Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-18@12:07:20 GMT

سهمیه کدام خودروها نصف شد؟

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۶۱۸۱۹

ساعت 24-مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از کاهش ۵۰ لیتری سهمیه پایه (لیتراژی) وانت‌بارها از امروز، اول تیرماه خبرداد.

کرامت ویس‌کرمی با اشاره به وضعیت سوخت وانت بارها اظهار کرد: تاکنون سیاست بر این بوده است وانت‌بارهایی که در بخش حمل‌ونقل عمومی فعالیت می‌کنند، ساماندهی شوند و بر پایه مشخصات شناسایی شده سهمیه این دسته از خودروها ترمیم شود، اما تعدادی از دارندگان وانت‌بارها هستند که هنوز در هیچ‌کدام از سامانه‌های وزارتخانه‌های کشور و صنعت، معدن و تجارت (صمت) و سازمان حمل‌ونقل جاده‌ای ثبت‌نام نکرده‌اند و عمومی بودن فعالیت آن‌ها محرز نشده است، از این رو سهمیه اعتباری این دسته از وانت‌بارها نیز افزایش نمی‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه پیش از این درباره لزوم ثبت‌نام همه وانت‌بارها برای دریافت سهمیه ترمیمی اطلاع‌رسانی شده بود، افزود: سهمیه وانت‌بارها هم‌اکنون بر مبنای عملکرد، ترمیم می‌شود و وانت‌های عمومی، تعدیل سهمیه ماهانه سوخت خود را به‌صورت اعتباری تا سقف ماهانه ۱۵۰ لیتر افزون بر سهمیه پایه دریافت می‌کنند.


مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: سامانه‌های سه نهاد متولی یادشده برای ثبت‌نام وانت‌بارها همچنان فعال است و وانت‌بارهای فعال در بخش حمل و نقل عمومی می‌توانند مشخصات خود را ثبت کنند و با بررسی و احراز عملکرد عمومی این خودروها، سهمیه اعتباری آن‌ها از ماه‌های آینده اصلاح می‌شود.
ویس‌کرمی با بیان اینکه وانت‌بارهایی که به‌صورت شخصی فعالیت می‌کنند مشمول ترمیم سهمیه سوخت نمی‌شوند، تصریح کرد: در صورت ساماندهی و ثبت‌نام درسامانه‌های حمل‌ونقل عمومی بار، مجموع سهمیه پایه و اعتباری وانت بارهای حمل‌ونقل عمومی مشمول کاهش نخواهد بود.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: وانت بارها حمل ونقل ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۱۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد خودروها در خیابان استانبول؛ عکس زیبای ۷۵ سال قبل را ببینید

 محمود پاکزاد از اولین عکاسانی است که تاریخ خیابان‌های تهران را مصور و مستند کرده است، البته از جمله شهرهایی که پاکزاد برای عکاسی به آن‌ها سفر کرده می‌توان به اصفهان، شیراز، تبریز، گرگان، اهواز،آبادان، خرمشهر، همدان، آذربایجان، قم، شهرهای شمالی ایران اشاره کرد. پاکزاد در سال ۱۳۷۷ خودش را بازنشسته کرد و در سال ۱۳۷۸ عکس‌های خود را به سازمان اسناد ملی اهدا کرد.

تصاویر زیر مربوط به خیابان استانبول در سال ۱۳۲۸ است.

دیگر خبرها

  • زمان واریز و میزان سهمیه بنزین خودروها اعلام شد
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • فشار شدید روی آنچلوتی: ممکن است بمیرم!
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • دلیل اسلواکی برای مخالفت با عضویت اوکراین در ناتو
  • تقسیم شورای شهر تهران به موافقین و منتقدین زاکانی
  • وانت‌بارهای سنندج در آستانه ساماندهی/بیکاری عامل ایجاد شغل کاذب
  • تردد خودروها در خیابان استانبول؛ عکس زیبای ۷۵ سال قبل را ببینید
  • صیانت از جان شهروندان با برقی سازی خودروها
  • قیمت باورنکردنی پیکان وانت؛ اجاره ماهی ۱۵ میلیون!