Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال مس سونگون در دور رفت رقابت‌های فینال لیگ برتر فوتسال روز جمعه موفق شد در اصفهان برابر تیم تیم گتی پسند به برتری دست پیدا کند. از جمله بازیکنانی که توانست نقش بسیار تاثیرگذاری را در پیروزی تیم مس برابر گیتی پسند داشته باشد، فرهاد فخیم کاپیتان با سابقه این تیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فخیم یکی از مهره‌های اصلی مس سونگون در بازی رفت بود و موفق شد با ۳ گلی که به ثمر رساند نقش بسیار تاثیرگذاری در پیروزی این تیم در بازی رفت داشته باشد. پس از درخشش فرهاد فخیم در بازی رفت فینال سایت اندونزی بلالوب امروز در تازه‌ترین اخبار خود به عملکرد این بازیکن و همچنین مهدی جاوید پرداخت که هر ۲ این بازیکنان سابقه بازی در تیم واموس اندونزی را دارند.

بیشتر بخوانید:

ناظم الشریعه: بهترین بازیکنان لیگ را به تیم ملی دعوت کرده ایم

سایت بلالوب اندونزی امروز نوشت: فرهاد فخیم بازیکن سابق تیم واموس با هتریک در دیدار فینال لیگ برتر فوتسال ایران موفق شد پیروزی ارزشمندی را برای تیمش به ارمغان آورد. اگرچه گیتی پسند هم ۲ بازیکن برزیلی یعنی الکس فالکون و والکس دوسانتوس را در اختیار داشت، اما همچنان برابر تیم مس سونگون با داشتن مهدی جاوید ملی پوش فوتسال ایران و همچنین کاپیتان فرهاد فخیم مشکل دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فینال لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال مس سونگون فرهاد فخیم مهدی جاوید فرهاد فخیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردی دیگر برای گواردیولا در لیگ برتر؛ ۱۵۰ بازی خانگی و ۷۸٪ پیروزی

دیدار منچسترسیتی و لوتون تاون در هفته ۳۳ لیگ برتر انگلیس ۲۰۲۳/۲۴ با برد ۵-۱ سیتیزن ها خاتمه یافت.

به نقل از اوپتا؛ پپ گواردیولا از مرز ۱۵۰ بازی خانگی به عنوان سرمربی منچسترسیتی در لیگ برتر عبور کرد. او در این ۱۵۰ بازی خانگی به ۱۱۷ برد رسیده و رکورد ۷۸٪ برد در دیدارهای خانگی لیگ برتر را به ثبت رسانده است. در‌ بین سرمربیانی که +۱۰ بازی خانگی را در تاریخ لیگ برتر تجربه کرده اند، گواردیولا بهترین رکورد را در اختیار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| ذوب آهن و مهرام به نیمه نهایی رسیدند
  • رویای بزرگ بازیکن افسانه ای فوتسال ایران و جهان!
  • بزرگ‌ترین سورپرایز والیبال جهان در ایتالیا
  • روستوف برد؛ محبی ۶۸ دقیقه بازی کرد
  • رکوردی دیگر برای گواردیولا در لیگ برتر؛ ۱۵۰ بازی خانگی و ۷۸٪ پیروزی
  • نتایج بازی‌های سوم مرحله یک چهارم پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود شهرداری گرگان قطعی شد
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان، نخستین صعود کننده به نیمه نهایی
  • فینال جام حذفی: اول تابستان!
  • گارد آمریکایی، ستاره لیگ بسکتبال ایران