Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@15:03:50 GMT

سبدگردانی چیست، معرفی سبدگردان هدف

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۶۲۰۶۷

سبدگردانی چیست، معرفی سبدگردان هدف

در این مطلب قصد داریم مفهوم سبدگردانی و همچنین ویژگی‌های یک شرکت سبدگردان خوب را بررسی کنیم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شرکت سبدگردان، می‌بینیم که بازار بورس این روزها داغ‌تر از همیشه است و عواملی همچون حمایت دولت، آزادسازی سهام عدالت و عرضه‌های اولیه در استقبال مردم از این بازار موثر می‌باشند.

اما برای سرمایه‌گذاری در بازار سهام و انجام معاملات بورسی ۲ روش وجود دارد که به روش مستقیم و غیرمستقیم معروف‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این مطلب می‌خواهیم در به روش غیرمستقیم سرمایه‌گذاری در بورس که همان سبدگردانی است بپردازیم.

سبدگردانی چیست؟

اگر بخواهیم سبدگردانی و یا صندوق اختصاصی را بطور خلاصه در یک جمله تعریف کنیم می‌توان گفت که سبدگردانی یک روش غیرمستقیم سرمایه‌گذاری در بازار سهام است.

افرادی که تجربه کافی در زمینهٔ سرمایه‌گذاری در بازار بورس را دارند و با علوم تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی آشنایی دارند می‌توانند مدیریت پرتفوی و دارایی‌های خود را بر عهده بگیرند؛ اما پیشنهاد ما برای سرمایه‌گذاران تازه‌وارد جهت بهره‌مندی از سود بالا و بازدهی مناسب روش غیرمستقیم و استفاده از خدمات شرکت‌های سبدگردان همچون شرکت سبدگردان هدف توصیه می‌شود.

زیرا سرمایه شما در شرکت‌های سبدگردان توسط یک کارشناس حرفه‌ای آشنا به امور اقتصادی و مسلط به تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی، مدیریت می‌شود و این امر در کاهش ریسک معاملات تاثیر بسزایی دارد.

ویژگی‌های سبدگردان معتبر

در قسمت فوق با مفهوم و نحوه عملکرد شرکت‌های سبدگردان آشنا شدیم در این مرحله به بررسی ویژگی‌های یک شرکت سبدگردان معتبر می‌پردازیم. قبل از انتخاب سبدگردان می‌توانید وارد سایت رسمی آن‌ها شوید و از ویژگی‌ها، امتیازات و همچنین درصد سودی که برای سبدگردانی مشخص نمودند مطلع شوید.

 از اصلی‌ترین ویژگی شرکت‌های سبدگردان داشتن مجوز رسمی و قانونی از سازمان بورس و اوراق بهادار می‌باشد. در انتخاب یک شرکت سبدگردان حرفه‌ای باید به مدت سابقه کاری و نحوه عملکرد آن‌ها طی این سال‌ها را موردبررسی قرارداد. 

شرکت‌های سبدگردان معتبر باید دارای کارشناسان حرفه‌ای مسلط به تحلیل بنیادی، تحلیل تکنیکال و همچنین روانشناسی بازار سرمایه باشند.

از سوی دیگر یکی از ملاک‌های انتخاب بهترین سبدگردان خوب، خدمات قابل‌ ارائه آن‌ها همچون ارائه سبدهایی با ریسک‌های متفاوت می‌باشد.

معرفی شرکت سبدگردان هدف

 شرکت سبدگردان هدف یکی از بهترین شرکت‌های سبدگردان می‌باشد که تمام ویژگی‌های یک سبدگردان معتبر اعم از تحلیلگران حرفه‌ای و سابقه کاری درخشان را دارد.

این شرکت با مجوز رسمی از سازمان بورس و اوراق بهادار در تاریخ ۱۳۹۱/۱۱/۲۴ تحت شماره ۴۳۵۰۱۵ و شناسه ملی ۱۰۳۲۰۸۵۰۹۷۳ در تهران و همزمان با شماره ۱۱۱۴۰ نزد سازمان بورس اوراق بهادار بنا شد.

شرکت سبد گردان هدف سال‌هاست که با تیم حرفه‌ای سعی بر کاهش هزینه‌های مشتری و شفافیت بیشتر در امر سرمایه‌گذاری و همچنین انجام معاملات با سود بالا در سطوح مختلف ریسک‌پذیری سرمایه‌گذاران دارد.

سرمایه‌گذاران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه سرمایه‌گذاری در صندوق سرمایه‌گذاری مشترک و صندوق‌های سرمایه‌گذاری اختصاصی هدف به سایت رسمی سبدگردان هدف مراجعه کنند.

سبدگردانی چیست

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت های سبدگردان سرمایه گذاری شرکت سبدگردان ویژگی ها حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۶۲۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، ایران از هشتم اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر بیان کرد: در این نمایشگاه توانمندی همه استان‌های کشور نسبت به ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری تجاری و به ویژه زنجیره ارزش محصولات راهبردی اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش ۲ محصول راهبردی خرما و آبزیان عرضه می‌شود از بخش خصوصی فعال استان تقاضا کرد در این نمایشگاه بین‌المللی حضور پیدا کنند، چراکه از ۷۰ کشور خارجی نمایندگان بخش دولتی و خصوصی و فعالان اقتصادی در حوزه تجارت و سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه حضور دارند.

باستین تأکید کرد: با زمینه‌ای که در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ فراهم شده است با برگزاری نشست‌های دوطرفه نسبت به شناسایی فرصت‌ها، نیازهایی که از سایر کشور است و کشورهایی که نیازمند محصولات ما هستند اقدام شود و زمینه توسعه مبادلات بازرگانی، اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی را فراهم کنند.

وی اضافه کرد: قرار است در نمایشگاه ایران اکسپو نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با استان‌های دیگر در زمینه‌های مختلف بهره برده شود و هم اینکه زمینه‌ای فراهم تا منجر به انعقاد قرارداد با دیگر کشورها هم شود. از همه دستگاه‌های متولی استان بوشهر دعوت شده است و آمادگی کامل در بخش‌های مختلف وجود دارد و ان‌شاءالله برگزاری ایران اکسپو ۲۰۲۴ و اهدافی که پیگیری شود منجر به نتیجه شود و دستاوردهای خوبی را به همراه داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه برای حضور فعالان بخش خصوصی در حوزه‌های اقتصادی، تولیدی و صادرات هیچ محدودیتی در نمایشگاه یاد شده نیست گفت: بر اساس اطلاعات کسب شده تاکنون بین ۱۵ تا ۲۰ از فعالان بخش خصوصی تولیدی و اقتصادی استان بوشهر برای حضور در این نمایشگاه غرفه گرفته‌اند و ان‌شاءالله با حضور خود و تعامل و نشست‌ها با تجار خارجی و داخلی و سرمایه‌گذاران از این فرصت بهره‌مند شوند.

کد خبر 6087529

دیگر خبرها

  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • درخواست سبدگردانی برای چه افرادی مناسب است؟
  • خرید مدل های مختلف جاروبرقی مرکزی از نمایندگی های معتبر کسری
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • اطلس سرمایه‌گذاری زمینه جذب سرمایه گذاران در ایلام را تسهیل می‌کند
  • معرفی کلاه کاسکت راپیدو