Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته ملی المپیک در ادامه بازدید از فدراسیون‌های ورزشی در فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای حاضر شد.

به گزارش ایسنا، سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک از فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای بازدید کرد و با مسئولان و اعضای هیات رییسه فدراسیون دیدار داشت. مجتبی جوهری رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت های این فدراسیون گفت: ۹۳۰ زورخانه در کشور داریم که تعداد ۷۰۰ زورخانه ثبت فدراسیون شده و فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توانسته ایم با تغییر قوانین این رشته را جذاب و عادلانه کنیم.

رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای افزود: علی رغم پویایی حاکم بر این رشته در جهان، اما ما دو فدراسیون جهانی داریم و شما به طور کامل و دقیق در جریان فعالیت‌های  این فدراسیون ها هستید. خواهش من این است ما تعیین تکلیف شویم و بگویید با کدام یک از این ها باید کار کنیم.

به گزارش ایسنا، با توجه به حضور خبرنگاران در این جلسه، صالحی امیری خواستار قطع سخنان جوهری شد تا در فرصت مناسب درباره این موضوع صحبت شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ورزش پهلواني و زورخانه اي فدراسیون ورزش های زورخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیری فر: واکنش احمدی نژاد به حمله سپاه به اسرائیل برای رفع تکلیف بود /امیدوارم سرعقل بیاید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت‌های نهم و دهم که در دوران ۸ سال سکانداری خود در پاستور اظهاراتی تند درباره اسرائیل بیان می‌کرد، این روزها یا در موضع سکوت نسبت به اتفاقات مرتبط با این رژیم است مانند جنگ غزه یا موضع گیری هایی مبهم و سوال برانگیز دارد، مانند واکنش امروز به حمله سپاه به اسرائیل. او در پاسخ به سوالی درباره حمله نظامی ایران به سرزمین های اشغالی گفته؛ «هر کشوری به سایر کشورها غیرقانونی حمله کند، باید پاسخ آن را دریافت کند. و این حق کشوری است که مورد تهاجم قرار گرفته است.

او درحالی بدون نام بردن از اسرائیل این واکنش را نشان داده و اسرائیل را در حد یک کشور بالا برده، که سال ها پیش در مواضعی گفته بود؛ «فکر می‌کنیم زشت‌ترین کاری که در ۷۰ سال اخیر انجام شد، تأسیس رژیم صهیونیستی است. رفع اشغالگری، بازگشت آوارگان، تأسیس دولت ملی فلسطین، آرزوی تاریخی همه ملت‌های منطقه است. همه آرزو دارند روزی برسد، که دیگر هیچ اثری از رژیم اشغالگر و آدمکش صهیونیستی نباشد. هر گامی که این امید را زنده کند، گام مثبتی است و به نفع ملت‌های منطقه.»؛ «شما بدانید این رژیم منفور در سراشیبی سقوط است، به فضل الهی سقوط خواهد کرد و هیچ عاملی قادر نخواهد بود او را نجات بدهد.»؛ «اگر شما جنایت کردید، خوب است قطعه‌ای از خاک خودتان را، از خاک اروپا را، از خاک آمریکا را، از خاک کانادا و آلاسکا را در اختیار اینها قرار دهید، تا اینها برای خود کشوری تشکیل دهند. مطمئن باشید اگر شما چنین کاری را انجام دهید، ملت ایران حتی یک تظاهرات هم در روز قدس راه نخواهد انداخت و هیچ شعاری علیه شما و این رژیم غاصب صهیونیستی، نخواهد داد.»

احمدی نژاد درباره بازیگر همجنس باز پیام می دهد اما درباره اسرائیل سکوت می کند

در همین راستا، عباس امیری‌فر، فعال سیاسی اصولگرا و از چهره های دولت احمدی نژاد که چند سالی است راه خود را از او جدا کرده، به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: « برای من هم سوال بود که در این مدت آقایان سید حسن خمینی، سید محمد خاتمی و دیگر اصلاح‌طلبان موضع گرفتند اما آقای احمدی نژاد سکوت خود را ادامه می‌دهد.»

وی گفت: «به یکی از نزدیکان آقای احمدی‌نژاد پیام دادم که این چه وضعی است و چرا ایشان موضع‌گیری نکرده است، او گفت که آقای احمدی‌نژاد دو سالی است که سکوت کردند. در پاسخ گفتم که چطور ایشان در برخی از موارد مانند فوت آن هنرپیشه هم‌جنس باز در سکوت پیام می‌دهد؟ این برای ما قابل درک نیست. با این حال او برای آنکه طرفداران خودش را اقناع کند، در عیددیدنی به صورت کلی و مبهم حرف زده است.»

امیدوارم که احمدی‌نژاد سر عقل بیاید

امیری‌فر با بیان اینکه احمدی‌نژاد به عنوان یک فرد داخل نظام و عضو مجمع تشخیص تعریف می‌شود، خاطرنشان کرد: «یعنی ایشان نتوانسته تشخیص بدهد دشمن جنایتکار بیش از ۳۰ هزار نفر را به شهادت رسانده و ۱۰۰ هزار نفر را مجروح کرده است؟ این سکوت برای یک مسلمان هم جایز نیست چه برسد به فردی که ۸ سال رئیس‌جمهور بوده است. اینکه سکوت کند و سپس برای رفع تکلیف پاسخ بدهد، قابل قبول نبوده و نتیجه تغییرات و انحرافاتی است که در او ایجاد شده است.»

وی ادامه داد: «این مسئله برای طرفدارانش و افرادی که مقدار امیدی برای بازگشت دوباره او دارند، قابل توجیه نیست و نشان می‌دهد که در ایشان اصلاح‌پذیر نیست. اگر چه آدم‌ها اصلاح‌پذیر هستند و امیدوارم ایشان سر عقل بیایند. شما هیچ سایت و صفحه ای را در فضای مجازی باز نمی کنید که درباره جنایات اسرائیل و ذلت او صحبت نکرده باشد.»

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896310

دیگر خبرها

  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • صالحی امیری: ۶۰ درصد جامعه تمایل زیاد به مهاجرت دارند! (فیلم)
  • 48 میلیون ایرانی‌ تمایل به مهاجرت از ایران دارند!
  • ببینید | روایت تکان‌دهنده صالحی‌امیری از میزان تمایل جامعه ایران به مهاجرت؛ یک رقم شوکه‌کننده!
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • امیری فر: واکنش احمدی نژاد به حمله سپاه به اسرائیل برای رفع تکلیف بود /امیدوارم سرعقل بیاید
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • رییس فدراسیون اسکی اختیاری از خودش ندارد/ مدرس خارجی تکنیک ندارد!
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش برای حمایت از پریدر/ قول اسبقیان به معترضان
  • از ورزش پهلوانی به‌عنوان یک الگو حمایت می‌کنیم