصمیم به استعفا گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایعات حکایت از اختلاف نظر میان هادی رضایی و محمود خسروی وفا، رییس کمیته ملی پارالمپیک دارند.

ارسلان در فینال نظرسنجی بهترین دانک آسیا

فدراسیون جهانی بسکتبال در روزهای تعطیلی مسابقات این رشته اقدام به برگزاری یک نظرسنجی بین بازیکنان قاره های مختلف در بخش بهترین دانک کرده.

ارسلان کاظمى، بازیکن تیم ملی ایران هم در این نظرسنجی براى معرفی بهترین دانک یک دهه اخیر از سوی فیبا انتخاب شده و با آرامی مردمی تا مرحله فینال هم پیش رفته است.

تلاش هنرپیشه نقش تایسون برای عضله سازی

جیمی فاکس هنرپیشه مشهور آمریکایی برای بازی در فیلمی که قرار است زندگی‌نامه مایک تایسون بوکسور افسانه‌ای آمریکایی را روایت کند انتخاب شده است. ولی بازی کردن نقش مایک تایسون، به خصوص به دلیل بدن بسیار ورزیده او کار دشواری است و جیمی فاکس این روزها به شدت در حال انجام تمرینات بدنسازی و عضله‌سازی است.

جیمی فاکس در این فیلم که هنوز نامش فاش نشده قرار است هم نقش مایک تایسون جوان و هم مایک تایسون پا به سن گذاشته را بازی کند. جیمی فاکس می‌گوید او سالها است روی این پروژه کار می‌کند.

شکست نایجینگ در حضور ۲۱ دقیقه ای حدادی

در آغاز مرحله نهایی لیگ بسکتبال چین، امروز تیم نانجینگ که حامد حدادی ملی پوش کشورمان را در اختیار دارد، مقابل ژیجیانگ 112 بر 95 نتیجه را واگذار کرد.

در این مسابقه حدادی 21 دقیقه در ترکیب نانجینگ قرار داشت و در این مدت 14 امتیاز،‌ 7 ریباند، پاس منجر به گل و یک بلاک شات داشت.

دور اول مرحله پلی‌آف لیگ چین به صورت تک بازی برگزار می‌شود و مراحل بعدی به صورت 2 برد از سه مسابقه انجام خواهد شد.

تکذیب تعویق فصل جدید لیگ والیبال

با اینکه طی روزهای اخیر شایعاتی پیرامون تعویق لیگ برتر والیبال و ندادن مجوز تمرین به تیم های لیگ برتری برای شروع فصل جدید منتشر شده، سرپرست سازمان لیگ والیبال می گوید محدودیت ایجاد شده برای مسابقات قهرمانی کشور بوده و مسابقات لیگ طبق برنامه برگزار می گردد.

شهرام عظیمی، سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال با تاکید بر این که تغییری در برنامه برگزاری لیگ‌ها ایجاد نشده است، گفت: شنبه آخرین فرصت باشگاه‌ها برای اعلام آمادگی شرکت در لیگ‌های سال ۹۹ بود.

لغو مسابقات نوجوانان و جوانان اروپا

کنفدراسیون والیبال اروپا چندی پیش اعلام کرد که مسابقات والیبال نوجوانان و جوانان اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا در تاریخ دیگری برگزار خواهد شد. به دلیل عدم کنترل این ویروس در بسیاری از کشورهای اروپایی کنفدراسیون والیبال این قاره تصمیم گرفت تا رقابت‌های رده‌سنی را لغو کند.

کنفدراسیون والیبال اروپا پس از بررسی شرایط کشورها و برقراری تماس‌های مختلف رسماً از لغو مسابقات نوجوانان و جوانان پسر و دختر این قاره خبر داد. پیش تر این کنفدراسیون به امید بهبود شرایط تاریخ این رقابت ها را به تعویق انداخت، اما در نهایت به لغو رسید.

بازگشت دروازه بان ملی‌پوش هندبال به ایران

محسن باباصفری دروازه‌بان تیم ملی هندبال که فصل درخشانی را در تیم پلی تکنیکا رومانی سپری کرده بود پس از نیمه کاره ماندن مسابقات لیگ این کشور به دلیل کرونا تصمیم گرفت برای استراحت کردن به ایران بیاید.

از این‌رو او بامداد شنبه به ایران آمد و قرار است حدود دو هفته هم در ایران باشد و پس از آن برای حضور در تمرینات تیم جدیدش به رومانی برود.

پرونده لیگ بسکتبال بانوان بسته شد

با توجه به شیوع ویروس کرونا دور برگشت فینال بسکتبال بانوان برگزار نشد. روز شنبه نشتی با حضور فریده شجاعی نایب‌رئیس، نیکا بیک‌لیک لی سرمربی بانوان گرگان و فریناز طائرپور سرمربی گروه بهمن برگزار شد که بانوان گرگان به صورت شفاهی انصراف خود را از حضور در فینال اعلام کرد.

قرار بود این باشگاه به صورت کتبی نامه انصراف خود را اعلام کند تا براین اساس پرونده لیگ بسته شود.

104 / 351 بسته خبری منهای فوتبال سایر ورزش‌ها بسته خبری منهای فوتبال هادی رضایی ارسلان کاظمی جیمی فاکس مایک تایسون حامد حدادی نایجینگ والیبال بسکتبال فریده شجاعی هندبال ارسلان کاظمی شهرام عظیمی محسن باباصفری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری منهای فوتبال سایر ورزش ها هادی رضایی ارسلان کاظمی جیمی فاکس مایک تایسون حامد حدادی والیبال بسکتبال فریده شجاعی هندبال ارسلان کاظمی شهرام عظیمی محسن باباصفری مایک تایسون جیمی فاکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۰۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد تاریخچی قهرمان مسابقات والیبال عشایری فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، در این مسابقات که در سیاخ‌دارنگون شیراز برگزار شد ، تیم اتحاد تاریخچی در جایگاه نخست قرار گرفت، فاتحان دوم، مقام دوم را به خود اختصاص داد و تیم زنده یاد احسان سلامی رتبه سوم رقابت‌ها را از آن خود کرد.
در این رقابت‌ها که مختص ورزشکاران طایفه قره‌قانی بود، ۱۰ تیم اتحاد تاریخچی، زنده‌یاد احسان سلامی، فاتحان، دوستان، دکتر الماسیان، شهدای قنات، قره آغاج، اتحاد قلعه چوبی، شهدای علیکردی یک و شهدای علیکردی۲ حضور داشتند و در دو گروه به مصاف هم رفتند.
در پایان این رقابت تیم‌های زنده یاد احسان سلامی، اتحاد تاریخچی، شهدای علیکردی و فاتحان راهی نیمه‌نهایی شدند.
در مرحله نیمه نهایی تیم زنده یاد احسان سلامی سه بر صفر تیم شهدای علیکردی یک را شکست داد و در دیگر بازی اتحاد تاریخچی، فاتحان را از پیش رو برداشت.
در بازی فینال که با حضور پرشور اهالی روستا‌های مختلف بخش سیاخ دارنگون و مردمان طایفه قره‌قانی ایل قشقایی و برخی از مسئولان در روستای خانه خمیس برگزار شد، تیم اتحاد تاریخچی سه بر صفر تیم فاتحان را شکست داد و جام قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد.
شاپور سلطانی مسئول برگزاری این مسابقات، مهمترین اهداف این بازی‌ها را ایجاد وحدت و همدلی در بین جوانان ورزشکار، زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای طایفه قره‌قانی، سوق دادن جوانان طایفه به سمت ورزش و ایجاد شور و نشاط بین اهالی طایفه برشمرد.
ایل قشقایی به عنوان بزرگترین ساختار ایلی در جنوب ایران و دومین ایل بزرگ در کل کشور شناخته می‌شود که شامل ۶ طایفه اصلی و ۶ طایفه فرعی است.
طایفه قره‌قانی یکی از طوایف ایل قشقایی است که بیشتر مردمان این طایفه در بخش سیاخ دارنگون شیراز سکونت دارند

دیگر خبرها

  • تعویق مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش
  • توصیه‌های علیرضا دبیر به ملی‌پوشان کشتی
  • اتحاد تاریخچی قهرمان مسابقات والیبال عشایری فارس
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا به تعویق افتاد
  • مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • احتمال تعویق اردوی کشتی آزاد درصورت تکمیل سهمیه‌ها در بیشکک