Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: ثبت اطلاعات ۲۶۵ شهید والا مقام دفاع مقدس و مدافع حرم اهل بیت (ع) از کشور افغانستان در این اداره‌کل سندی محکم از همدلی و وحدت ناگسستنی میات دو ملت بزرگ ایران و افغانستان در روزهای سختی است.

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام حسین معصومی اظهار کرد: خراسان رضوی مکان تبلور اشتراک های فرهنگی و جغرافیایی دو ملت ایران و افغانستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: حضور مجاهدان افغانستانی در جریان هشت سال دفاع مقدس در برابر هجمه صدام و حامیان شرقی و غربی‌اش به جمهوری اسلامی ایران هیچگاه از ذهن ایرانیان پاک نخواهد شد. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: خراسانیان و مسوولان این استان رشادتهای برادران افغانستانی خود را در جبهه های نبرد حق علیه باطل ارج نهاده و همیشه قدردادن این شهدای گرانقدر و خانواده معزز آنان هستند.
وی افزود: اخیرا نیز پیکر پاک یکی از رزمندگان افغانستانی دفاع مقدس به نام "نسیم افغانی" جمعی لشکر پنج نصر در منطقه عملیاتی فکه تفحص و شناسایی شده است.
حجت‌الاسلام معصومی ادامه داد: دستگاههای متولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون از هیچ تلاشی برای یافتن خانواده این شهید عزیز فروگذاری نکرده‌اند. 
وی همچنین گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی علاوه بر اتباع کشور دوست و همسایه افغانستان، مشخصات ۱۱۰ شهید از عراق، هشت شهید از پاکستان و چند شهید دیگر از سایر ملیتهای جهان را در پایگاه و بانک اطلاعاتی داده‌های خود ثبت کرده است.
منبع: ایرنا انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهید مدافع حرم افغانستان ایران خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۱۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی گفت: کیفیت هوای مناطق سرافرازان، شهید کریمی، الهیه، ویلا، رسالت و طرق کلانشهر مشهد در سی امین روز فروردین ۱۴۰۳ در شرایط پاک برای تنفس شهروندان قرار دارد.

 

مهدی اله‌ پور افزود: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۷ نشانگر هوای سالم است و شاخص های یک تا ۲ ساعت گذشته هم با عدد ۷۴ از شرایط سالم هوای این کلانشهر حکایت دارد.

 

وی ادامه داد: کیفیت هوای سایر ۱۷ منطقه دارای ایستگاه سنجش کیفیت هوای مشهد در وضعیت سالم است.

 

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود در روزهای دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌ روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

 

اله پور افزود: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

 

قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا تا ۵۰ ای.کیو.آی به معنای وضعیت پاک و بین ۵۱ تا ۱۰۰ ای.کیو.آی نشانگر وضعیت سالم است.

 

همچنین قرار گرفتن شاخص کلی کیفیت هوا بین اعداد ۱۰۱ تا ۱۵۰ ای.کیو.آی به معنای آلودگی هوا برای افراد حساس و کودکان و بین اعداد ۱۵۱ تا ۲۰۰ ای.کیو.آی به معنایآلودگی هوا برای همه سنین محسوب می‌ شود.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار می شود
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است
  • اقامت اتباع افغانستانی در خراسان رضوی
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود
  • حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی
  • سرانه فضای آموزشی در خراسان رضوی افزایش یافت 
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی